• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

    חדש במערכת
    32
    103
    2718
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ
      פלמנמוני @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

      @אלחנן1 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

      מבדיקה שלי זה עובד.
      אשמח לבדיקה חוזרת מקיפה

      אכן, כבר העיר לי מישהו למעלה שלא הגדרתי את זה בקובץ הנכון

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אבו @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי אבו

        @אלחנן1 אני מבין שיש עכשיו איזשהו 'עת רצון' לשדרוג המודול 😉
        מחכים מאוד שטעינת הגדרות תור ומספרים לחיוג ב-API גם עבוד במודל הזה
        תודה על הכל

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • פ
          פלמנמוני @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

          @אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:

          1=0772222770
          2=0773137770
          

          ע"מ להקל אל האפשרות לשלוט על רשימת הנציגים ע"י מודול הוספת והסרת ערך

          9 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ע
            ע.ג. @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

            @אלחנן1 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

            @ע-ג כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

            @eliyahu
            האופציה שליחת סטטוס סיום תור לשרת חיצוני API
            לא עובד במודול החדש
            נשמח להפעלת האופציה
            תודה על הכל...

            בוצע.
            אשמח לבדיקה שהכל תקין

            כפי שכבר כתבתי קודם, זה לא תקין
            זה צריך להיות כמו שמופיע כאן (בסופו של דבר אנחנו במודול תור)
            הוא אמור לשלוח לשרת את כל הפרטים שנמצאים בקובץ LogQueueAll.ymgr

            רק אוסיף ואדגיש את העניין, שבמצב שזה כרגע אין לי בכלל מה לעשות עם זה, כי אני מקבל בסה"כ את מזהה השיחה וחותמת זמן, איך בדיוק אני יזהה מה זה? ואיך אני ישתמש בזה?

            תודה רבה רבה על הכל
            על כל הפיתחים המיוחדים
            על כל השירות והאחריות

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 9
              963 נערך לאחרונה על ידי

              אם אפשר להוסיף את ההגדרה: queue_answer_tfr=yes
              70c2aa05-d74c-4248-bf61-229b8f9a7368-image.png
              זה נחוץ מאוד כדי להתגבר על הבעיה שהשיחה נכנסת לתא הקולי.
              [אם אפילו רק נציג אחד יש לו תא קולי אז כשאין לו קליטה כל התור יכשל, כי כל השיחות יגיעו אליו כאילו ענה, - ההגדרה הזאת פותרת את הבעיה]

              תודה רבה על הפיתוחים האחרונים.

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ
                מוזר @963 נערך לאחרונה על ידי

                @963 שמע, כדי שלא יתפספסו לך שיחות בגלל התא הקולי שלו, ישנו פתרון זמני מעולה: פשוט תגדיר את הנציג הזה בעדיפות אחרונה במערכת.
                ככה השיחות יעברו אליו רק אם אין אף אחד אחר, וזה יבטיח שהמוקד שלך ימשיך לתקתק בלי שהלקוחות יתקעו בתא קולי. זה יסגור לנו את הפינה בצורה הכי טובה בינתיים, עד שנמצא את הפתרון הקבוע!👍 👍
                (מקווה שזה רלוונטי ושאין לכולם תא קולי!!!)

                9 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • 9
                  963 @מוזר נערך לאחרונה על ידי

                  @מוזר
                  רעיון ממש מצויין שלא חשבתי עליו.

                  אבל אני בכל זאת מעדיף את ההגדרה הנ"ל, כי:

                  1. זה יצריך אותי לבדוק כל נציג אם יש לו תא קולי, ויכול להיות שיש גם כמה נציגים שיש להם תא קולי.
                  2. זה לא פתרון לטווח ארוך, כי אם פתאום אחד הנציגים ינייד לחברה שיש תא קולי, אני אצטרך שוב לשחק עם ההגדרות, ובינתיים עד שאתפוס שפתאום יש לו תא קולי, התור יכשל.

                  ההגדרה של תפריט עניית השיחה נותן פיתרון קבוע ומושלם, ללא תלות בשום דבר.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 9
                    963 @פלמנמוני נערך לאחרונה על ידי

                    @פלמנמוני כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                    @אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:

                    1=0772222770
                    2=0773137770
                    

                    אם כבר, אז יותר טוב בצורה הזאת:

                    0772222770=yes
                    0773137770=yes
                    
                    

                    כי בצורה שכתבת יהיה צריך לזכור איזה מספר כבר מעודכן ואיזה לא, ועלולים לדרוס את אחד המספרים.
                    כי המספר =1 או =2 הוא ה"מפתח" והטלפון הוא רק ה"ערך",
                    אבל ב=yes הטלפון הוא עצמו ה"מפתח".

                    רק מקווה שבאמת ישדרגו את הרעיון הזה.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      אבו @963 נערך לאחרונה על ידי

                      @963 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                      @פלמנמוני כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                      @אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:

                      1=0772222770
                      2=0773137770
                      

                      אם כבר, אז יותר טוב בצורה הזאת:

                      0772222770=yes
                      0773137770=yes
                      
                      

                      כי בצורה שכתבת יהיה צריך לזכור איזה מספר כבר מעודכן ואיזה לא, ועלולים לדרוס את אחד המספרים.
                      כי המספר =1 או =2 הוא ה"מפתח" והטלפון הוא רק ה"ערך",
                      אבל ב=yes הטלפון הוא עצמו ה"מפתח".

                      רק מקווה שבאמת ישדרגו את הרעיון הזה.

                      אכן הפיתרון הזה יותר טוב, רק מומלץ (וכך אני מאמין שיעשו אם יעשו) שיהיה כמו ברשימה לבנה שבברירת מחדל זה בלי yes ורק עם מגדירים

                      white_list_by_key=yes
                      

                      או

                      white_list_By_key_not_found_by_value=yes
                      

                      זה עובד עם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ
                        מעבדת בין הסדרים נערך לאחרונה על ידי מעבדת בין הסדרים

                        האם מערכת ניהול תורים תעבוד עם השלוחה הזאת?
                        בדקתי וכרגע הוא כותב שהשלוחה אינה תור

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש
                          שמחה - זו הסיסמא @מעבדת בין הסדרים נערך לאחרונה על ידי

                          @מעבדת-בין-הסדרים
                          זאת לא שאלה לשרשור הזה אלא לשרשור של ניהול תורים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון