• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

    חדש במערכת
    30
    101
    2645
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אA @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

      @אלחנן1
      כמו כן המערכת לא משמיע את הזמן המשוער להמתנה, וגם משמיע את המיקום רק בפעם הראשונה ולא שוב לאחר הזמן שהוגדר

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • B
        BEN ZION @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

        @אלחנן1

        announce-position=no
        musicclass=
        05555555555
        0444444444
        
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פ
          פלמנמוני @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

          @אלחנן1 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

          מבדיקה שלי זה עובד.
          אשמח לבדיקה חוזרת מקיפה

          אכן, כבר העיר לי מישהו למעלה שלא הגדרתי את זה בקובץ הנכון

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אבו @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי אבו

            @אלחנן1 אני מבין שיש עכשיו איזשהו 'עת רצון' לשדרוג המודול 😉
            מחכים מאוד שטעינת הגדרות תור ומספרים לחיוג ב-API גם עבוד במודל הזה
            תודה על הכל

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • פ
              פלמנמוני @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

              @אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:

              1=0772222770
              2=0773137770
              

              ע"מ להקל אל האפשרות לשלוט על רשימת הנציגים ע"י מודול הוספת והסרת ערך

              9 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ע
                ע.ג. @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

                @אלחנן1 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                @ע-ג כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                @eliyahu
                האופציה שליחת סטטוס סיום תור לשרת חיצוני API
                לא עובד במודול החדש
                נשמח להפעלת האופציה
                תודה על הכל...

                בוצע.
                אשמח לבדיקה שהכל תקין

                כפי שכבר כתבתי קודם, זה לא תקין
                זה צריך להיות כמו שמופיע כאן (בסופו של דבר אנחנו במודול תור)
                הוא אמור לשלוח לשרת את כל הפרטים שנמצאים בקובץ LogQueueAll.ymgr

                רק אוסיף ואדגיש את העניין, שבמצב שזה כרגע אין לי בכלל מה לעשות עם זה, כי אני מקבל בסה"כ את מזהה השיחה וחותמת זמן, איך בדיוק אני יזהה מה זה? ואיך אני ישתמש בזה?

                תודה רבה רבה על הכל
                על כל הפיתחים המיוחדים
                על כל השירות והאחריות

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 9
                  963 נערך לאחרונה על ידי

                  אם אפשר להוסיף את ההגדרה: queue_answer_tfr=yes
                  70c2aa05-d74c-4248-bf61-229b8f9a7368-image.png
                  זה נחוץ מאוד כדי להתגבר על הבעיה שהשיחה נכנסת לתא הקולי.
                  [אם אפילו רק נציג אחד יש לו תא קולי אז כשאין לו קליטה כל התור יכשל, כי כל השיחות יגיעו אליו כאילו ענה, - ההגדרה הזאת פותרת את הבעיה]

                  תודה רבה על הפיתוחים האחרונים.

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ
                    מוזר @963 נערך לאחרונה על ידי

                    @963 שמע, כדי שלא יתפספסו לך שיחות בגלל התא הקולי שלו, ישנו פתרון זמני מעולה: פשוט תגדיר את הנציג הזה בעדיפות אחרונה במערכת.
                    ככה השיחות יעברו אליו רק אם אין אף אחד אחר, וזה יבטיח שהמוקד שלך ימשיך לתקתק בלי שהלקוחות יתקעו בתא קולי. זה יסגור לנו את הפינה בצורה הכי טובה בינתיים, עד שנמצא את הפתרון הקבוע!👍 👍
                    (מקווה שזה רלוונטי ושאין לכולם תא קולי!!!)

                    9 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • 9
                      963 @מוזר נערך לאחרונה על ידי

                      @מוזר
                      רעיון ממש מצויין שלא חשבתי עליו.

                      אבל אני בכל זאת מעדיף את ההגדרה הנ"ל, כי:

                      1. זה יצריך אותי לבדוק כל נציג אם יש לו תא קולי, ויכול להיות שיש גם כמה נציגים שיש להם תא קולי.
                      2. זה לא פתרון לטווח ארוך, כי אם פתאום אחד הנציגים ינייד לחברה שיש תא קולי, אני אצטרך שוב לשחק עם ההגדרות, ובינתיים עד שאתפוס שפתאום יש לו תא קולי, התור יכשל.

                      ההגדרה של תפריט עניית השיחה נותן פיתרון קבוע ומושלם, ללא תלות בשום דבר.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 9
                        963 @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                        @פלמנמוני כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                        @אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:

                        1=0772222770
                        2=0773137770
                        

                        אם כבר, אז יותר טוב בצורה הזאת:

                        0772222770=yes
                        0773137770=yes
                        
                        

                        כי בצורה שכתבת יהיה צריך לזכור איזה מספר כבר מעודכן ואיזה לא, ועלולים לדרוס את אחד המספרים.
                        כי המספר =1 או =2 הוא ה"מפתח" והטלפון הוא רק ה"ערך",
                        אבל ב=yes הטלפון הוא עצמו ה"מפתח".

                        רק מקווה שבאמת ישדרגו את הרעיון הזה.

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א
                          אבו @963 נערך לאחרונה על ידי

                          @963 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                          @פלמנמוני כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                          @אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:

                          1=0772222770
                          2=0773137770
                          

                          אם כבר, אז יותר טוב בצורה הזאת:

                          0772222770=yes
                          0773137770=yes
                          
                          

                          כי בצורה שכתבת יהיה צריך לזכור איזה מספר כבר מעודכן ואיזה לא, ועלולים לדרוס את אחד המספרים.
                          כי המספר =1 או =2 הוא ה"מפתח" והטלפון הוא רק ה"ערך",
                          אבל ב=yes הטלפון הוא עצמו ה"מפתח".

                          רק מקווה שבאמת ישדרגו את הרעיון הזה.

                          אכן הפיתרון הזה יותר טוב, רק מומלץ (וכך אני מאמין שיעשו אם יעשו) שיהיה כמו ברשימה לבנה שבברירת מחדל זה בלי yes ורק עם מגדירים

                          white_list_by_key=yes
                          

                          או

                          white_list_By_key_not_found_by_value=yes
                          

                          זה עובד עם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון