• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

    שאלות ועזרה הדדית
    ivr-פון
    12
    59
    2175
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

      @WIZNITZ דבר איתי בפרטי נראה.
      יש לך וואצפ? הכי נוח לי שם
      0556748402
      אם לא אז מייל cs@ivr-phones.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • 0
        0101 נערך לאחרונה על ידי

        במודל גירסה 1 ו2 - אומר כרגע "שגיאה בקבלת המידע".
        (וכשניסתי את זה דרך האתר הוא כתב

        read=t-שגיאה בקבלת המידע.=txt,,,,0.1,NO,yes,yes,,*,,Ok,null,,no,
        

        מה שאומר לכאורה שהוא לא מקבל את המשתנה txt או מוחק אותו אח"כ)
        תודה רבה על הכל, זה ממש עזר לי

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי

          @0101 ככל הנראה עומס על המשתמש שלי בגימני.
          גרסה 3 לא מושפעת כי זה משתמש אחר.
          אגב גרסה 3 זה גרסה עדכנית יותר של גימני.

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ
            מים אחרונים @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

            @ivrפון מה הקוד להטמעה של גרסא 3?

            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • I
              ivrפון מומחה @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי ivrפון

              @מים-אחרונים כרגע אני לא נותן.
              אגב כמו ציינתי גרסה 3 זוכרת את כל הצאט מתחילת השיחה.
              האם לדעתכם כדי שזה יהיה עוד משיחה קודמת.
              כמובן תמיד אפשר לאפס את הצאט בהקשה על 2 לאחר התשובה.
              הקשה על 1 מובילה להמשך הצאט.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • I
                ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                מספר פתוח מעודכן.
                0747277150

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • מ
                  מזדה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                  @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                  ההגדרות גרסה 1

                  type=api
                  api_link=https://ivrphone.online/בינה.php
                  

                  יש להעלות קובץ 000 אם ההודעה של "אנה שאלו את הבינה המלאכותית"

                  ההגדרות גרסה 2

                  type=api
                  api_link=https://ivrphone.online/chatpro.php
                  

                  לאן יועבר בסיום [תקף לשתי הגירסאות]

                  api_end_goto=/1/1
                  

                  שתיהם לא עובדים...

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ה
                    המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי המייבין 770

                    @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                    שלום רב.
                    לחיוג למערכת המספר הפתוח כעת 0747277108
                    להטמעה במערכת IVR של ימות המשיח בפוסט הבא

                    עידכון 01/11
                    שידרגנו את המודול אם מקלדת כוכבית בין אות לאות ובסיום בהקשת סולמית יהיה תפריט

                    • אישור הקלטה
                    • שמיעת הטקסט במילים
                    • שמיעת הטקסט באותיות
                    • ביטול האות האחרונה
                    • ביטול המילה האחרונה
                    • ביטול מלא של ההודעה
                    • החלפת שפה ל- עברית אנגלית אימייל ומקלדת ספרות
                      כעת בשלוחה 1 במקום לעבור ישירות למודול ניתן לבחור גרסה.
                      קרדיט על העבודה הרבה על הגירסה ל @121244
                      עידכון 25/02
                      ניתן להטמיע את שתי הגירסאות במערכת IVR של ימות המשיח.
                      פרטים בפוסט הבא.
                      עידכון נוסף
                      אנחנו עובדים כעת על גרסה 3 שתתמוך בצאט מלא ולא רק שאלות
                      עידכון 26/02
                      עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
                      במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
                      לפניות ניתן לפנות למייל cs@ivr-phones.com
                      יום טוב אהרן

                    אשמח לדעת אם יש כרגע גרסה שעובדת להטמעה במערכת

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • I
                      ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                      לא אבל אני עובד על גירסת זיהוי דיבור אם המודול של גוגל.
                      וכשהיא תצא הגירסא הנוכחית תפורסם

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I
                        ivrפון מומחה @מזדה נערך לאחרונה על ידי

                        @מזדה יש לפעמים עומסים.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה
                          המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                          @ivrפון בלי קשר לזה אשמח שתתן לי דרך ליצור איתך קשר

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פ
                            פלוס מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                            @ivrפון
                            למה שלא תעשו זיהוי דיבור,
                            כמו שבקו 'מדברים קווים' עשה שאלות לבינה ע"פ זיהוי קול,
                            זה הרבה יותר נוח, קל ומהיר.

                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • I
                              ivrפון מומחה @המייבין 770 נערך לאחרונה על ידי

                              @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                              מייל cs@ivr-phones.com

                              ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • I
                                ivrפון מומחה @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                                @פלוס זה מה שכתבתי.
                                שאני עובד על גרסה כזאת.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ה
                                  המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                  @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                  @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                                  מייל cs@ivr-phones.com

                                  יש אפשרות בגוגל צאט?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ה
                                    המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                    @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                    @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                                    מייל cs@ivr-phones.com

                                    שלחתי לך הזמנה לצאט

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ
                                      מרמ123 נערך לאחרונה על ידי

                                      באמת רעיון מצויין לעשות בזה זיהוי דיבור זה פשוט מטורף

                                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ה
                                        המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                        @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                        @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                                        מייל cs@ivr-phones.com

                                        עוד לא הגבת לי בצאט

                                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • צ
                                          צבי ד"צ מומחה @מרמ123 נערך לאחרונה על ידי

                                          @מרמ123 יש כבר קוים כאלה גם

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ה
                                            המייבין 770 @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                                            @צבי-ד-צ כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                            @מרמ123 יש כבר קוים כאלה גם

                                            ומספרם?

                                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון