הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי 963
-
RE: אשף ההגדרות
@פיסטוק-פרווה כתב באשף ההגדרות:
@אאד
כמעט אף אחד לא מכיר אותו...
צריך להנגיש אותו יותר, לפחות לשנות לו את השם...
אפשר נגיד לסמן אותו ולכתוב "הונגש יותר" וכדו'ממש לא נכון!!
אני משתמש עם זה המון, ומכיר עוד אנשים שמשתמשים עם זה, [וגם כל לקוח שרוצה ממני כל מיני הגדרות אחרי שכבר סיימתי להקים לו את הקו שלו, אני שולח אותו להשתמש עם זה, במקום שהוא יתסתבך עם ההגדרות המתקדמות שהוא לא מכיר,]
כבר הרבה זמן שאני חושב ש"רק חבל שלא מעדכנים את זה יותר"
גם אני שאני רגיל עם ההגדרות המתקדמות - משתמש עם זה הרבה כדי 'לקצר את הדרך' לכל השלוחות הרגילות עד כמה שיש שם,
ומי שלא מכיר את זה אז כדאי שיכיר את זה, תוכלו לחסוך לכם הרבה זמן עם זה.רק כדאי שבמקום השם המקצועי והתקני הזה: "אשף הגדרות", יכתבו משהו בסגנון "הגדרות בקליק" או "הגדרות מהירות" או אולי "הגדרות למתחילים".
-
בקשה להוספת קישור לכניסה למערכת
אם אפשר להוסיף בפורום לחצן קישור לכניסה למערכת
https://www.call2all.co.il/ym/login.php
https://www.call2all.co.il/yemot-admin-g1/#/loginבמיוחד שהדומיין של הפורום שונה ממה שהיה פעם יש יותר צורך בזה
-
RE: דחוף! דחוף! המערכת הפסיקה לעבוד לגמרי כבר כמה שעות
@רבי-יצחק
@שלמה-צובל
לא יודע מה הייתה הבעיה
בכל אופן ימות סידרו את זה במהירות גם בשעה כזאת -
RE: פתיחת שלוחת קבצי שמע עם שלוחה שיש בפנים שלוחה של רצף השמעות
@אברהם-נ כתב בפתיחת שלוחת קבצי שמע עם שלוחה שיש בפנים שלוחה של רצף השמעות:
@ivrפון
לא הבנתי בדיוק מה שאמרת
ומה לא טוב במה שאמרתי ?
ובפרט שזה הכי לא מסובך למתחיל
כך נראה לימה ש @ivrפון כתב כאן יותר טוב כי לא צריך לפתוח שלוחות מרובות,
ובעיקר כי אם רוצים להוסיף שיר חדש יוכלו להעלות את זה רגיל במיקום אחד, ולא יצטרכו לפתוח על זה כל פעם שלוחה חדשה - ולשכפל לשלוחה של השמעת הכל,ואגב @0799412020 ברוך הבא לפורום!, זה שהתגובות בעניין הכותרת היו קצת יותר מידי חריפות, כי בדיוק
"נפלת" פה בזמן שיש התמרמרות על הנושא הזה בפורום, עיין כאן הודעה רק מלפני שבועיים. -
RE: הגדרות שישפיעו על כל השלוחות שתחת שלוחה זו
@בסייעתא-דשמיא-0 כתב בהגדרות שישפיעו על כל השלוחות שתחת שלוחה זו:
זה דבר מסובך מאוד, תחשוב שכשאדם נכנס לשלוחת השמעת קבצים שהיא תחת 5 שלוחות אז המערכת תצטרך לבדוק כל ההגדרות של 5 קבצי ה- IVR שבכל השלוחות שחוצה לה...
אני חושב שלא לא כ"כ מסובך, ניתן לעשות שהמערכת תטען את ההגדרות מהקובץ וזה ימשיך לרוץ במערכת, וכל עוד שזה לא "נפגש" באותה הגדרה בשלוחה אחרת ימשיך להתייחס להגדרה הנ"ל,
לא צריך לעשות שבכל כניסה לשלוחה חדשה יבדוק מחדש את הקובץ [רק בדומה לכניסת ID ש"זוכר" את זה אח"כ],
או לחילופין, שהמערכת תשמור את הנתון של נתיב השלוחה ששם יש את הקובץ הזה, ותמשיך לבדוק משם, עד שיפגוש בשלוחה אחרת שוב קובץ כזה, אז יעדכן אצלו את הנתיב ויבדוק משם, -
RE: יש פתרון לאיפוס רשימת תפוצה בצורה שקטה ?
@אביי-ורבא כתב ביש פתרון לאיפוס רשימת תפוצה בצורה שקטה ?:
@מה כתב ביש פתרון לאיפוס רשימת תפוצה בצורה שקטה ?:
[ובאם לא אז חוב קדוש לפתח הגדרה כ"כ נחוצה]
תוכל בינתיים להשתמש בזה:
type=api api_link=https://bata.abaye.co/yemot/resetListTemplate.php api_add_0=password=סיסמת המערכת api_add_1=templateId=איידי רשימה
זה זמני, ולא מתבצעת בדיקה האם האיפוס באמת בוצע בהצלחה.
בעז"ה אולי בהמשך אני אעלה גירסה משודרגת..באופן זה, שזה ללא בדיקה אם בוצעה בהצלחה, ניתן גם להשתמש בקישור ישיר לAPI של ימות
type=api api_link=https://call2all.co.il/ym/api/ClearTemplateEntries ;מספר המערכת וסיסמה api_add_0=token=0773137770:123456 ;איידי רשימת תפוצה api_add_1=templateId=111111
יש לאפס את הודעת "אין מענה בשרת API"
-
בקבלת נתונים בערך הרביעי, צריך לכתוב: "SayFile" או: "File"
בערך הרביעי ניתן להשמיע את הבחירה מתוך קובץ שמע, שצריך להיות בתוך תיקייה מקבילה לשם השאלה,
כאן בפורום כתוב שההגדרה לזה היאFile
ואילו בקוים ישנים שבניתי וגם בחיפוש בפורום במקומות שונים מופיעSayFile
וגם כאן בפורום מופיע כך.האם אפשר לכתוב את שניהם או שזה כן משנה?
-
RE: הודעות מערכת מתעדכנות באקסל
עדכנתי את הודעות:
M0002
M1900
M1990
M1991
M1992
M1995
M1997
M1998
M1999
כדי למצוא הודעות שלא די ברור בהקלטה מה זה, אני משמש עם החיפוש בפורום עצמו ובוחר שיחפש רק בקטגורית "אזור התעשיה - הגדרות המערכת"[הקישור הזה שהבאתי לחיפוש בפורום עובד, אבל הסמל למעלה לא עובד, כמו שדובר כבר כמה פעמים בפורום]
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי 963
-
RE: שהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים
@העץ-של-עטין הפיתרון של תפריט לנציגים
queue_answer_tfr=yes
כבר קיים היום
https://f2.freeivr.co.il/post/60099 -
RE: גישה טלפונית לתיקיית האשפה
@הרב @מנצפכ
לכאורה זה אכן לא אמור לעבוד, כי בגישה למערכת דרך FTP לא מופיע כלל תיקיית סל מיחזור, כנראה שזה לא נמצא באמת בתוך המערכת באופן רגיל, ורק דרך האתר יש איזה סוג של גישה, -
RE: גישה טלפונית לתיקיית האשפה
@מנצפכ כתב בגישה טלפונית לתיקיית האשפה:
@יענקלה-פאדראדצ-יק
השמעת קבציםtype=playfile folder_to_play=Trash/Delete/1
עובד לכם?
אני לא הצלחתי -
RE: כניסה לשלוחה ביום שישי עד שעתיים לפני זמן הדלקת נרות
@המנייעס במודול השמעת נתונים והודעות אישיות יש דבר כזה, אבל רק להשמעות, ולא בתור הגדרות כניסה,
אולי יש איזה הגדרה גם לכניסה לשלוחה? [מחיפושים שלי בפורום לא מצאתי], -
כניסה לשלוחה ביום שישי עד שעתיים לפני זמן הדלקת נרות
האם יש אפשרות כזאת שזמן הכניסה בשלוחה ישתנה לפי השקיעה או זמן הדלקת נרות?
-
השמעת ניקוד קבוצתי - לא עובד שכמוגדר פיצול דוחות
כשמגדירים
points_total_split=yes
כפי שמומלץ כאן, אז אין אפשרות להשמיע את הניקוד הקבוצתי בהגדרת:type=points_say_total enter_id_type=סוג הזיהוי say_points_group=yes
אלא זה משמיע כל הזמן שהניקוד הוא 0,
כנראה שהמערכת מקריאה רק אם קובץ points_total נמצא בתיקיית Points [דהיינו כשלא מגדירים פיצול], אבל כשמגדירים
points_total_split=yes
אז הקבצים נמצאים בתיקיית Split שתחת תיקיית Points ואז זה לא עובד. -
RE: שני שלוחות של קבלת נתונים אידיש ואנגלית, שיעודכן באותו קובץ
@963 כתב בשני שלוחות של קבלת נתונים אידיש ואנגלית, שיעודכן באותו קובץ:
@קפיץ כתב בשני שלוחות של קבלת נתונים אידיש ואנגלית, שיעודכן באותו קובץ:
@963 יש לי רעיון פשוט
תעשה אחרי שגומרים את הרישום תעביר אותם לשלוחה אחרת (בלי שישמעו את זה שפרטים נקלטו)
ושם תשאל אותם "להשלמת הפרטים ואימות כל הנתונים שהוכנסו הקישו 1", וזה שלוחת קבלת נתונים,
ורק אז יגיד שהפרטים נקלטו.
ואז תוכל לדעת כמה נרשמו.הבעיה היא שבשלוחה זו כבר לא יהיה לי אפשרות להשמיע בשפות נפרדות, זה אכן מקדם אותי לפיתרון כי זה כבר לא כל כך קריטי שישמעו הודעות אישור פרטים בעברית כי רוב האנשים יבינו [אבל באנגלית אני יותר חושש שחלקם לא יבינו גם אם אעשה באידיש],
אז אולי יש לך רעיון על מודול אחר שלשם אני אעביר אותם בסיום הרישום והם ירשמו אוטומטית, עם אפשרות לשמיעת כמות נרשמים?
או אולי יש הגדרה בקבלת נתונים שיחשב מיד כאילו הקישו משהו כדי שזה ישאל מיד "לאישור הקישו וכו'" , כי אז יהיה לי פיתרון מושלם מכיוון שזהו הודעת מערכת וכידוע שהגדרת השפה נשארת לכל השלוחות הבאות [עד שהוא "פוגש" בהגדרת שפה אחרת].
@קפיץ ב"ה מצאתי פיתרון מושלם ע"פ הרעיון שלך, וע"פ מה שכתב @מנסה -- כאן
ההגדרה היא, שלאחר הרישום מגיעים לשלוחה 99 לדוגמא, ושם מגדירים את מה שכתב @מנסה
כך:type=recording_and_entering_data 000-option=1-1 record_ok=#
ומכניסים קובץ שקט 000, וכן קובץ שקט M1166
והשמעת כמות הנרשמים - כמובן שמשמיעים משלוחה זו. -
RE: מערכת כמו הגדרומט לניהול חכם דרך הטלפון
@מתנסה-php-api כתב במערכת כמו הגדרומט לניהול חכם דרך הטלפון:
זה הכי טוב מכל מה שהיה אז אבל היום כבר יש הרבה יותר ואכמ"ל
למה זה יותר ממה שהיה?
כוונתך שאפשר להקליד את הטקסט לבד?
אני מדבר מבחינת הנוחות והיעילות שהיה שם, היה אפשר לבחור כל שלוחה [וגם שלוחת סולמית וכדומה] ולהגדיר את כמעט כל סוגי השלוחות שלב אחרי שלב, ולאשר כל הגדרה אם רותים את ההגדרה או להתקדם הלאה, האם את זה יש היום?אגב זה גם היה במערכת ההגדרות של מ. מ. פליישר, חבל שגם זה נפסק,