הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות
-
@יהודה-צ-כ וזה בדיוק התשובה ל @מאיר
-
@צבי-ד-צ כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
@יהודה-צ-כ וזה בדיוק התשובה ל @מאיר
באמת התפלאתי שאתה @צבי-ד-צ שואל......
-
פוסט זה נמחק! -
@צבי-ד-צ כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
ובשביל זה יש 3 סימני שאלה...זה יכול להתפרש לשני צדדים.
אבל זה לא המקום... -
@לעזור-לכולם
@גלאט-מערכות כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:@שלוימי-770
מה עם CallExtensionBridging ב API?אני שלחתי היום קמפיין דרך CallExtensionBridging וזה חייב לפי התמחור הרגיל (בן אדם היה על הקו שעה וחצי וחייב אותי ב 100 יחידות..)
שים לב למה שנכתב בהודעה המקורית:
@שלוימי-770 כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
דרך אתר הניהול בלחיצה על כפתור "הפעל קמפיין קולי".
דרך שלוחת ניהול קמפיין בטלפון.
באמצעות פקודת RunCampaign ב־API.הם לא כללו כאן גם את CallExtensionBridging
הם כן כתבו בסוף ההודעה שזה כולל גם קמפיין פתוח, אבל כנראה זה רק בשימוש באופציה הזאת ולא בשליחה עצמאית דרך API
-
@nyh כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
@שלוימי-770
השאלה היא כמו ש @R-E-T-מערכות אמר לפני כן, האם היחידה השניה תחויב ישירות בתחילת הקמפיין או שרק אחרי סיום הדקה הראשונה היא תחויב?
כלומר אם אני עושה קמפיין של הודעה של חצי דקה, האם אני יחוייב ישירות ב2 יחידות?ובכל זאת, תודה רבה על כל השדרוגים שמקדמים מאוד מאוד את האפשרויות במערכות שלכם!!
עד שתי דקות החיוב נשאר כפי שהיה.
הגבלת העלות לכל נמען של עד 2 יחידות היא החל מזמן שיגור שמחייב שתי יחידות ומעלה.
כנ"ל ההוזלה היא בכפוף להפעלת הקמפיין בהתאם לאפשרויות ההפעלה שהוזכרו. -
@מאיר כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
צר לי לאכזב...
עד היום קמפיין עם הפניה למענה אנושי עלה 2 יחידות לדקה
יחידה אחת על הקמפיין, והשניה על הניתוב.
אני מבין שמהיום יש מחיר מקסימום על הקמפיין, אבל הניתוב ימשיך לעלות כמו שהיה תמידחידוד: העלות המקסימאלית של קמפיין לכל נמען ל-2 יחידות, כוללת כאמור גם קמפיין עם אפשרות של ניתוב שיחה.
כלומר, במידה והפעלת הקמפיין התבצעה בהתאם לאחת מהאפשרויות האלו:
- דרך אתר הניהול בלחיצה על כפתור "הפעל קמפיין קולי".
- דרך שלוחת ניהול קמפיין בטלפון.
- באמצעות פקודת
RunCampaign
ב־API.
העלות המקסימאלית לכל נמען בקמפיין היא 2 יחידות (הגבלת המחיר למקסימום 2 יחידות - כוללת גם את עלות ניתוב השיחה).
-
@amp-Software-0 כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
@לעזור-לכולם
@גלאט-מערכות כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:@שלוימי-770
מה עם CallExtensionBridging ב API?אני שלחתי היום קמפיין דרך CallExtensionBridging וזה חייב לפי התמחור הרגיל (בן אדם היה על הקו שעה וחצי וחייב אותי ב 100 יחידות..)
שים לב למה שנכתב בהודעה המקורית:
@שלוימי-770 כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
דרך אתר הניהול בלחיצה על כפתור "הפעל קמפיין קולי".
דרך שלוחת ניהול קמפיין בטלפון.
באמצעות פקודת RunCampaign ב־API.הם לא כללו כאן גם את CallExtensionBridging
הם כן כתבו בסוף ההודעה שזה כולל גם קמפיין פתוח, אבל כנראה זה רק בשימוש באופציה הזאת ולא בשליחה עצמאית דרך API
אכן, קמפיין פתוח (שהוזכר לעיל ברשימת סוגי הקמפיינים) זה סוג קמפיין ולא פקודת
CallExtensionBridging
ב-API.
לצורך הגדרת קמפיין רצוי כקמפיין מסוג 'קמפיין פתוח' יש לפנות לשירות הלקוחות (השירות בתשלום). -
אפשר להגדיר שלוחה שהמאזין בה יפעיל קמפיין ומיד לאחמ"כ יועבר לחדר וועידה להמתנה ואז הנציג שמקבל את השיחה מהקמפיין יענה ויועבר אוטומטית לחדר הוועידה לשיחה עם המאזין.
לכאורה כך יוצא ב 2 יחידות, שיחה בשירות לקוחות (צריך להגדיר גם קמפיין פתוח בעלות ח"פ)
-
-
@שולי כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
ויועבר אוטומטית לחדר הוועידה
איך? זה יצטרך דווקא קמפיין פתוח, או לחזור לשיחה ואז כבר אפשר לעשות את האפשרות הישנה עם הצינתוקים וכו'
-
@צבי-ד-צ המאזין מתקשר לקו נכנס לשלוחה מסויימת שמפעילה קמפיין בצורה שקטה ואז מועבר אוטומטית לשלוחה אחרת של וועידה, מי שמקבל את השיחה מהקמפיין זה הנציג שעונה מקיש 1 ויישר נכנס/מצטרף לוועידה ומשוחח עם הלקוח