• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ביטול צליל החיוג למערכת

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    9
    19
    1028
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש
      שרות פלוס IVR @33064325 נערך לאחרונה על ידי

      @33064325 אם זה לפי מחייג-מחוייג
      יעזור לשים בשלוחה עצמה?

      3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 3
        33064325 @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי 33064325

        @שרות-פלוס-ivr לא מאמין, סתם ככה זה סוג שאלות שכדאי פשוט לנסות
        אבל למה לא לשים ב IVR ?

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ש
          שרות פלוס IVR @33064325 נערך לאחרונה על ידי

          @33064325 אני רוצה שלא יפספסו מילה אחת מהתפריט.

          3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • 3
            33064325 @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

            @שרות-פלוס-ivr תשים שקט קצר או צליל חיוג בתחילת התפריט או בקובץ M0000
            בשלוחות שאתה רוצה שישמעו

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מתעניין
              מתעניין @33064325 נערך לאחרונה על ידי

              @33064325 שאלת אותם אם אפשר לפרסם?
              כי לא נראה שהם רוצים שיתפרסם
              אחרת שיורידו לכולם וזהו???

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש
                שרות פלוס IVR @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

                @מתעניין למה לא?
                הניסיון ברוב המערכות גילו שזה טוב שיהיה כמה רגעים רווח כשמתקשרים לפני
                שמתחיל התפריט,
                אם בכל זאת מישהו רוצה להגדיר ללא רווח אז עשו הגדרה מיוחדת.

                מתעניין תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מתעניין
                  מתעניין @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                  @שרות-פלוס-ivr
                  אין בעיה
                  רק שידגיש את זה

                  3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 3
                    33064325 @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

                    @מתעניין שאלתי אם אפשר לפרסם
                    לא ענו לי ברור, אם הם רוצים שימחקו את הנושא
                    לא הבנתי את מה להדגיש

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • ק
                      קו מהיר מורחק @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                      @33064325
                      צודק...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        אלף שין מורחק @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                        @33064325 תודה רבה,
                        ואיך מורידים צליל חיוג/התחברות בשלוחה בתוך המערכת שמעבירה אותי לפורטל התוכן?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • הוזכר על-ידי  ת תפארת יעקבב 
                        • הוזכר על-ידי  I isi 
                        • 7
                          795069962 @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                          @33064325 האם ניתן לעשות הפוך?
                          שיהיה צליל חיוג למשך כ10 שניות ורק אז המערכת תענה לשיחה?

                          I א ת 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            ivrפון מומחה @795069962 נערך לאחרונה על ידי

                            @795069962 לא

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              אביי ורבא @795069962 נערך לאחרונה על ידי

                              @795069962 כתב בביטול צליל החיוג למערכת:

                              שיהיה צליל חיוג למשך כ10 שניות ורק אז המערכת תענה לשיחה?

                              תוכל לנסות לעשות קובץ עם צליל חיוג שיושמע מיד בכניסה למערכת..

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ת
                                תפארת יעקבב מומחה @795069962 נערך לאחרונה על ידי

                                @795069962 @ivrפון @אביי-ורבא
                                העניין הוא שאיך שאני מבין אותו הוא מעוניין שהמערכת כלל לא תענה 10 שניות, ולא שהיא תענה והוא ישמע צליל חיוג ,
                                ולכך הפיתרון הוא להגדיר את התפריט הראשי כSIP ולהגדיר כמה זמן המערכת תחייג (שאז המערכת כלל לא עונה אלא רק מחייגת) ולהגדיר שאם אין מענה לאחר -- שניות אז יעבור לשלוחה פנימית כלשהיא ששם תבנה את המערכת שלך

                                7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • 7
                                  795069962 @תפארת יעקבב נערך לאחרונה על ידי

                                  @תפארת-יעקבב כתב בביטול צליל החיוג למערכת:

                                  @795069962 @ivrפון @אביי-ורבא
                                  העניין הוא שאיך שאני מבין אותו הוא מעוניין שהמערכת כלל לא תענה 10 שניות, ולא שהיא תענה והוא ישמע צליל חיוג ,
                                  ולכך הפיתרון הוא להגדיר את התפריט הראשי כSIP ולהגדיר כמה זמן המערכת תחייג (שאז המערכת כלל לא עונה אלא רק מחייגת) ולהגדיר שאם אין מענה לאחר -- שניות אז יעבור לשלוחה פנימית כלשהיא ששם תבנה את המערכת שלך

                                  זה בדיוק מה שאני מחפש
                                  אני לא כ"כ יודע איך מגדירים SIP, תוכל לתת לי הסבר איך עושים את זה?

                                  ת 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ת
                                    תפארת יעקבב מומחה @795069962 נערך לאחרונה על ידי תפארת יעקבב

                                    @795069962
                                    כאן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ת
                                      תפארת יעקבב מומחה @795069962 נערך לאחרונה על ידי

                                      @795069962 כתב בביטול צליל החיוג למערכת:

                                      אני לא כ"כ יודע איך מגדירים SIP, תוכל לתת לי הסבר איך עושים את זה?

                                      כאן דווקא ננשמע שאתה מייבין גדול בsip 😊 😊 😊

                                      7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • 7
                                        795069962 @תפארת יעקבב נערך לאחרונה על ידי

                                        @תפארת-יעקבב כתב בביטול צליל החיוג למערכת:

                                        @795069962 כתב בביטול צליל החיוג למערכת:

                                        אני לא כ"כ יודע איך מגדירים SIP, תוכל לתת לי הסבר איך עושים את זה?

                                        כאן דווקא ננשמע שאתה מייבין גדול בsip 😊 😊 😊

                                        יש שלוחה שמפנה לSIP בתוכנה במחשב ואת זה אני מכיר מאוד טוב
                                        ויש מערכת של SIP שעובדת דרך מרכזיה עסקית וחשבתי שאתה מתכוון לזה אבל אח"כ ראיתי שזה אותו דבר
                                        בכל מקרה תודה רבה

                                        דבר נוסף
                                        אני בדקתי את האפשרויות ואם התוכנה במחשב שמקבלת את השיחות סגורה אז ישר הוא מפנה לשלוחה הבאה בלי להמתין את הזמן שהגדרתי,
                                        איך אני יכול להגדיר שגם במקרה שהמחשב לא זמין או התוכנה לא פעילה המערכת תמשיך להמתין מבלי להעביר לשלוחה הבאה?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון