• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש במודול הפניה לפי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה

    חדש במערכת
    15
    44
    2823
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • שמואל
      שמואל נערך לאחרונה על ידי שלוימי 770

      ב"ה

      חדש במודול הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג.

      ניתן לבצע הפניה לשלוחה פנימית לפי המספר ממנו בוצעה ההפניה, כלומר, באם הפעלתם הפניית שיחות בטלפון שלכם למספר מערכת ניתן לעשות במערכת הפניה לשלוחה מסויימת לפי המספר שביצע את ההפניה.

      שימו לב! המספר שממנו בוצעה ההפניה מגיע מחברת התקשורת, אי לכך האפשרות לא קיימת בכל המערכות אלא רק בחלק מהספקים.
      לידיעה: המספר הניתנים ב0773137770 בשלוחה 11 האופציה תעבוד עליהם.

      יש להגדיר בנוסף בשלוחה:

      did_directed_check=yes
      

      להלן ההגדרות לקובץ Did_Go_To.ini:

      יש שתי סוגי הפעלה. הפעלה לפי שלוחה אישית, ולפי שלוחה מוגדרת.

      לפי שלוחה אישית:

      יש לשים בקובץ תבנית כזו:

      מספר מחוייג-DirectedPhoneFolder=שלוחת פתיחה

      לדוגמא:

      07777777-DirectedPhoneFolder=/3
      

      כלומר: כל מי שמחייג למספר 07777777 יגיע לשלוחה אישית בתוך שלוחה /3.

      למשל: מספר 0527666666 עשה הפניה ל 07777777.

      אז כל מי שיתקשר איליו ויכנס למערכת יגיע לשלוחה אישית של המספר המפנה:

      /3/0527666666
      

      לפי שלוחה מוגדרת:

      יש לשים תבנית כזו:
      מספר מחוייג-Directed-מספר מפנה=שלוחה

      למשל:

      07777777-Directed-0527666666=/5
      

      כלומר: כל מי שחייג מי שחייג למערכת 07777777 והופנה מהטלפון 0527666666 יגיע לשלוחה /5.


      קיים לוג של כל ההפניות\ניסיונות ההפניה, למשל, באם לא קיים המספר מפנה וכד' בתיקית Log תחת השלוחה הראשית בקובץ LogDidDirectedCheck.ini

      בהצלחה!

      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

      ד 3 9 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • 3
        33064325 נערך לאחרונה על ידי

        @שמואל אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

        ההפניה

        @שמואל חזק ממש!!! ונצרך מאוד
        איך אפשר לדעת איזה מערכות זה יעבוד ואיזה לא?

        שמואל ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • שמואל
          שמואל @33064325 נערך לאחרונה על ידי

          @33064325 אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

          איך אפשר לדעת איזה מערכות זה יעבוד ואיזה לא?

          אתה יכול לנסות ולראות בקובץ לוג.

          אם אין מידע על ההפניה יהיה שם שורה:

          שלוחה-05222222-0777777=לא נמצא מספר מפנה
          

          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • א
            אברהם אברהם @שמואל נערך לאחרונה על ידי

            @שמואל הכוונה רק בהפנייה מטלפון אישי למערכות או גם ע"י שלוחת העברה למערכת אחרת של ימות המשיח?
            דהיינו אם אני מפנה ממערכת אחת למערכת אחרת, אני יוכל לעשות במערכת המקבלת שכל המופנים מהמערכת המוציאה ייכנסו לשלוחה פנימית?
            כי את הדוגמאות הבאת על טלפון אישי נייד...

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • א
              איש יהודי טוב @אברהם אברהם נערך לאחרונה על ידי

              @אברהם-אברהם אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

              @שמואל הכוונה רק בהפנייה מטלפון אישי למערכות או גם ע"י שלוחת העברה למערכת אחרת של ימות המשיח?
              דהיינו אם אני מפנה ממערכת אחת למערכת אחרת, אני יוכל לעשות במערכת המקבלת שכל המופנים מהמערכת המוציאה ייכנסו לשלוחה פנימית?
              כי את הדוגמאות הבאת על טלפון אישי נייד...

              מצטרף לשאלה

              שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ק
                קביעתא נערך לאחרונה על ידי

                @שמואל אפשר להוסיף כערך ב API ?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ
                  מאזין נלהב נערך לאחרונה על ידי

                  @קביעתא אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

                  אפשר להוסיף כערך ב API ?

                  כן.

                  api_add_directed_phone=yes
                  

                  יבוא לך ערך ReferredFrom.

                  3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • שמואל
                    שמואל @איש יהודי טוב נערך לאחרונה על ידי

                    @איש-יהודי-טוב @אברהם-אברהם מדובר רק על הפניית שיחות מהטלפון שלכם ולא בין מערכת למערכת.

                    לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א
                      אברהם אברהם @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                      @שמואל חבל... זה היה חוסך לקבל עוד מספרים לקו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • 3
                        33064325 @מאזין נלהב נערך לאחרונה על ידי

                        @מאזין-נלהב אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

                        @קביעתא אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

                        אפשר להוסיף כערך ב API ?

                        כן.

                        api_add_directed_phone=yes
                        

                        יבוא לך ערך ReferredFrom.

                        אם אפשר בבקשה הסבר
                        תודה

                        שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מתעניין
                          מתעניין נערך לאחרונה על ידי מתעניין

                          ואו תודה רבה
                          אין עליכם!
                          זה נותן אפשרות למשל להפנות לשלוחת שיחה שלא נעתה ללא הקצאת מספר מיוחד לזה!
                          או להשתמש בקומבינה - תא קולי בהשמעת קבצים של @הקול-הירושלמי
                          כעת לא הבנתי את האפשרות של לפי שלוחה אישית
                          מה זאת אומרת ?
                          כמו כן קובץ הלוג קצת לא מובן יש שם מספרים שחייגו למערכת סתם
                          מה הקשר?
                          דוגמא

                          Main-055000000-0795000000=לא נמצא מספר מפנה
                          11/1-055000000-0795000000=לא נמצא מספר מפנה
                          Main-0556000000-079500000=לא נמצא מספר מפנה
                          

                          אציין שהאפשרות אכן עובדת במערכת
                          וזה חיוג למספר משני של המערכת שלא מוגדר כלום מה יעשה עם זה

                          שמואל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • שמואל
                            שמואל @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

                            @מתעניין לפי הלוג שכתבת השיחה הגיעה למערכת בצורה ישירה או שהמערכת לא תומכת בקבלת פרטי הטלפון ממנו הופנתה השיחה.

                            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                            מתעניין תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • שמואל
                              שמואל @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

                              @מתעניין אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

                              כעת לא הבנתי את האפשרות של לפי שלוחה אישית
                              מה זאת אומרת ?

                              למשל, אתה פותח שלוחה אחת, למשל שלוחה 11 שבתוכה כל לקוח נכנס לשלוחה ששמה היא המספר ממנו בוצעה ההפניה.

                              למשל, אתה מפרסם מספר אחר שכולם עושים לשם הפניית שיחת ולכל אחד אתה מקצה שלוחה משלו ששמה זה השם של הטלפון שלו עצמו שממנו מתבצעות ההפניות וככה כל שיחה שמגיעה מהטלפון שלו מגיעה לשלוחה האישית שלו.

                              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • שמואל
                                שמואל @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                                @33064325 אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

                                אם אפשר בבקשה הסבר
                                תודה

                                אתה כותב בשלוחת api

                                api_add_directed_phone=yes
                                

                                ובכל שליחה מהמערכת לשרת שלך יצורף ערך ReferredFrom המכיל, אם קיים, את המספר ממנו בוצעה ההפניה למערכת.

                                לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ד
                                  דף היומי @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                  @שמואל אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

                                  שימו לב! המספר שממנו בוצעה ההפניה מגיע מחברת התקשורת, אי לכך האפשרות לא קיימת בכל המערכות אלא רק בחלק מהספקים.

                                  אם הבנתי נכון, זה קשור לספק המערכת של ימות,
                                  ולא לחברת התקשורת שלי. נכון ?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • מתעניין
                                    מתעניין @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                    @שמואל אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

                                    @מתעניין לפי הלוג שכתבת השיחה הגיעה למערכת בצורה ישירה

                                    אכן זה שיחה ישירה
                                    אז למה היא מופיעה בלוג?
                                    מה זה חסר?

                                    שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • שמואל
                                      שמואל @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

                                      @מתעניין אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

                                      אז למה היא מופיעה בלוג?

                                      זה בא לציין שזה שיחה שלא הגיע מהפניה.

                                      אתה צודק, יכול להיות שזה מיותר, אשתדל לעשות שאם לא היה זיהוי של מספר מפנה זה לא יעשה בלוג כלום.

                                      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • א
                                        אברהם מנס נערך לאחרונה על ידי

                                        @שמואל תודה רבה

                                        האם יש אפשרות שאם עושים כמה הפניות שיזהה מי הטלפון הראשון שמפנה

                                        לדוגמא: עשיתי הפנייה שכל מי שמתקשר למספר 05331XXXXX מופנה למספר מערכת
                                        ועכשיו אני רוצה לעשות שכמה טלפונים יופנו למספר הנ"ל 05331XXXXX שמפנה למערכת
                                        והמערכת תזהה מי המספר הראשון שמפנה את השיחה

                                        זה נצרך למי שלא יכול לעשות הפנייה לנייח (079XXXXXXX גם נקרא נייח) אז עושים הפנייה לטלפון שמפנה לנייח (-למערכת)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • א
                                          א גוטן נערך לאחרונה על ידי

                                          @אברהם-מנס בחברת פלפון אי אפשר להפנות לנייח, אבל דרך השירות לקוחות אפשר,(נראה לי שדרך השירות לקוחות אפשר בכל החברות)

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • א
                                            אברהם מנס @א גוטן נערך לאחרונה על ידי

                                            @א-גוטן בכל אופן אני רוצה לדעת אם יש כזה אופציה, אני צריך את זה לעוד כמה דברים.

                                            3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון