@רבי-יהודי אם אתה מתכוון לפשטות שבפשטות אז לגבי הקלטה דרך הטלפון אתה מתקשר לקו נכנס לשלוחה שמוגדר בה "כניסה לניהול" (בקו חדש זה אוטומטית מוגדר בשלוחה 0 כברירת מחדל) מקיש סיסמא של המערכת נכנס (אם זה הפעם הראשונה דרך הטלפון זה מביא איזה הקלטה שניתן להתקדם בה ע"י סולמית תוך כדי ואז הוא מקליט שם לפעם ראשונה ואז נכנס) לאחר מכן מקיש 1 (או 2 ליותר אפשרויות) בוחר מספר שלוחה שבה תרצה להשאיר הקלטה (אם זה שלוחה פנימית תקיש בין שלוחה לשלוחה כוכבית ולבסוף סולמית) ו...תקליט! לגבי הקלדה לא ניסתי אף פעם דרך המחשב אבל דרך הטלפון אפשר להגדיר שלוחה להקלדת טקסט https://f2.freeivr.co.il/topic/9771/מודול-יצירת-קבצי-tts?_=1718773642235
לפרטי כנס לקישור! בהצלחה
L
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי lavitoren הטי"ל
-
RE: הקלדת פתיח
-
RE: "החיוג למספר זה הינו מורשה" 📞🚫🤔
@אA שמספרם 033135556 והתנאים שלהם לא מוגדרים במדוייק בכללי זה
א. פיקוח על הודעות כלומר שהודעות של מאזינים לא יאושרו אוטומטית ללא פיקוח אא"כ כבר מכירים אותם
ב. שום רדיו או קבצי רדיו
זה פלוס מינוס מה שאמרו לי שםנ. ב. לפי מה שהבנתי הם לא כ"כ מתלהבים על בינה מלאכותית