חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן
-
@963 שמע, כדי שלא יתפספסו לך שיחות בגלל התא הקולי שלו, ישנו פתרון זמני מעולה: פשוט תגדיר את הנציג הזה בעדיפות אחרונה במערכת.
ככה השיחות יעברו אליו רק אם אין אף אחד אחר, וזה יבטיח שהמוקד שלך ימשיך לתקתק בלי שהלקוחות יתקעו בתא קולי. זה יסגור לנו את הפינה בצורה הכי טובה בינתיים, עד שנמצא את הפתרון הקבוע!

(מקווה שזה רלוונטי ושאין לכולם תא קולי!!!) -
@מוזר
רעיון ממש מצויין שלא חשבתי עליו.אבל אני בכל זאת מעדיף את ההגדרה הנ"ל, כי:
- זה יצריך אותי לבדוק כל נציג אם יש לו תא קולי, ויכול להיות שיש גם כמה נציגים שיש להם תא קולי.
- זה לא פתרון לטווח ארוך, כי אם פתאום אחד הנציגים ינייד לחברה שיש תא קולי, אני אצטרך שוב לשחק עם ההגדרות, ובינתיים עד שאתפוס שפתאום יש לו תא קולי, התור יכשל.
ההגדרה של תפריט עניית השיחה נותן פיתרון קבוע ומושלם, ללא תלות בשום דבר.
-
@פלמנמוני כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:
1=0772222770 2=0773137770אם כבר, אז יותר טוב בצורה הזאת:
0772222770=yes 0773137770=yesכי בצורה שכתבת יהיה צריך לזכור איזה מספר כבר מעודכן ואיזה לא, ועלולים לדרוס את אחד המספרים.
כי המספר =1 או =2 הוא ה"מפתח" והטלפון הוא רק ה"ערך",
אבל ב=yesהטלפון הוא עצמו ה"מפתח".רק מקווה שבאמת ישדרגו את הרעיון הזה.
-
@963 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@פלמנמוני כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:
1=0772222770 2=0773137770אם כבר, אז יותר טוב בצורה הזאת:
0772222770=yes 0773137770=yesכי בצורה שכתבת יהיה צריך לזכור איזה מספר כבר מעודכן ואיזה לא, ועלולים לדרוס את אחד המספרים.
כי המספר =1 או =2 הוא ה"מפתח" והטלפון הוא רק ה"ערך",
אבל ב=yesהטלפון הוא עצמו ה"מפתח".רק מקווה שבאמת ישדרגו את הרעיון הזה.
אכן הפיתרון הזה יותר טוב, רק מומלץ (וכך אני מאמין שיעשו אם יעשו) שיהיה כמו ברשימה לבנה שבברירת מחדל זה בלי yes ורק עם מגדירים
white_list_by_key=yesאו
white_list_By_key_not_found_by_value=yesזה עובד עם
-
האם מערכת ניהול תורים תעבוד עם השלוחה הזאת?
בדקתי וכרגע הוא כותב שהשלוחה אינה תור -
@מעבדת-בין-הסדרים
זאת לא שאלה לשרשור הזה אלא לשרשור של ניהול תורים -
@eliyahu
הגדרה זו עדיין לא עובדת כאן (תפריט לפני קבלת השיחה לנציג, והשני ביטול התפריט בחיוג לSIP)queue_answer_tfr=yes queue_answer_tfr_no_sip=yes -
יש לי נציג 1 ולא מספר נציגים ומה שקורה שהיות שהגדרתי שהנציג יקבל שיחות גם בזמן מענה (כדי שידע אם עוד משהו ממתין) אז המערכת מתקשרת אליו בלי סוף פעמים בצורה שא"א לנהל שיחה מרוב ממתינות
האם ניתן להוסיף אופציה של הגבלת מספר הפעמים שהמערכת תחייג לנציג בשיחה זו?
או שיש לזה פתרון אחר אודה מאוד לעזרה בזה. -
כמו כן אשמח אם יוסיפו את האופציה של יציאה התור בהקשה על 9 כזה
https://f2.freeivr.co.il/topic/6076/מודול-תור-מענה-אנושי/2?_=1766710165921 -
הגדרתי את המודול הזה וזה לוקח לי יחידות אשמח לעזרה
-
@יעקב-יצחק
כדי שנוכל להתקדם ולא לנחש באוויר, תשלח כאן את מה שהגדרת בדיוק ( ההגדרות בשלוחה ), ואנסה לעזור לך לפצח את זה. -
-
@מוזר הגיוני שהוא הגדיר מודל תור רגיל לכולם זה עובד בלי יחי' אין סיבה שרק לו זה יחייב יחי'