פרסומת
-
@מושי-גרינוואלד אגב, דברים כאלה הכי טוב להתקשר לשרות לקוחות
-
@מושי-גרינוואלד למי ששכח את הפרסומון..
-
נכון, אבל פעם זה היה רק אם בעל הקו מאשר, עכשיו זה נראה שהתחילו לשים איפה שבא להם -
מה, עדיין לא שמתם לב? כנראה שאתם בעיקר בונים מערכות וכמעט לא מתקשרים...
כבר הרבה זמן יש פירסומות מידי פעם בקוים של ימות המשיח, כנראה בעקבות הורדת דמי הקישוריות (וטוב ששכך, העיקר יישאר בחינם...), זה בכל הקוים.
וכבר ציינו לזה בעבר -
@צבי-ד-צ ואיך מקבלים את זה הלקוחות (בעלי הקוים)?
-
-
-
@פלוס הפרסומות גם בשלוחות שאינם תפריט?
-
@CUBASE
בשלוחה הראשונה אליה אתה נכנס, לא משנה מה הוא.
כך לפחות נראה לי.
(אצלי זה בנוי על פילטר) -
@פלוס ואם עושים טיימר שנייה בשלוחה?
-
@CUBASE
שאלה טובה... -
@פלוס תבדוק את זה, תחזור עם תוצאות
-
@CUBASE
לך מגיע המון,
עזרת לי המון בפורום, בדיוק במקומות בהם עמדתי נואש...
-
@עידו לא יודע.
אבל נראה לי שאנשים אוחזים את זה לאט לאט שזה לא קשור למערכת זו או אחרת, הם שומעים את זה במגוון קוים ואפילו בווטסאפ המשפחתי הסגור...
כך שמבינים נראה לי שזה בכלל קשור למשהו כללי לכל קוי התוכן. -
@צבי-ד-צ בינתיים אני לא נתקלתי בשום מערכת עם פרסומת, לא במערכות שלי ולא במערכות אחרות כך שנראה שייקח זמן עד שאנשים יבינו את זה..
-
@CUBASE אני נתקלתי בכמה מערכות, ונראה לי שעוד זוכרים מפריגת...
אבל ייתכן באמת שייקח עוד זמן, אבל בסוף יתרגלו. -
דרך אגב, הפיתרון אם התקשרת לקו ויש פרסומת, זה לנתק ולהתקשר שוב, זה פעם בX התקשרויות או משהו כזה משמיע את הפרסומת.
ואולי זה יהיה פיתרון למי שזה לא נעים לו שיש פירסומת בקו, משהו בAPI שאם יש פירסומת מתנתק השיחה, שמתנתק זה פחות לא נעים. רק אני לא יודע אם יש אפשרות כזו, שהמערכת תדע אם מושמע פירסומת, צריך בשביל זה לעקוב על זה, לדוגמא אם זה תמיד בכניסה לשלוחת השמע"ק, ושולחים רקיאה כל הזמן לראות איפה המאזין, ורואים שהמאזין כבר יותר מ3 שניות בשלוחה אבל לא בשום קובץ בשלוחה, זה אומר שהוא כנראה בפירסומת (אם אין M000), או אם כלל לא נכנסים לשלוחה, אז אפשר לעשות שבכל כניסה לשלוחה עוברים דרך שלוחה ששולחים קריאה לשרת לעקוב אחרי המספר, ואם הוא לא נכנס לשלוחת השמע"ק - סימן שהוא בפירסומת.
וכו' וכו', צריך פשוט להתחקות אחרי הצורה שבבה המערכת משמיעה את הפירסומות. -
דבר אחד לכאורה ברור
אם נצילח למחוק את זה בדרך כל שהיא שתפורסם כאן
ימות יחסמו את הדרך הזאתאחרת איש לא ישלם להם על הכנסת הפירסומת
ולכן כל דיון כאן מיותר
לכאורה הדרך הנכונה למי שחשוב לו
לפנות לשרות הלקוחות ובתשלום אני מניח שיוכלו להוריד לו את הפרסומות -
-
דבר אחד לכאורה ברור
אם נצילח למחוק את זה בדרך כל שהיא שתפורסם כאן
ימות יחסמו את הדרך הזאת
אחרת איש לא ישלם להם על הכנסת הפירסומת
ולכן כל דיון כאן מיותרלכן הסתפקתי אם ימות רוצים שאני יכתוב כאן מה שכתבתי, אבל האמת שאני לא נתתי "פיתרון" אלא פלסטר לא לגמרי מוצלח, אני מאמין שכשמפרסמים רוצים לפרסם בימות, ימות מראים להם נתונים על כמות מאזינים לפרסומות וכו', ונראה לי שה"פיתרון" שלי לא כ"כ ישפיע על זה...
-
@צבי-ד-צ האמת שאצלי בקו אין פרסומות אבל אני מבין את מי שיש לו כי אפילו אצלי בקו אני לא משנה את התפריט כדי שאנשים לא יחשבו שזה קו ניייעס