• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. שלומל'ה
    3. הגבוה ביותר
    ש
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 102
    • פוסטים 494
    • הגבוה ביותר 62
    • שנוי במחלוקת 3
    • קבוצות 0

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שלומל'ה

    • RE: הצטרפות לפיתוח דחוף!!- הודעה אישית למקליט במהלך ההשמעה ללא הקשת זיהוי

      @פישל @אופיר @צבי-ד-צ מי שהיה מוכן לשלם 1000 ש"ח הבין שזה יקר כי ימות רוצי כפול ולכן הוא מעוניין לשלם למפתח פרטי וגמרנו,
      אבל אני חושב שאם גם אתם וכל מי שרואה מודעה זו יפנה לימות בעניין הם יפתחו את זה לבד או לכה"פ יורידו את המחיר בחזרה ל1000.
      2000 ש"ח בשביל פיתוח כזה בסיסי לכל מי שמשתמש בהודעות אישיות חשוב שיפתחו לבד, ויש את זה אפילו בווצפון וכו' (כי מי יודע ולמי יש כח להקיש את המספר פלפון של משאיר ההודעה...)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • מי מצטרף לפיתוח? - הקלטת הודעות אישיות במהלך ההשמעה ללא הקשת מספר פלאפון

      בהקלטת הודעות אישיות זה מאוד מסובך שצריך להקיש את המספר של מי שרוצים להשאיר לו הודעה, ונראה לי מאוד חשוב לכל מי שמשתמש בזה שיהא אפשרות שבמהלך ההשמעה יקיש כוכבית 4 למשל ויוכל להשאיר הודעה אישית ישר למקליט ההודעה בלי לדעת את מס הפלאפון שלו.
      וכמדומני שזה קיים המערכות הפשוטות של הבלוגפון וכדו'
      זה נראה לי ממש נחוץ לכל מי שמשתמש בזה ואני לא מבין איך אפשר להשתמש בהודעות אישיות בלי זה!!! כי לא כולם זוכרים את כל המפרי טלפון וגם מי שכן זה מאוד מסרבל אותו!!! להקיש מספר מוגדר.

      האם יש מישהוא שיודע על פיתרון???
      ואם נבקש מימות לפתח את זה כמה זה אמור לעלות???
      האם יש מי שמזדהה עם זה ומוכן להשתתף בפיתוח???

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שלומל'ה
    • RE: תפיסת מסגרת אשראי

      @אילולי
      אם יש לך נדרים פלוס אז בכל עיסקה הברירת מחדל היא שהמערכת שואלת לכמה תשלומים לחלק את העסקה ואז תמיד נתפס מסגרת באשראי (ולא עסקא בהו"ק). וכמופיע בהגדרות שם בהגדרות כלליות בכל הסליקות (תגלול קצת למטה בקישור).
      ואם אין לך נדרים פלוס, אז אתה צריך מערכת אחרת לסליקת אשראי בכלל.. ותבדוק אם זה החברות שיש בימות הגדרות לסליקה עבורם שם.

      @Liy ואני לא מבין מה הבעיה להגיב לנושא ישן כשהשאלה רלוונטית לנושא ולכל הנאמר שם, שאז אפשר להבין יותר טוב את השאלה, ולמשל אם לא היו מגיבים שם לא הייתי רואה את התגובה בכלל...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: קומבינה - תא קולי בהשמעת קבצים

      @הקול-הירושלמי אם תוכל לכתוב בהגדרות שלך מה אומרת כל הגדרה כמו @שמואל זה הרבה יותר קל כך, ואיך זה עובד על ההודעות הישנות? תודה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שלומל'ה
    • בדיקת המתקשרים למערכת

      בלוג של כל הכניסות של המתקשרים הוא ארוך מאוד, איך אפשר לבדוק על שלוח מסוימת בלבד שיהא כתוב בצורה מסודרת: מי נכנס ובאיזה תאריך ושעה, וכמה פעמים, (חשוב לי לדעת דווקא מתי וכמה כל אחד התקשר). תודה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: מעבר לקו שלי רק ממספר קו מסויים

      @לולב-ואתרוג
      לא התכוונתי לפגוע חס וחלילה, ואני לא שתול, אלא התכוונתי לומר שבעצם כל מי שחסום לו הקו בוועדת הרבנים לא יכול לחייג למספר הישיר של המערכת, וע"י מעבר ממערכת אחרת הוא יכול להכנס, (כמו שלי עבדך הקטן יש קו חסום שעובר ממערכת אחרת) וזה בעצם מה שביקשת, והרי שמתי בכוונה סמיילים...
      ואתה גם לא חייב להסביר למה אתה רוצה כך, ובס"ה הבנתי שאתה רוצה לחסום את המספר הישיר שלך.
      אבל אם זה הפריע לך אז אני מבקש סליחה, ואני מקווה שתסלח לי, ואגב יתכן מאוד שחודשים הקרובים, יורידו הרבה חסימות של הוועדה, כך שגם בטור בדיחה זה לא יועיל.

      אבל ההצעה שנתתי לעיל אמורה לעבוד - שיהא לך מספר נוסף ותעשה הפניה לפי מספר מחויג. ואם המספר מזויף יתכן שיתנו לך אותו בחינם, ואם לא אתה גם יכול לקנות דרך המערכת. ואילו מה שאתה עשית לפי רשימה לבנה זה חוסם לגמרי את המערכת לכל המספרים, ורק בחיוג שעובר מענה אנושי (שעולה יחידות) זה יעבוד לעשות חיוג בזיהוי המערכת, אבל במערכת רגילה ההצעה שנתתי הרבה יותר יעילה.

      ו @יענקלה-הכוכב תודה רבה על על הסנגור וההבנה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: הגדרת כניסה בסיסמה/ זיהוי טלפוני

      @אורי-ש אמר בהגדרת כניסה בסיסמה/ זיהוי טלפוני:

      @רעהו-יעזורו אפשר לעשות את זה ע"י הניהול הטלפוני

      @רעהו-יעזורו אמר בהגדרת כניסה בסיסמה/ זיהוי טלפוני:

      @אורי-ש
      איך?

      חשבתי שאתה כבר יודע כי זה נאמר שם במקור שהבאת. פשוט מאוד אתה נכנס בניהול של ימות המשיח בשלוחה 6 ואז 1 בוחר ססמת גישה ואז כל מי שרשום ברשימת התפוצה לא צריך להקיש את ססמת הגישה כפי שתשמע שם בתפריט את כל האפשרויות [אם יש לך כמה רשימות תפוצה תשים לב שהרשימה שאתה בוחר היא רשימת ברירת מחדל]

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: הצטרפות לפיתוח דחוף!!- הודעה אישית למקליט במהלך ההשמעה ללא הקשת זיהוי

      @צבי-ד-צ כתב בהצטרפות לפיתוח דחוף!!- הודעה אישית למקליט במהלך ההשמעה ללא הקשת זיהוי:

      @שלומל-ה למשל סינון לפי מחייג וכדו'

      הID לא עובד בהגדרות של סינונים והוספה לרש"ת, כי גם אחר שינוי הזהוי נשאר גם המספר המקורי שחייג והמערכת רק קורא את הזיהוי לצרכים פנימיים בלבד

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: הצטרפות לפיתוח דחוף!!- הודעה אישית למקליט במהלך ההשמעה ללא הקשת זיהוי

      @צבי-ד-צ
      האם יש עוד מי שמעוניין להשתתף ב350 ש"ח?????

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: חדש במודול צינתוקים החינמי - שמיעת כמות הנרשמים

      @שמואל אמר בחדש במודול צינתוקים החינמי - שמיעת כמות הנרשמים:

      @hmje22 אמר בחדש במודול צינתוקים החינמי - שמיעת כמות הנרשמים:

      הרי אחד הסיבות שרוצים לדעת מי נרשם (שאת זה אנחנו מבינים שלא יקרה)

      לא בטוח שלא יקרה..
      מה שכן לא יקרה זה שלא תוכלו להוסיף מישהוא..
      לשמוע אפשרי לפיתוח.

      אבל למה א"א לשמוע את המספרים כמו בבלוגפון וכדו' ששומעים וגם אפשר להוסיף מספר דרך הטלפון.

      @אני-כאן-בשבילך אמר בחדש במודול צינתוקים החינמי - שמיעת כמות הנרשמים:

      הפתרון היחידי זה לעשות שאחרי ההוספה יעבור לשלוחת הוספה לרשי"ת ואחרי ההסרה יעבור להסרה לרשי"ת

      זה דוגמה שאני עשיתי זה לא עובד

      למעבר לשלוחה 1 אחרי הוספה:

      tzintuk_Add_goto=/1
      

      וכן, למעבר לשלוחה 2 אחרי הסרה:

      tzintuk_removal_goto=/2
      

      גם אני מצטרף לבקשה!!! זה יקל מאוד לדעת מי נרשם ומי לא, הרי לפחות אמורים לדעת, מי מקבל צינתוקים. וכך גם הבעיה של @HMJE22 תיפתר ואני לא רואה בזה כל נזק. אם אפשר לסדר לפחות רק את זה בדחיפות.

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלומל'ה
    • הדגרות בתפריט שיחולו על כל התיקיות שתחתיו

      האם יש אפשרות כזו ??? כמו שיש בתפריט הראשי אולי ליצור קובץ בשם ivr.ini בתפריט ההוא כמו שמופיע בהגדרו כלליות

      רמות הערכים
      קובץ בשם ext.ini בתוך כל שלוחה - שזה הקובץ שמגדיר את סוג השלוחה ואת היעוד שלה וכו'.
      קובץ בשם ivr.ini שנמצא בשלוחה הראשית של המערכת.
      זאת אומרת, בהתחלה המערכת מחפשת פקודות בתוך קובץ הext.ini שנמצא בתוך השלוחה, באם אין ערכים לביצוע - אז המערכת בודקת בקובץ הivr.ini שנמצא בתיקיה ראשית של המערכת.

      ואם אין בתיקיה הראשית שיבדוק בקובץ בשם ivr.ini שבתיקיה הנוכחית. זה יקל הרבה אם יש למשהוא פיתרון.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שלומל'ה
    • RE: סינון כניסה לשלוחה רק מי שרשום לצינתוק בחינם

      @חנון-המרבה לא הבנת! לאחר שהוא נרשם או לא הוא עובר לתפריט "נא לאשר שוב לקבל צינתוק הקש 1 להסרה הקש 2, ואגב אתה יכול לעשות שבמקש 2 הוא נרשם ועובר לשלוחה שמסירה אותו וכך הוא מופיע אצלך כחסום.
      יש הרבה מערכות שצריך לאשר כמה פעמים כדי להיות בטוח

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: אפשרות להקלטת הודעה אישית למקליט ההודעה מתוך השמעת קבצים

      אני רואה שהקמפיין נשא פרי...
      לא הבנתי מה ההבדל בין הקלטת הודעה אישית למנהל או למאזינים - האם אפשר להשתמש רק בהקלטת הודעה אישית למאזינים ששולחים אחד לשני?
      @davd אבל נראה לי שחסר הגדרה שיושמע בתפריט ראשי יש לך הודעה חדשה
      כדאי להשלים את הפיתוח כדי שיהא מושלם
      ואולי @פישל גם רצה עוד פרט

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלומל'ה
    • RE: כניסה לחדר הוועידה מהאתר של ימות

      @בן-זאב אמר בכניסה לחדר הוועידה מהאתר של ימות:

      יש כבר את האפשרות מזמן

      גם באתר הישן

      יש כבר מזמן

      אם התכונת לזה...

      אבל זה לא מעביר לכניסה לניהל חדר הועידה אלא להוראות.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שלומל'ה
    • אפשרות לראות כל מי ששמע קובץ מסוים

      אני רוצה לראות בשלוחת השמעת קבצים איזה קבצים כל מספר שמע.
      וגם בכלל לראות בופן מסודר את כל המחייגים למערכת באיזה שעה וכמה זמן, ובלוג שקיים הוא מביא כל מספר הרבה פעמים וזה ארוך, ואני רוצה בעצם לראות פירוט לפי מספר פלאפון מתי וכמה ואיזה שלוחה הוא שמעה וכל זה בפירט אחד, ועדיף עם שם - כל השמות מופעים ברשימת התפוצה איך עושים שזה יופיע גם בלוג מסודר וגם מיד בשיחות נכנסות שיופיע השם.
      אודה מאוד למי שיעזור לי בזה באופן מסודר!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלומל'ה
    • RE: הודעה בתפריט הראשי כשיש שידור חי

      @חנון-המרבה כן כמו שהשהאירו הודעה "שידור חי החל בשלוחה.."

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • ניהול של הרבה קווים ביחד

      דבר זה מאוד יעזור לכל מי שיש לו מספר קווים ויש שיש להם הרבה קווים וזה ממש קשה לנהל כל קו בנפרד
      ולפחות שיהא אפשר להעתיק שלוחות עם כל התוכן / הגדרות.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שלומל'ה
    • RE: הקלטת שם והפיכה לטקסט

      @yair
      תכניס קובץ בשם EnterIDValName.ini
      ותרשום בתוך הקובץ

      פלוני אלמוני=0523456789
      

      ותכניס בהגדרות מתקדמות

      say_name=val_name
      

      או שתכניס את הקובץ הנ"ל בשלוחה הראשית ותגדיר כמו שכתוב כאן

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלומל'ה
    • RE: הודעה בתפריט הראשי כשיש שידור חי

      @חנון-המרבה לא הבנתי אני רוצה שישמעו בשלוחת ההודעות ש"החל שידור חי" כמו שהשארתי על כך הודעה, כמו בבלוגפון.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • הקלטה לכמה מערכות או שיתוף אוטומטי למערכת אחרת

      מה שניתן לעשות ידנית ב* המהלך ההשמעה שיתוף למערכת אחרת, אני רוצה להגדיר שלוחת הקלטות שכל מה שמוקלט משתף מיד לשלוחה במערכת אחרת. תודה רבה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שלומל'ה