יש לי מס' וירטואל פלוס שפירסמתי באיזה מקום וכל השיחות מגיע אלי
ורציתי להפסיק לקבל את השיחות למשך שבועיים ואח"כ לחזור לקבל שיחות
חיפשתי בכל ההגדרות של הוירטואל פלוס ולא מצאתי
(נראה לי שאין כזה אפשרות)
בסוף נפל לי רעיון מאוד פשוט
הגדרתי ש"זיהוי השיחות הנכנסות" יהיו המס' וירטואל פלוס
והכנסתי את זה לרשימה השחורה וברגע שאני כן מעוניין לקבל שיחות
או שאני מוציא מהרשימה השחורה או משנה את ההגדרה !
מקווה שהואלתי
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אברימי צור
-
וירטואל פלוס חסימת שיחות
-
RE: באג בהגדרת זיהוי השיחה מס' המערכת
@אלחנן1 @לעזור-לכולם
אחרי שיחה עם נציג שירות של ימות המשיח
התברר לי שהבעיה היה אצלי
המס' של המערכת היה אצלי ברשימת דחיה
ולכן לא הגיע אלי הניתובתודה רבה לכם ימות המשיח, אין עליכם, כל הכבוד
@לעזור-לכולם תודה רבה גם לך על העזרה -
צינתוק בעת קבלת SMS
האם יש אפשרות להגדיר קבלת צינתוק למס' האישי בעת קבלת SMS במספר הוירטואלי ?
-
RE: העברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט
@חוויה-טלפונית אמר בהעברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט:
@אברימי-צור
כנראה הקלטת התפריט שלך חוזרת פעמיים
אין הסבר אחרנכון !
אתה צודק ! הבחנתי שהכנסתי פעמיים את התפריט אחד M0000 ו M1000
תודה רבה -
RE: יציאה באמצע קבלת נתונים במהלך הקלטות
@צבי-ד-צ
אני רוצה אפשרות לצאת עם אישור הרשמה
כמו שמופיע כאן
הבעיה היא שהאפשרות שמופיע שם עובד רק אם אתה נמצא בקובץ הקשה ולא בקובץ הקלטה -
RE: במודל תור
@חוויה-טלפונית
תודה על הרעיון !
האם אפשרי גם דרך חברות הסלולר להגדיר שאם מגיע ממס' מסוים זה עובר לניתוק ? -
RE: במודל תור
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בבמודל תור:
@אברימי-צור תבדוק כאן
לא קיבלתי מענה משם !
מה שאני צריך זה שהנציג לא יוכל לענות ב- 3 שניות הראשונות או שאפילו אם עונה זה עובר לנציג הבא וכך במקרה שאין קליטה זה לא יכנס לתא הקולי
או רעיון אחר איך שזה לא יכנס לתא הקולי כשלקוח מתקשר ואין לנציג קליטה
האופציות שיש שם לא לשמוע את הנציג ב- 5 שניות הראשונות לא עוזר לי כי אחרי 5 שניות הוא ישמע את התא קולי
ואם אני יגדיר יותר מ- 5 שניות יהיה לי בעיה כשהנציג כן עונה......