• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

    שאלות ועזרה הדדית
    ivr-פון
    9
    40
    1865
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי

      @0101 מבדיקה שלי הקוד מבטל כל - שיש בטקסט

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I
        ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

        @שיש כתב בצאט בינה מלאכותית gpt טלפוני:

        @ivrפון יש מס חדש?

        מספר פתוח חדש 0795083406
        נחסם מספר נוסף.
        0747277123

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

          בוצעו שינוים במערכת פירוט בפוסט הראשון

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

            המערכת התאפסה לי בטעות בעת שידרוגים
            אני משחזר אותה נא לדווח על כל תקלה

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • I
              ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

              המספר נחסם. מספר פתוח חדש.
              0747277108.
              נ.ב. אני מקווה עוד היום לפרסם גרסה 3 שתתמוך בצאט ממש ולא רק שאלות
              פורסם בפוסט הבא.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • I
                ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
                במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
                שימו לב כל שיחת טלפון. זה צאט חדש.
                ניתן להקיש 2 לאחר כל תשובה לצאט חדש. באותה שיחה.

                נ.ב. הגרסה הבאה זה צאט מלא אבל במקלדת של גרסה 2.
                ולאחריה ככל הנראה נוציא גרסה 5 התומכת זיהוי דיבור ללא עלות. ובקרינות רובטית חדשנית יותר.

                W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • W
                  WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                  @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                  זיהוי דיבור ללא עלות

                  איך אתה עושה?

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • I
                    ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                    @WIZNITZ אם הספרייה הזו של openai

                    W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • W
                      WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                      @ivrפון
                      אתה יכול לעשות לי משהו כזה במערכת שלי?

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I
                        ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                        @WIZNITZ דבר איתי בפרטי נראה.
                        יש לך וואצפ? הכי נוח לי שם
                        0556748402
                        אם לא אז מייל cs@ivr-phones.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • 0
                          0101 נערך לאחרונה על ידי

                          במודל גירסה 1 ו2 - אומר כרגע "שגיאה בקבלת המידע".
                          (וכשניסתי את זה דרך האתר הוא כתב

                          read=t-שגיאה בקבלת המידע.=txt,,,,0.1,NO,yes,yes,,*,,Ok,null,,no,
                          

                          מה שאומר לכאורה שהוא לא מקבל את המשתנה txt או מוחק אותו אח"כ)
                          תודה רבה על הכל, זה ממש עזר לי

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי

                            @0101 ככל הנראה עומס על המשתמש שלי בגימני.
                            גרסה 3 לא מושפעת כי זה משתמש אחר.
                            אגב גרסה 3 זה גרסה עדכנית יותר של גימני.

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ
                              מים אחרונים @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                              @ivrפון מה הקוד להטמעה של גרסא 3?

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • I
                                ivrפון מומחה @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                                @מים-אחרונים כרגע אני לא נותן.
                                אגב כמו ציינתי גרסה 3 זוכרת את כל הצאט מתחילת השיחה.
                                האם לדעתכם כדי שזה יהיה עוד משיחה קודמת.
                                כמובן תמיד אפשר לאפס את הצאט בהקשה על 2 לאחר התשובה.
                                הקשה על 1 מובילה להמשך הצאט.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • I
                                  ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                                  מספר פתוח מעודכן.
                                  0747277150

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • מ
                                    מזדה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                    @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                    ההגדרות גרסה 1

                                    type=api
                                    api_link=https://ivrphone.online/בינה.php
                                    

                                    יש להעלות קובץ 000 אם ההודעה של "אנה שאלו את הבינה המלאכותית"

                                    ההגדרות גרסה 2

                                    type=api
                                    api_link=https://ivrphone.online/chatpro.php
                                    

                                    לאן יועבר בסיום [תקף לשתי הגירסאות]

                                    api_end_goto=/1/1
                                    

                                    שתיהם לא עובדים...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון