תגובות מימות המשיח
-
@גבאי דברים של טעם.
-
@גבאי זה בגלל שכל אחד כותב "@ימות-המשיח דחוףףףףףףףףף" אז איבדנו את העניין בזה.
בנוסף אני רואה שאתה כותב:
@גבאי אמר בתגובות מימות המשיח:שיקבלו מייל על פוסט חדש בפורום.
אז שתדע, שביום יש פה בממוצע 246 פוסטים.
זה לא ממש לעניין שעל כל פוסט יקבלו התראה -
כמובן שלא על כל דבר צריך לשלוח לימות, הרי יש פורום של באגים, ובקשות פיתוח.....
אפשר לדון כאן בינינו לבין עצמינו, ולסננן את כל הטעיות..., וכן את כל הדברים שלא צריכים לפתח, ואז אחד יתנדב לפנות בצורה מסודרת לימות.....
-
@שמואל ברור שיש 246 פוסטים
אבל אני מדבר רק על המדור "באגים" שבו יש קצת פחות פוסטים ליום. ואם גם שם יש כמות גדולה אז כשיתחילו לשלוח מייל במקום לכתוב בפורום. המצב יהיה כפול ומכופל כי אף אחד לא יודע אם מישהו כבר פנה על זה. וגם אף אחד לא יכול לעזור לשני לפתור את הבעיה.
כך שפשוט לא הבנתי מה הריווח במיילים ישירים. (ומה שעכשיו אין מיילים כ"כ הרבה כי אנשים מסתמכים על הפורום אבל אם באופן רשמי הפניה לא דרך הפרום אלא דרך המייל רק היה ייותר גרוע) -
@גבאי דבר ראשון הפורום גורם לך להבין שזה באג שעוד אנשים מתמודדים איתו
אחרי שזה באג תוכל לקדם את התהליך במייל
התשובה היא דעתי הפרטית (לא של @ימות-המשיח ) -
ביננו, גם במייל אין תגובה רצינית בד"כ.
@שמואל חשבתי שאם קשה לימות לעבור על כל ההודעות בבאגים (וזה מובן מאוד) אולי כדאי לעשות שהמדור של הבאגים יהיה ללא תגובות. והמתכנת יעבור על התלונות ויסמן וי אם זה אכן באג והוא מטפל, או שיסמן איקס שזה לא באג, או שיסמן שזה באג אבל הוא לא יכול לטפל בו כעת.
או שהמשתמשים יסמנו לייק ולייק הפוך וככה ימות יראו עד כמה זה רציני ויעדכנו.
אפשר גם למחוק תלונות שהוחלט שהם לא באגים.
או לעשות כל רעיון אחר, אבל חייב להיות משהו שמקשר ביננו לבין מי שמטפל בבאגים...
שלחתי על באגים במייל לפני שנה שנתיים ואני לא מגזים, וכלום.
זה חוסר אונים הקטע הזה שדברים נתקעים לך וכל התלונות מהמאזינים באות אליך כי אתה בנית את הקו, ואין לך מושג מה הולך עם זה. מה לומר למאזינים? שיש תקלה וזה יפתר בקרוב, או שלא לומר? אנשים שואלים אם זה בטיפול או לא. איך אני אדע מה עם זה? ותכפיל את התקלה כפול כמות הקווים שפתחת שיש בהם את אותו מודול ואותה תקלה.... חייב להיות איזשהו פתרון. -
@oror053 אמר בתגובות מימות המשיח:
ביננו, גם במייל אין תגובה רצינית בד"כ.
@שמואל חשבתי שאם קשה לימות לעבור על כל ההודעות בבאגים (וזה מובן מאוד) אולי כדאי לעשות שהמדור של הבאגים יהיה ללא תגובות. והמתכנת יעבור על התלונות ויסמן וי אם זה אכן באג והוא מטפל, או שיסמן איקס שזה לא באג, או שיסמן שזה באג אבל הוא לא יכול לטפל בו כעת.
או שהמשתמשים יסמנו לייק ולייק הפוך וככה ימות יראו עד כמה זה רציני ויעדכנו.
אפשר גם למחוק תלונות שהוחלט שהם לא באגים.
או לעשות כל רעיון אחר, אבל חייב להיות משהו שמקשר ביננו לבין מי שמטפל בבאגים...
שלחתי על באגים במייל לפני שנה שנתיים ואני לא מגזים, וכלום.
זה חוסר אונים הקטע הזה שדברים נתקעים לך וכל התלונות מהמאזינים באות אליך כי אתה בנית את הקו, ואין לך מושג מה הולך עם זה. מה לומר למאזינים? שיש תקלה וזה יפתר בקרוב, או שלא לומר? אנשים שואלים אם זה בטיפול או לא. איך אני אדע מה עם זה? ותכפיל את התקלה כפול כמות הקווים שפתחת שיש בהם את אותו מודול ואותה תקלה.... חייב להיות איזשהו פתרון.אני לא יודע על מה אתה מדבר, תמיד כששלחתי למייל של ימות קיבלתי תגובה (אני לא יגיד לך שקיבלתי תמיד מייד, אבל אחרי יום יומיים מקסימות שבוע, קיבלתי תמיד תשובות), אולי המיילים שלך מגיע לספאם?.
תמיד כדאי אחרי ששולחים מייל, להתקשר ולוודא שזה הגיע (אפשר כבר בשיחה לשאול את הנציג מה קורה עם זה). -
אם ימות לא רואים את הבאגים ואת ההצעות לפיתוח למה צריך להקצות לזה פורום?
-
@davd אתה מדבר על באגים או על מייל רגיל????
אני דיברתי על באגים.
נראה לי שאתה לא קראת את כל השרשור.
בנוגע לבאגים ההודעה היחידה שתקבל היא: הועבר למתכנת. ואז לא יתקדם כלום. -
@oror053 אמר בתגובות מימות המשיח:
@davd אתה מדבר על באגים או על מייל רגיל????
אני דיברתי על באגים.
נראה לי שאתה לא קראת את כל השרשור.
בנוגע לבאגים ההודעה היחידה שתקבל היא: הועבר למתכנת. ואז לא יתקדם כלום.אתה מתכוון להגיד שהבאגים מלפני שנתיים עדיין קיימים?
אשמח שתפרט איזה באג עדיין קיים. -
@oror053 אמר בתגובות מימות המשיח:
@davd אתה מדבר על באגים או על מייל רגיל????
אני דיברתי על באגים.
נראה לי שאתה לא קראת את כל השרשור.
בנוגע לבאגים ההודעה היחידה שתקבל היא: הועבר למתכנת. ואז לא יתקדם כלום.קודם כל אני רואה שענו לך משהו, ולא שלא התייחסו בכלל...
-
@איש-ימיני כדי לדעת אם הבעיה שלך היא באג או הגדרה לא נכונה תמצא
בשביל זה כבר צריך פורום (יש עוד הרבה) -
@davd תקראה מה כתבתי:
"גם במייל אין תגובה רצינית בדרך כלל".
זה לא נקרא תגובה רצינית. -
אוקיי, שאלתי האם כהיום יש עדיין באגים שדיווחת עליהם לפני שנה?
(כי מדבריך אני מבין שחוץ מלהגיב לך שזה הועבר למתכנת, לא התקדם כלום..). -
@davd בהחלט יש כמה באגים מלפני יותר משנה
-
@oror053 אמר בתגובות מימות המשיח:
@davd בהחלט יש כמה באגים מלפני יותר משנה
אפשר פירוט?
(אני כבר יפנה לימות) -
אני יכול לפנות בעצמי, וגם להתקשר למתכנת ישירות כמו שעשיתי שבוע שעבר. אני מדבר על כלל המשתמשים, לא על עצמי.
אנשים באמת חושבים שהם כותבים דברים ומישהו קורא את זה, אתה מבין? -
-
לגבי הסרת מספר בדקתי במערכת ב yemot, והכל בסדר, זה עובד ולא מתנתק לי.
לגבי סטטיסטיקות מערכות גדולות, לי לא ענו הועבר לטכנאי, אלא ענו לי שכרגע זה לא אפשרי.
הסבירו לי בצורה מאוד ברורה שבמערכות גדולות הוא לא טוען, זה לא באג, אלא זה כך ברשמי.(הנציג התחיל להסביר לי שיש שני שיטות להוציא נתונים, ובגלל שמשתמשים היום בשיטה מסוימת, אין אפשרות להוציא ממערכות גדולות).
-
אגב הייתי שמח שתכתוב כאן מה שענו לך במייל, כאשר שלחת את שני הבאגים האלו.