באג נורא ואיום!!! הרבה פעמים כשמחייגים למערכת/נכנסים לשלוחה שומעים רדיו/תפריט כניסה לרדיו!!!
-
@שמואל-ש
היי,
על מנת שנוכל לבדוק ולטפל בזה נא לפנות במייל cs@yemot.co.il עם פרטי השיחה בה אירעה התקלה.
(פרטי שיחה: מספר מחייג, מספר מחויג, תאריך ושעה מדויקת) -
@שמואל-מאיר כנ"ל
-
@eliyahu אני לא זוכר, זה קרה לי אבל לפחות 5 פעמים.
-
@שמואל-מאיר
בלי הפרטים האלה כל הדיבורים כאן לשווא וחבל.
תנסה לחייג שוב כמה פעמים ולבדוק. אם זה קרה עוד פעם תשלח את הפרטים של השיחה החדשה. -
@eliyahu שלחתי תיעוד כזה לפני כמה ימים (אולי בפעם העשירית)
התשובה שקיבלתי היא
בעיה ידועה בחברת הוט ובטיפול החברהמכיון שהבעיה הזו היא בעיה ישנה ביותר (חצי שנה ודאי קיים!!!, בעבר שלחנו לשמואל הקלטות שיחה וכו)
ההרגשה שלי שצריך לנסח את התשובה כך
בעיה ידועה בחברת הוט ו"אמור להיות" בטיפול החברה
-
@33064325 זה לא נכון אני בפרטנר וגם יש את הבעיה הזו.
-
@שמואל-מאיר אמר בבאג נורא ואיום!!! הרבה פעמים כשמחייגים למערכת/נכנסים לשלוחה שומעים רדיו/תפריט כניסה לרדיו!!!:
@33064325 זה לא נכון אני בפרטנר וגם יש את הבעיה הזו.
@שמואל-מאיר הכוונה לקו של המערכת שהוא יושב על הוט, זה לא משנה באיזה חברה הפלאפון שלך
-
@33064325 ההה, הבנתי. תודה.
-
@33064325 אמר בבאג נורא ואיום!!! הרבה פעמים כשמחייגים למערכת/נכנסים לשלוחה שומעים רדיו/תפריט כניסה לרדיו!!!:
@שמואל-מאיר אמר בבאג נורא ואיום!!! הרבה פעמים כשמחייגים למערכת/נכנסים לשלוחה שומעים רדיו/תפריט כניסה לרדיו!!!:
@33064325 זה לא נכון אני בפרטנר וגם יש את הבעיה הזו.
@שמואל-מאיר הכוונה לקו של המערכת שהוא יושב על הוט, זה לא משנה באיזה חברה הפלאפון שלך
כל קוי ימות המשיח יושבים על הוט?
אפשר לבחור על איזה חברה יהיה הקו שלך? -
אכן גם אצלי קורה לעיתים שאני מתקשר וזה מבלבל בין הקווים לאו דווקא רדיו, לפעמים זמני תחבורה ציבורית ולעיתים דברים אחרים.
הבעיה שזה כול לעצבן לקוחות שמשתדלים לא לשמוע רדיו וקוי נייעס ורק לקווים מוגדרים של המוסד או הקהילה שלהם וכדו' הם מתקשרים והמערכת מבלבלת בין הקווים [ולא משנה מי החברה שאשמה בבעיה] והם נאלצים להיחשף לתכנים שאינם רוצים להיחשף אליהם מרצונם החופשי.
@ימות-המשיח אנא כחברה מכובדת תסדרו משהו עם זה
ובהזדמנות זו נשוב להודות על כל המון הדברים הרבים שכן עושים ועשו...
תודה רבה -
@33064325 אמר בבאג נורא ואיום!!! הרבה פעמים כשמחייגים למערכת/נכנסים לשלוחה שומעים רדיו/תפריט כניסה לרדיו!!!:
@eliyahu שלחתי תיעוד כזה לפני כמה ימים (אולי בפעם העשירית)
התשובה שקיבלתי היא
בעיה ידועה בחברת הוט ובטיפול החברהמכיון שהבעיה הזו היא בעיה ישנה ביותר (חצי שנה ודאי קיים!!!, בעבר שלחנו לשמואל הקלטות שיחה וכו)
ההרגשה שלי שצריך לנסח את התשובה כך
בעיה ידועה בחברת הוט ו"אמור להיות" בטיפול החברה
לי שלחו:
בעיה ידועה
בטיפול -
@חדר-1 אמר בבאג נורא ואיום!!! הרבה פעמים כשמחייגים למערכת/נכנסים לשלוחה שומעים רדיו/תפריט כניסה לרדיו!!!:
בעיה ידועה
בטיפולזה סתירה, לא? אם זה ידוע אז למה זה בטיפול כבר חצי שנה????????
-
@שמואל-ש אמר בבאג נורא ואיום!!! הרבה פעמים כשמחייגים למערכת/נכנסים לשלוחה שומעים רדיו/תפריט כניסה לרדיו!!!:
@חדר-1 אמר בבאג נורא ואיום!!! הרבה פעמים כשמחייגים למערכת/נכנסים לשלוחה שומעים רדיו/תפריט כניסה לרדיו!!!:
בעיה ידועה
בטיפולזה סתירה, לא? אם זה ידוע אז למה זה בטיפול כבר חצי שנה????????
תשאל את @ניהול ואת @ימות-המשיח
-
האמת שעכשיו אני חושב, אולי רק לא מזמן עלו על זה שזה קשור להוט
בכל אופן, זה כנראה קורה גם בקוים נייחים של הוט שלא קשורים לימות המשיח