חדש במודול הפניה לפי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה
-
ב"ה
חדש במודול הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג.
ניתן לבצע הפניה לשלוחה פנימית לפי המספר ממנו בוצעה ההפניה, כלומר, באם הפעלתם הפניית שיחות בטלפון שלכם למספר מערכת ניתן לעשות במערכת הפניה לשלוחה מסויימת לפי המספר שביצע את ההפניה.
שימו לב! המספר שממנו בוצעה ההפניה מגיע מחברת התקשורת, אי לכך האפשרות לא קיימת בכל המערכות אלא רק בחלק מהספקים.
לידיעה: המספר הניתנים ב0773137770 בשלוחה 11 האופציה תעבוד עליהם.יש להגדיר בנוסף בשלוחה:
did_directed_check=yes
להלן ההגדרות לקובץ
Did_Go_To.ini
:יש שתי סוגי הפעלה. הפעלה לפי שלוחה אישית, ולפי שלוחה מוגדרת.
לפי שלוחה אישית:
יש לשים בקובץ תבנית כזו:
מספר מחוייג-DirectedPhoneFolder=שלוחת פתיחה
לדוגמא:
07777777-DirectedPhoneFolder=/3
כלומר: כל מי שמחייג למספר 07777777 יגיע לשלוחה אישית בתוך שלוחה /3.
למשל: מספר 0527666666 עשה הפניה ל 07777777.
אז כל מי שיתקשר איליו ויכנס למערכת יגיע לשלוחה אישית של המספר המפנה:
/3/0527666666
לפי שלוחה מוגדרת:
יש לשים תבנית כזו:
מספר מחוייג-Directed-מספר מפנה=שלוחה
למשל:
07777777-Directed-0527666666=/5
כלומר: כל מי שחייג מי שחייג למערכת 07777777 והופנה מהטלפון 0527666666 יגיע לשלוחה /5.
קיים לוג של כל ההפניות\ניסיונות ההפניה, למשל, באם לא קיים המספר מפנה וכד' בתיקית Log תחת השלוחה הראשית בקובץ
LogDidDirectedCheck.ini
בהצלחה!
-
@שמואל אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
ההפניה
@שמואל חזק ממש!!! ונצרך מאוד
איך אפשר לדעת איזה מערכות זה יעבוד ואיזה לא? -
@33064325 אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
איך אפשר לדעת איזה מערכות זה יעבוד ואיזה לא?
אתה יכול לנסות ולראות בקובץ לוג.
אם אין מידע על ההפניה יהיה שם שורה:
שלוחה-05222222-0777777=לא נמצא מספר מפנה
-
@שמואל הכוונה רק בהפנייה מטלפון אישי למערכות או גם ע"י שלוחת העברה למערכת אחרת של ימות המשיח?
דהיינו אם אני מפנה ממערכת אחת למערכת אחרת, אני יוכל לעשות במערכת המקבלת שכל המופנים מהמערכת המוציאה ייכנסו לשלוחה פנימית?
כי את הדוגמאות הבאת על טלפון אישי נייד... -
@אברהם-אברהם אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
@שמואל הכוונה רק בהפנייה מטלפון אישי למערכות או גם ע"י שלוחת העברה למערכת אחרת של ימות המשיח?
דהיינו אם אני מפנה ממערכת אחת למערכת אחרת, אני יוכל לעשות במערכת המקבלת שכל המופנים מהמערכת המוציאה ייכנסו לשלוחה פנימית?
כי את הדוגמאות הבאת על טלפון אישי נייד...מצטרף לשאלה
-
@שמואל אפשר להוסיף כערך ב API ?
-
@קביעתא אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
אפשר להוסיף כערך ב API ?
כן.
api_add_directed_phone=yes
יבוא לך ערך
ReferredFrom
. -
@איש-יהודי-טוב @אברהם-אברהם מדובר רק על הפניית שיחות מהטלפון שלכם ולא בין מערכת למערכת.
-
@שמואל חבל... זה היה חוסך לקבל עוד מספרים לקו
-
@מאזין-נלהב אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
@קביעתא אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
אפשר להוסיף כערך ב API ?
כן.
api_add_directed_phone=yes
יבוא לך ערך
ReferredFrom
.אם אפשר בבקשה הסבר
תודה -
ואו תודה רבה
אין עליכם!
זה נותן אפשרות למשל להפנות לשלוחת שיחה שלא נעתה ללא הקצאת מספר מיוחד לזה!
או להשתמש בקומבינה - תא קולי בהשמעת קבצים של @הקול-הירושלמי
כעת לא הבנתי את האפשרות של לפי שלוחה אישית
מה זאת אומרת ?
כמו כן קובץ הלוג קצת לא מובן יש שם מספרים שחייגו למערכת סתם
מה הקשר?
דוגמאMain-055000000-0795000000=לא נמצא מספר מפנה 11/1-055000000-0795000000=לא נמצא מספר מפנה Main-0556000000-079500000=לא נמצא מספר מפנה
אציין שהאפשרות אכן עובדת במערכת
וזה חיוג למספר משני של המערכת שלא מוגדר כלום מה יעשה עם זה -
@מתעניין לפי הלוג שכתבת השיחה הגיעה למערכת בצורה ישירה או שהמערכת לא תומכת בקבלת פרטי הטלפון ממנו הופנתה השיחה.
-
@מתעניין אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
כעת לא הבנתי את האפשרות של לפי שלוחה אישית
מה זאת אומרת ?למשל, אתה פותח שלוחה אחת, למשל שלוחה 11 שבתוכה כל לקוח נכנס לשלוחה ששמה היא המספר ממנו בוצעה ההפניה.
למשל, אתה מפרסם מספר אחר שכולם עושים לשם הפניית שיחת ולכל אחד אתה מקצה שלוחה משלו ששמה זה השם של הטלפון שלו עצמו שממנו מתבצעות ההפניות וככה כל שיחה שמגיעה מהטלפון שלו מגיעה לשלוחה האישית שלו.
-
@33064325 אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
אם אפשר בבקשה הסבר
תודהאתה כותב בשלוחת api
api_add_directed_phone=yes
ובכל שליחה מהמערכת לשרת שלך יצורף ערך
ReferredFrom
המכיל, אם קיים, את המספר ממנו בוצעה ההפניה למערכת. -
@שמואל אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
שימו לב! המספר שממנו בוצעה ההפניה מגיע מחברת התקשורת, אי לכך האפשרות לא קיימת בכל המערכות אלא רק בחלק מהספקים.
אם הבנתי נכון, זה קשור לספק המערכת של ימות,
ולא לחברת התקשורת שלי. נכון ? -
@שמואל אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
@מתעניין לפי הלוג שכתבת השיחה הגיעה למערכת בצורה ישירה
אכן זה שיחה ישירה
אז למה היא מופיעה בלוג?
מה זה חסר? -
@מתעניין אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
אז למה היא מופיעה בלוג?
זה בא לציין שזה שיחה שלא הגיע מהפניה.
אתה צודק, יכול להיות שזה מיותר, אשתדל לעשות שאם לא היה זיהוי של מספר מפנה זה לא יעשה בלוג כלום.
-
@שמואל תודה רבה
האם יש אפשרות שאם עושים כמה הפניות שיזהה מי הטלפון הראשון שמפנה
לדוגמא: עשיתי הפנייה שכל מי שמתקשר למספר 05331XXXXX מופנה למספר מערכת
ועכשיו אני רוצה לעשות שכמה טלפונים יופנו למספר הנ"ל 05331XXXXX שמפנה למערכת
והמערכת תזהה מי המספר הראשון שמפנה את השיחהזה נצרך למי שלא יכול לעשות הפנייה לנייח (079XXXXXXX גם נקרא נייח) אז עושים הפנייה לטלפון שמפנה לנייח (-למערכת)
-
@אברהם-מנס בחברת פלפון אי אפשר להפנות לנייח, אבל דרך השירות לקוחות אפשר,(נראה לי שדרך השירות לקוחות אפשר בכל החברות)
-
@א-גוטן בכל אופן אני רוצה לדעת אם יש כזה אופציה, אני צריך את זה לעוד כמה דברים.