• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. הלי
    3. הגבוה ביותר
    ה מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 3
    • נושאים 21
    • פוסטים 1,011
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: לקיחת ההגדרות משלוחה אחרת

      @אאד כתב בלקיחת ההגדרות משלוחה אחרת:

      שלום רב
      אני מאמין שיהיה לזה ביקוש נרחב
      אשמח לשמוע את דעת הציבור

      שיהיה אפשרות להכניס הגדרה בשלוחה
      שייתן הוראה לפעול לפי ההגדרות משלוחה אחרת
      (ושיכלו לרשום נתיב יחסית לשלוחה)

      התועלת גדולה ותוכל לחסוך המון עבודת נמלים
      בעיקר בשינויים שעושים אחרי שכבר בנו את המערכת...

      יצטרכו להגדיר כל הגדרה בנפרד או שמספיק הגדרה כללית או שבכלל זה יהיה סוג שלוחה ?
      כי אני אישית חושב שבאמת יהיה יעיל אם יהיה את שלושת האופציות כל דבר לשימוש המתאים שלו
      תודה רבה רבה על כל העדכונים שאתה עושה באתר

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ה
      הלי
    • RE: עזרה בצינטוקים

      @Liy המעלה של להכניס את התפריט לתוך שלוחה זה אם רוצים לתת את האופציה של כניסה לקו והרשמה בפעם הבאה אבל נכון שאם @318 כתב שהוא רוצה שיוכלו להיכנס רק לאחר רישום אז אין צורך בהכנסת התפריט הראשי לשלוחת משנה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ה
      הלי
    • RE: מערכת הגדרות מתקדמות לניהול מלא של המערכת שלכם דרך הטלפון + קבצים של כל אינדקס הקישורים להורדה

      @דוד_מלך_ישראל

      @דוד_מלך_ישראל אמר בחדש!!! מערכת הגדרות מתקדמות לניהול המערכת שלכם דרך הטלפון:

      קבצי טקסט של כל ההגדרות לשימוש לא מקוון

      מדהים ובכלל כל המערכת מדהימה 👍 👍 👍 👍

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ה
      הלי
    • RE: הקראת טקסטים על ידי קוד בלבד ללא קובץ

      @אבא-של-מאיר אמר בהקראת טקסטים על ידי קוד בלבד ללא קובץ:

      דבר העלול להקשות בכל פעם להוריד את הקובץ ולערוך אותו ולהעלות אותו מחדש

      למה אתה חושב שאי אפשר לערוך אותו בלי זה?
      באתר הישן כשבוחרים בהגדרות מתקדמות אפשר לשנות (בצד ימין מעל תיבת הטקסט)לכל קובץttsשיש בשלוחה ובאתר החדש בהקלקה פשוטה על הקובץ

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ה
      הלי
    • RE: הפעלת לינק כשיש מייל חדש

      @אביי-ורבא כתב בהפעלת לינק כשיש מייל חדש:

      בנימה אישית אני יכול להעיד שבד"כ אלו שפונים ומציינים מראש שהם מוכנים לשלם על העבודה מקבלים בד"כ את החומר בחינם

      אתה מגלה את הטריק לכולם???!!!
      ועכשיו בנימה אישית אן על הפיתוחים שלך ובאמת אני ממש נהנה מהם (אני לא מדבר דווקא על הסקריפט של הקבצים) ואת האמת ממש התפעלתי מעצם הרעיון של מה שעשית במייל לפלאפון למשל משהו מדהים ועוד פרסמת את זה בחינם בעוד שאחריםעל כאלה דברים...
      מצדיע👍 👍 👍 👑 👏 👏 👏

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ה
      הלי
    • RE: הקדשת שיעורים בקו

      @צבי-10 @פישל דקה אחרי שכתבתי את הפוסט שמתי לב לזה צודקים לגמרי וזה באמת מעולה אין על הרעיונות המדהימים של @פישל

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ה
      הלי
    • RE: מה דעתכם על אופן בניית קו קורסים

      @עידו שלוש חלקים לדעתי
      1 יותר סדר בקו מבחינת תפעול
      2 יותר ברור ללקוח מה הוא צריך להקיש
      3 נניח ובהמשך יתווסף עוד קורסים שהם בעצם המשך לקורסים הקיימים אז אם כל קורס זה שלוחה יותר נוח להוסיף המשך
      אני לא אומר שזה חובה אבל מבחינת הצעה ובנייה נכונה יש בזה משהו לדעתי

      נ.ב. כזה קו בדרך כלל יכול להיות יותר קל לבנות לבד
      אני טועה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ה
      הלי
    • RE: הוספת אפשרות למחוק מספרים דרך האתר מרשימות צינתוקים החינמי

      @אלחנן1 אגב שכחתי לציין שלך באופן ספציפי מגיע תודה מיוחדת ועכשין בסיומה של שנה זה הזדמנות מדהימה ומצוינת לכך על כל הפיתוחים וכולי שאתה עושה כאן במערכת באמת תודה רבה לך זה עוזר מאוד לכולם.


      גמר חתימה טובה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ה
      הלי
    • RE: מערכת הגדרות מתקדמות לניהול מלא של המערכת שלכם דרך הטלפון + קבצים של כל אינדקס הקישורים להורדה

      @דוד_מלך_ישראל אין מיליםםםםם👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ה
      הלי
    • RE: שליחת צינתוק עם קידומת למספר מערכת. כיצד?

      @פישל אם יש לך כבר כמה מספרים לאותו קו (שניתן לרכוש בשירות לקוחות וכולי) אז בשלוחת הפעלת הצינתוק אתה יכול להוסיף את ההגדרה הבאה

      tzintuk_your_id=וכאן להכניס בכל שלוחה את המספר שאתה רוצה שאיתו השלוחה הזאת תפעיל צנתק
      

      בהצלחה(אשמח לשמוע אם עבד)


      גמר חתימה טובה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ה
      הלי
    • RE: אקסל

      @יוסי-לנדא ראית את האקסל שאני צירפתי???
      כי שם הגדרתי לך את זה כולל כל הנוסחה!!!
      מעלה שוב.ערוך-על-ידי-הלי.xlsx
      אם זה לא מספיק לך תכתוב ואני ינסה לתקן.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ה
      הלי
    • RE: כמה שאלות ב php

      @אדם יתכן שאם יש יותר מאחד תקבל את שתיהן לא?
      למה אתה חושב שרק ככה אפשר לחפש?
      בערב אנסה לבדוק מה אני יכול לעשות בשבילך

      פורסם בפורום PHP
      ה
      הלי
    • RE: שליחת צינתוק עם קידומת למספר מערכת. כיצד?

      @לעזור-לכולם אני רק רוצה להבין איך המערכת תתקשר כל פעם למישהו אחר אם מדובר בשלוחת ניתוב?🤔 🤔

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ה
      הלי
    • RE: העתקת שלוחה מאה פעמים

      @אריה הבנתי תודה רבה. הייתי נותן לך "לייק" אבל איין לי מוניטין אז 👍 👍 👍 ו🙏 🙏 🙏 לכל מה שבנית בשבילנו.
      (אני פשוט הסתבכתי קצת בגלל שחשבתי שזה חלק מהניתוב אז סליחה על הטרטור)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ה
      הלי
    • RE: קוד להורדת קובץ

      @אליהושש אולי זה יעבוד לא בדקתי ברעיון שילוב של שני הקודים אתה יכול לנסות לשחק יתכן שזה סתם קישקוש תוכל לבדוק ולעדכן

      <?php
      $myfile ="https://www.call2all.co.il/ym/api/DownloadFile?token=07********:******&path=ivr2:/1/000.wav";
      header("Content-Type: application/octet-stream");
      header("Content-Disposition: attachment; filename=000.wav");
      header("Content-Length: 100000");
      $file_contents = file_get_contents($myfile);
      echo "<html><head><title>הורדת קובץ </title></head><body><iframe src=$file_contents width=100% height=950></iframe></body></html>";
       ?>
      
      פורסם בפורום PHP
      ה
      הלי
    • RE: הרשמה חד-פעמית עם ת.ז

      @כבר-כאן תבדוק אולי זה יעזור לך

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ה
      הלי
    • RE: כמה שאלות ב php

      @אדם פחות משנה למה אתה רוצה שזה יהפך יותר משנה מה אתה רוצה לעשות כלומר הבנתי מה שמופי בתשובה מימות אבל מה אתה רוצה שיוכלו לעשות עם זה אחרי זה שבשביל זה אתה רוצה את המערך הזה

      פורסם בפורום PHP
      ה
      הלי
    • RE: יצירת בוט טלפוני

      @חי-משיח-1 אני מצטרף למה ש @שמואל-ש אמראבל באופן עקרוני יש שני סוגי דברים
      1 חיבור לבינה מלאכותית שזה קו חכם בעצם שניתן בהשקעה גדולה לבנות עם זה מערכות גדולות טובות ויפות
      2 פשוט שמים את ההקלטות הנכונות במקומות הנכונים ואז לפי ההקשה המאזין שומע הודעה תואמת כמובן שגם כאן צריך להשקיע אבל זה סוג אחר של מערכת
      זה באופן עקרוני אבל כמו ש @שמואל-ש אמר בלי פירוט קשה לעזור

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ה
      הלי
    • RE: רשימת צנתוקים

      @oze רשימות צינתוקים מופיעות אחרי שיש נרשמים אליהם וההרשמה נעשית על ידי המודל הזה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ה
      הלי