ביטול צליל החיוג למערכת
-
@33064325 שאלת אותם אם אפשר לפרסם?
כי לא נראה שהם רוצים שיתפרסם
אחרת שיורידו לכולם וזהו??? -
@מתעניין למה לא?
הניסיון ברוב המערכות גילו שזה טוב שיהיה כמה רגעים רווח כשמתקשרים לפני
שמתחיל התפריט,
אם בכל זאת מישהו רוצה להגדיר ללא רווח אז עשו הגדרה מיוחדת. -
@שרות-פלוס-ivr
אין בעיה
רק שידגיש את זה -
@מתעניין שאלתי אם אפשר לפרסם
לא ענו לי ברור, אם הם רוצים שימחקו את הנושא
לא הבנתי את מה להדגיש -
@33064325
צודק... -
@33064325 תודה רבה,
ואיך מורידים צליל חיוג/התחברות בשלוחה בתוך המערכת שמעבירה אותי לפורטל התוכן? -
-
-
@33064325 האם ניתן לעשות הפוך?
שיהיה צליל חיוג למשך כ10 שניות ורק אז המערכת תענה לשיחה? -
@795069962 לא
-
@795069962 כתב בביטול צליל החיוג למערכת:
שיהיה צליל חיוג למשך כ10 שניות ורק אז המערכת תענה לשיחה?
תוכל לנסות לעשות קובץ עם צליל חיוג שיושמע מיד בכניסה למערכת..
-
@795069962 @ivrפון @אביי-ורבא
העניין הוא שאיך שאני מבין אותו הוא מעוניין שהמערכת כלל לא תענה 10 שניות, ולא שהיא תענה והוא ישמע צליל חיוג ,
ולכך הפיתרון הוא להגדיר את התפריט הראשי כSIP ולהגדיר כמה זמן המערכת תחייג (שאז המערכת כלל לא עונה אלא רק מחייגת) ולהגדיר שאם אין מענה לאחר -- שניות אז יעבור לשלוחה פנימית כלשהיא ששם תבנה את המערכת שלך