חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן
-
@אלחנן1 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@ע-ג כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@eliyahu
האופציה שליחת סטטוס סיום תור לשרת חיצוני API
לא עובד במודול החדש
נשמח להפעלת האופציה
תודה על הכל...בוצע.
אשמח לבדיקה שהכל תקיןלא, זה לא תקין
זה צריך להיות שמופיע כמו כאן
הוא אמור לשלוח לשרת את כל הפרטים שנמצאים בקובץ LogQueueAll.ymgr -
@אלחנן1
כמו כן המערכת לא משמיע את הזמן המשוער להמתנה, וגם משמיע את המיקום רק בפעם הראשונה ולא שוב לאחר הזמן שהוגדר -
announce-position=no musicclass= 05555555555 0444444444 -
@אלחנן1 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
מבדיקה שלי זה עובד.
אשמח לבדיקה חוזרת מקיפהאכן, כבר העיר לי מישהו למעלה שלא הגדרתי את זה בקובץ הנכון
-
@אלחנן1 אני מבין שיש עכשיו איזשהו 'עת רצון' לשדרוג המודול

מחכים מאוד שטעינת הגדרות תור ומספרים לחיוג ב-API גם עבוד במודל הזה
תודה על הכל -
@אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:
1=0772222770 2=0773137770ע"מ להקל אל האפשרות לשלוט על רשימת הנציגים ע"י מודול הוספת והסרת ערך
-
@אלחנן1 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@ע-ג כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@eliyahu
האופציה שליחת סטטוס סיום תור לשרת חיצוני API
לא עובד במודול החדש
נשמח להפעלת האופציה
תודה על הכל...בוצע.
אשמח לבדיקה שהכל תקיןכפי שכבר כתבתי קודם, זה לא תקין
זה צריך להיות כמו שמופיע כאן (בסופו של דבר אנחנו במודול תור)
הוא אמור לשלוח לשרת את כל הפרטים שנמצאים בקובץ LogQueueAll.ymgrרק אוסיף ואדגיש את העניין, שבמצב שזה כרגע אין לי בכלל מה לעשות עם זה, כי אני מקבל בסה"כ את מזהה השיחה וחותמת זמן, איך בדיוק אני יזהה מה זה? ואיך אני ישתמש בזה?
תודה רבה רבה על הכל
על כל הפיתחים המיוחדים
על כל השירות והאחריות -
אם אפשר להוסיף את ההגדרה:
queue_answer_tfr=yes

זה נחוץ מאוד כדי להתגבר על הבעיה שהשיחה נכנסת לתא הקולי.
[אם אפילו רק נציג אחד יש לו תא קולי אז כשאין לו קליטה כל התור יכשל, כי כל השיחות יגיעו אליו כאילו ענה, - ההגדרה הזאת פותרת את הבעיה]תודה רבה על הפיתוחים האחרונים.
-
@963 שמע, כדי שלא יתפספסו לך שיחות בגלל התא הקולי שלו, ישנו פתרון זמני מעולה: פשוט תגדיר את הנציג הזה בעדיפות אחרונה במערכת.
ככה השיחות יעברו אליו רק אם אין אף אחד אחר, וזה יבטיח שהמוקד שלך ימשיך לתקתק בלי שהלקוחות יתקעו בתא קולי. זה יסגור לנו את הפינה בצורה הכי טובה בינתיים, עד שנמצא את הפתרון הקבוע!

(מקווה שזה רלוונטי ושאין לכולם תא קולי!!!) -
@מוזר
רעיון ממש מצויין שלא חשבתי עליו.אבל אני בכל זאת מעדיף את ההגדרה הנ"ל, כי:
- זה יצריך אותי לבדוק כל נציג אם יש לו תא קולי, ויכול להיות שיש גם כמה נציגים שיש להם תא קולי.
- זה לא פתרון לטווח ארוך, כי אם פתאום אחד הנציגים ינייד לחברה שיש תא קולי, אני אצטרך שוב לשחק עם ההגדרות, ובינתיים עד שאתפוס שפתאום יש לו תא קולי, התור יכשל.
ההגדרה של תפריט עניית השיחה נותן פיתרון קבוע ומושלם, ללא תלות בשום דבר.
-
@פלמנמוני כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:
1=0772222770 2=0773137770אם כבר, אז יותר טוב בצורה הזאת:
0772222770=yes 0773137770=yesכי בצורה שכתבת יהיה צריך לזכור איזה מספר כבר מעודכן ואיזה לא, ועלולים לדרוס את אחד המספרים.
כי המספר =1 או =2 הוא ה"מפתח" והטלפון הוא רק ה"ערך",
אבל ב=yesהטלפון הוא עצמו ה"מפתח".רק מקווה שבאמת ישדרגו את הרעיון הזה.
-
@963 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@פלמנמוני כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:
1=0772222770 2=0773137770אם כבר, אז יותר טוב בצורה הזאת:
0772222770=yes 0773137770=yesכי בצורה שכתבת יהיה צריך לזכור איזה מספר כבר מעודכן ואיזה לא, ועלולים לדרוס את אחד המספרים.
כי המספר =1 או =2 הוא ה"מפתח" והטלפון הוא רק ה"ערך",
אבל ב=yesהטלפון הוא עצמו ה"מפתח".רק מקווה שבאמת ישדרגו את הרעיון הזה.
אכן הפיתרון הזה יותר טוב, רק מומלץ (וכך אני מאמין שיעשו אם יעשו) שיהיה כמו ברשימה לבנה שבברירת מחדל זה בלי yes ורק עם מגדירים
white_list_by_key=yesאו
white_list_By_key_not_found_by_value=yesזה עובד עם