• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. אברהם מנס
    א
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 24
    • פוסטים 111
    • הגבוה ביותר 25
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    אברהם מנס

    @אברהם מנס

    29
    מוניטין
    38
    צפיות בפרופיל
    111
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    אברהם מנס הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אברהם מנס

    • האם המערכות של ימות המשיח מאובטח/סודי - הזהרו!

      תיעוד שיחה עם קופת השכונה שעשו מגבית לפורים.

      אני: רציתי לתרום עם כרטיס אשראי
      קופה: מה מספר האשראי
      אני: לא רוצה לתת אשראי בטלפון אני רוצה לתרום בדרך מאובטחת, יש אפשרות?
      קופה: כן! אני מעביר אותך למערכת ושם תתרום באשראי בצורה מאובטחת

      אכן תרמתי דרך המערכת!
      אחרי כמה דקות מתקשרים אלי
      קופה: נכון שמספר האשראי שלך זה XXXXX
      אני: איך אתה יודע?
      קופה: במודול תור יש אפשרות - להקיש #* ובמקרה כזה, הנציג יתחבר לשיחה של הלקוח ללא שינוי בשיחה של הלקוח.
      ואז כשהמערכת חוזרת על פרטי האשראי בכדי לאשר, שמעתי את המספרים של האשראי!

      סיפור שני:
      אני: רציתי לברר בקשר לתרומה האם האשראי עבר בהצלחה
      קופה: חיובי אשראי לא קשור אלי זה קשור לשמעון, אני מעביר אותך לשמעון
      (דרך אגב: שמעון הוא אבא שלי הוא עובד שם בקופה)
      אני: שלום אבא מה נשמע? רציתי לברר.... (והשיחה נמשכה בדברים משפחתיים ואפילו בדברים סודיים ביותר)

      אחרי כמה דקות מתקשרים אלי
      קופה: שמעתי שאתה מדבר עם אבא שלך ש.......
      אני: איך שמעת מה דיברתי עם אבא שלי
      קופה: במודול תור יש אפשרות - להקיש #* ובמקרה כזה, הנציג יתחבר לשיחה של הלקוח ללא שינוי בשיחה של הלקוח.
      ואז שמעתי את כל השיחה עם אבא שלך!

      יש לציין שסיפורים אלו עדיין לא קרה (אצלי), אבל חכם עיניו בראשו ולא צריך לחכות שזה יקרה!

      זה מאוד טוב שנציג יכול להתחבר לשיחה עם הלקוח, אבל צריך שיהיה לפני כן הודעה אצל הלקוח בכדי לאשר לנציג להתחבר לשיחה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אברהם מנס
    • RE: האם המערכות של ימות המשיח מאובטח/סודי - הזהרו!

      @MGM-IVR
      אבל בנאדם תמים מתקשר ולא יודע שאפשר פשוט להתחבר לשיחה שלו!
      הבנתי מה שאתה אומר! ומה יהיה עם הסיפור השני שהוא מתחבר לשיחה שלי עם מישהו אחר?
      לא אמרתי שימות אשמים בזה. אבל כל אחד לעצמו צריך לשים לב ולהיזהר, וגם צריך שימות ישמיעו לפני כן בקשת אישור להתחבר לשיחה שלך!

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אברהם מנס
    • RE: עזרה בהפעלת קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת

      @אA
      לא הבנתי בדיוק את השאלה,
      אבל אם שאלת האם כשאני נכנס לשלוחה רגיל לא כשאני מגיע לשלוחה דרך קמפיין! כן זה עובד מצוין!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אברהם מנס
    • RE: דילוג בתשובת שרת

      @הלי צודק - פשוט וברור

      לפני כן לא הלך לי לעשות כך כי היה לי הערות noop (מקום לרשום הערות)
      וזה תקע אותו, כנראה אי אפשר ב-read הערות noop, אז פשוט מחקתי את ההערות.

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      אברהם מנס
    • פקודה מהדפדפן להורדת קובץ שמע

      כאן כתבו פקודה להורת קובץ אקסל
      אני רוצה להוריד קובץ שמע
      בתפריט ראשי יש לי תיקייה בשם 'EnterIDRecord' ושם יש לי קובץ שמע לדוגמה בשם 'AAA'

      איך אני מוריד את זה עם פקודה מהדפדפן?

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אברהם מנס
    • השמעת אורך הקובץ

      ברירת מחדל באם גדול מ -5- דקות משמיע את אורך הקובץ

      שיוכלו לבחור לבד בכמה דקות, לדוגמא שרק באם גדול מ -10- דקות משמיע את אורך הקובץ

      פורסם בבקשות לפיתוח
      א
      אברהם מנס
    • RE: חזרה אחורה בשלוחת api

      @עידו
      להשמיע את תשובת השרת דרך read עיי"ש

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      אברהם מנס
    • RE: האם המערכות של ימות המשיח מאובטח/סודי - הזהרו!

      @MGM-IVR
      זה קשור שאפשר להתחבר לשיחה שלך בלי שתדע!
      צריך שלפני שנציג מתחבר אליך לשיחה שתשמע איזה הודעה שתצטרך לאשר שיתחבר לשיחה שלך
      (אני יערוך את ההודעה להוסיף הסבר זה)

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אברהם מנס
    • שלוחה לשמיעת קמפיינים

      האם אפשר לפתח שלוחה שבה שומעים את כל ההודעות הקמפיין שנשלחו, ורק למי שנשלח לו את ההודעה יוכל לשמוע.

      לדוגמא:
      שלחתי הודעה 1 - למספר 1... 2... 3...
      הודעה 2 - למספר 1... 3...
      הודעה 3 - למספר 1... 2... 3...
      עכשיו כשמספרים 1... 3... נכנסים לשלוחה הם שומעים 3 הודעות
      אבל מספר 2... שומע רק 2 הודעות (ההודעה האמצעית הוא לא שומע)

      לכל חברי הפורום
      אני יודע שדיברו כאן הרבה על הנושא הזה בפורום, אבל זה לא פותר את כל הבעיות, וגם שאני רוצה משהו בלי טריקים ושטיקים שזה מאוד קשה למי שיש לו הרבה רשימות תפוצה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      א
      אברהם מנס
    • RE: חדש במודול הפניה לפי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה

      @שמואל תודה רבה

      האם יש אפשרות שאם עושים כמה הפניות שיזהה מי הטלפון הראשון שמפנה

      לדוגמא: עשיתי הפנייה שכל מי שמתקשר למספר 05331XXXXX מופנה למספר מערכת
      ועכשיו אני רוצה לעשות שכמה טלפונים יופנו למספר הנ"ל 05331XXXXX שמפנה למערכת
      והמערכת תזהה מי המספר הראשון שמפנה את השיחה

      זה נצרך למי שלא יכול לעשות הפנייה לנייח (079XXXXXXX גם נקרא נייח) אז עושים הפנייה לטלפון שמפנה לנייח (-למערכת)

      פורסם בחדש במערכת
      א
      אברהם מנס

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי אברהם מנס

    • RE: עזרה בהפעלת קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת

      @אA
      לא הבנתי בדיוק את השאלה,
      אבל אם שאלת האם כשאני נכנס לשלוחה רגיל לא כשאני מגיע לשלוחה דרך קמפיין! כן זה עובד מצוין!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אברהם מנס
    • RE: עזרה בהפעלת קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת

      @אA כתב בעזרה בהפעלת קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת:

      @אברהם-מנס
      זה לא טוב לך?

      לא עוזר!!
      שם אפשר רק להקריא טקסט ממוחשב ואין בזה כל האפשרויות של הודעות אישיות!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אברהם מנס
    • עזרה בהפעלת קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת

      יש לי שלוחה השמעת נתונים והודעות אישיות
      בשלוחה זה הזיהוי הוא כך:

      /כניסה לפי רשימה
      enter_id=yes
      enter_id_type=phone_from_list_all_information
      /שלוחה נוכחית
      list_all_information_folder=this_folder
      /הוספת שם המשתמש
      login_add_val_name=yes
      /ביטול הקלטת השם
      record_name=no
      

      כעת אני מפעיל קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת
      והגדרתי שייכנס לשלוחה של השמעת הודעות אישיות הנ"ל כך שיקריא לכל אחד את ההודעה שלו.
      הבעיה הוא שהוא לא מזהה את הטלפון וגם מבקש הקלטת השם.
      אפילו שבאמת הטלפון כן מזוהה כשאני נכנס לשלוחה רגיל ללא קמפיין, וגם שהגדרתי בשלוחה שלא יבקש להקליט!

      האם יש פיתרון?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אברהם מנס
    • RE: תקלה בחסימת הקשות בהודעת קמפיין

      @אלע
      אולי גם תפנה אליהם במייל?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אברהם מנס
    • RE: פילטר כניסה למערכת

      @מאיר-ש-הלפרין
      יש כמה אפשרויות פילטר
      תשתמש עם אקסס פילטר

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אברהם מנס
    • RE: פילטר כניסה למערכת

      @מאיר-ש-הלפרין כתב בפילטר כניסה למערכת:

      איך עושים שהמערכת כולו יתחיל לפעול בזמן מסויים? (לא שלוחה אחת - כל המערכת)

      מגדירים את הפילטר בשלוחה ראשית!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אברהם מנס
    • RE: האם המערכות של ימות המשיח מאובטח/סודי - הזהרו!

      @MGM-IVR
      אבל בנאדם תמים מתקשר ולא יודע שאפשר פשוט להתחבר לשיחה שלו!
      הבנתי מה שאתה אומר! ומה יהיה עם הסיפור השני שהוא מתחבר לשיחה שלי עם מישהו אחר?
      לא אמרתי שימות אשמים בזה. אבל כל אחד לעצמו צריך לשים לב ולהיזהר, וגם צריך שימות ישמיעו לפני כן בקשת אישור להתחבר לשיחה שלך!

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אברהם מנס
    • RE: האם המערכות של ימות המשיח מאובטח/סודי - הזהרו!

      @MGM-IVR
      זה קשור שאפשר להתחבר לשיחה שלך בלי שתדע!
      צריך שלפני שנציג מתחבר אליך לשיחה שתשמע איזה הודעה שתצטרך לאשר שיתחבר לשיחה שלך
      (אני יערוך את ההודעה להוסיף הסבר זה)

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אברהם מנס
    • האם המערכות של ימות המשיח מאובטח/סודי - הזהרו!

      תיעוד שיחה עם קופת השכונה שעשו מגבית לפורים.

      אני: רציתי לתרום עם כרטיס אשראי
      קופה: מה מספר האשראי
      אני: לא רוצה לתת אשראי בטלפון אני רוצה לתרום בדרך מאובטחת, יש אפשרות?
      קופה: כן! אני מעביר אותך למערכת ושם תתרום באשראי בצורה מאובטחת

      אכן תרמתי דרך המערכת!
      אחרי כמה דקות מתקשרים אלי
      קופה: נכון שמספר האשראי שלך זה XXXXX
      אני: איך אתה יודע?
      קופה: במודול תור יש אפשרות - להקיש #* ובמקרה כזה, הנציג יתחבר לשיחה של הלקוח ללא שינוי בשיחה של הלקוח.
      ואז כשהמערכת חוזרת על פרטי האשראי בכדי לאשר, שמעתי את המספרים של האשראי!

      סיפור שני:
      אני: רציתי לברר בקשר לתרומה האם האשראי עבר בהצלחה
      קופה: חיובי אשראי לא קשור אלי זה קשור לשמעון, אני מעביר אותך לשמעון
      (דרך אגב: שמעון הוא אבא שלי הוא עובד שם בקופה)
      אני: שלום אבא מה נשמע? רציתי לברר.... (והשיחה נמשכה בדברים משפחתיים ואפילו בדברים סודיים ביותר)

      אחרי כמה דקות מתקשרים אלי
      קופה: שמעתי שאתה מדבר עם אבא שלך ש.......
      אני: איך שמעת מה דיברתי עם אבא שלי
      קופה: במודול תור יש אפשרות - להקיש #* ובמקרה כזה, הנציג יתחבר לשיחה של הלקוח ללא שינוי בשיחה של הלקוח.
      ואז שמעתי את כל השיחה עם אבא שלך!

      יש לציין שסיפורים אלו עדיין לא קרה (אצלי), אבל חכם עיניו בראשו ולא צריך לחכות שזה יקרה!

      זה מאוד טוב שנציג יכול להתחבר לשיחה עם הלקוח, אבל צריך שיהיה לפני כן הודעה אצל הלקוח בכדי לאשר לנציג להתחבר לשיחה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אברהם מנס
    • RE: חזרה אחורה בשלוחת api

      @עידו
      להשמיע את תשובת השרת דרך read עיי"ש

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      אברהם מנס