@1800
לגבי השאלה השניה הכי פשוט זה להכנס ללשונית שיחות נכנסות להגדיר את תווך התאריכים שעליהם תרצה לקבל מידע ולבחור בשלוחה של החדר וועידה וזה יפיק לך את הדו"ח אם המספרים
לגבי השאלה הראשונה גם זה אתה יכול לראות שם את השיחות הנכנסות בזמן אמת ובאיזה שלוחה הם נמצאים עכשיו אבל אני לא בטוח שאתה יכול לסנן שתראה רק את המספרים שנכנסים לשלוחה של השידור חי
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי תפארת יעקבב
-
RE: כמות האנשים הנמצאים בשידור חי
-
RE: איך הכי כדאי לבנות מערכת הרשמה
@אלי-כהן-0
לצורך היעילות והנוחות בפורום היה טוב א. שלא יכתבו תגובה חדשה לנושא שנפתח לפני למעלה משלוש וחצי שנים
ועוד ניחא בזה אבל אתה חזרת על אותה שאלה בהעתק הדבק (ופתחת להם נושא חדש) גם כאן
בשאלות למתחילים
וגםכאן בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים, וכל זה לפני זמן מועט מאוד -
RE: מספר וירטואלי
@בתי-אמזל
זה מספר נוסף לפאלפון שלך דרכו את יכולה להוציא ולקבל שיחות כיום יש חברות הרבה שנותנים שירות זה בתשלום (חפשי ברשת קצת) בימות פעם נתנו בחינם וכיום צריך לנייד אליהם מספר מבזק או חברה אחרת (לפירוט חפשי כאן בפורום) -
RE: בדיקה על מספר אם פתוח בקומה הכשרה
@שמואל-ש
בדר"כ כל חברה מפרסמת את רשימת המספרים החסומים לחיוג וזה מופיע איפשהוא באתר שלהם, ובדר"כ אם זה פתוח בחברה אחת אז זה פתוח בכל שאר החברות וכן ההפך ואי"צ לבדוק בכל חברות הטלפונים
כאן לדוגמא אתה יכול לבדוק (סלקום - אבל אין הבדל) -
RE: חדש! רשימה לבנה לפי קידומת - פילטר כניסה לשלוחה לפי קידומת המספר המחייג להטמעה בכל מודול (פיתוח פרטי)
@דוד_מלך_ישראל
א. דבר ראשון תודה רבה על הפיתוח זה היה נצרך מאוד! (דרך אגב אני רואה כאן שימות אמרו שיתכן שבעתיד הם יפתחו את זה גם).
ב. רק תאמר האם אפשר להגדיר כמה קידומות שיוכלו להכנס ואם כן להכניס את הקידומות באותה שורה או כל קידומת צריכה את המודל ואז צריך להכניס את המודול כמה פעמים לשלוחה
כי אני רוצה שלמערכת יוכלו להכנס רק קידומות של מספרים כשרים -
RE: מחיקת תוכן מערכת
@יהונתן-כץ
תודה חפשתי כנראה לפני ששאלתי ולא מצאתי
אם אתה מוצא תן לי קישור -
RE: עזרה בתא קולי
@מומחה-במערכות
אבל אתה ממש מתקדם נרשמת לפני 10 דקות וכבר כתבת 12 פוסטים ו5 צפיות בפורפיל ו1 מונטיון -
RE: הצגת שם המתקשר בSIP - אפשרי?
@הבוס-הגדול כתב בהצגת שם המתקשר בSIP - אפשרי?:
אני מקבל שיחות בSIP למחשב ולטלפון IP,
איך היכן ולאן אני יכול לטעון קובץ טלפונים עם שמות האנשים בכדי שזה יופיע לי היכן שהוא בטלפון IP בחיבור ה SIP, או בחייגן ימות או בתוכנת SIP?
תודהאתה מתכוון לעלות קובץ או אפילו להכניס שם שם, כי להכניס שמות זה שייך בתוכנת microSip באנשי קשר (ספר טלפונים) שם
דרך אגב אני רואה שכבר ענו לך על זה פה -
RE: סיסמא בכניסה למערכת
@נחמן148148
אז הוא ענה לך שתבדוק בהגדרות המתקדמות של השלוחה הראשית ושם תראה את הקוד שהגדרת ותוכל למחוק את ההגדרה של כניסה אם סיסמא או שתבטל בלשונית הגדרות משתמש שבאתר הניהול ע"י סימון על ביטול נעילה כמו שהראה לך @ימהר-0 -
RE: התראות בדפדפן לא עובד
@בוס
דבר ראשון זה לא משנה אם שם זה עובד אין שום עניין שיהיה סתם דבר שכרגע לא עובד!!!
אבל העניין הוא שיש הבדל בין שתי הסימנים כי מה שלמעלה זה התראות לדפדפן דהיינו שעולה נושא חדש אז יוצא לך כרטסייה במחשב שמעדכנת אותך בכך, משא"כ ההתראות בצד זה אם אתה נכנס לפורום אתה יכול לראות הודעות שממתינות לך, ודרך אגב עד לפני כמה חודשים זה עבד אולי @שמואל יוכל להסביר למה האפשרות התבטלה
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי תפארת יעקבב
-
RE: פרויקט: יצירת רשימה של כל ההגדרות לפי מודולים לצורך פיתוח השלמה אוטומטית בעורך
מישהוא יודע אם משהו מתקדם אם תוכנית הדגל הזאת?, כי זה לא נראה שמישהו מעדכן בקובץ וגם באתר (הנסיוני כמובן) לא מתווסף שום הגדרה חדשה
-
RE: איפוס מערכת
@בתי-אמזל
לכן הדגשתי שזה מאפס את כל המערכת ןלחשוב פעמיים לפני כן,
על כל פנים את כל השלוחות אפשר ליצור מחדש גם כוכביות ואת כל השאר את יכולה להעזר באינדקס בפורום שאני מאמין שיש שם את ההוראות להכל -
RE: איפוס מערכת
@בתי-אמזל
נו מה הבעיה המערכת ריקה. מחקת את הכל.
את צריכה ליצייר את הכל מחדש - תתחילי ליצור שלוחות תיקיות וכו -
RE: איפוס מערכת
@בתי-אמזל
לכאורה זה לא אמור להיות קשור לזה וזה קורה פעמים וזה יסתדר במוקדם או במאוחר (ניסית להכנס דרך הניהול הרגיל?) -
RE: איפוס מערכת
@בתי-אמזל
מצויין לשם זה אמור להגיע עכשיו כנסי למערכת שלך ותראי שלא נשאר לך מזה דבר -
RE: איפוס מערכת
@בתי-אמזל
את לא קראת מה שכתוב
בקישור יש מספר 0795000000 תשני אותו למספר המערכת שלך ולאחמכ במקום ה1234 לסיסמא של המערכת שלך ואז תלחצי אנטר -
RE: איפוס מערכת
@בתי-אמזל
לא צריך יותר מידי ע"מ למצוא את זה בחיפוש...
הקישור הזה חסום בחלק מחברות הההגנה אז זה מה שצריך לעשותשימו לב זה מאפס את כל המערכת ואין אפשרות לשחזר-לחשוב פעמיים לפני הפעולה
לשרת רגיל:
להעתיק את הקוד הבא לסימנייה חדשה ולשנות את מספר המערכת והסיסמא למספר שלכם.
https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0795000000:1234&action=delete&what=ivr2:/לשרת פרייווט:
להעתיק את הקוד הבא לסימנייה חדשה ולשנות את מספר המערכת והסיסמא למספר שלכם.https://private.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0795000000:1234&action=delete&what=ivr2:/
-
RE: סיסמא בכניסה למערכת
@נחמן148148
אז הוא ענה לך שתבדוק בהגדרות המתקדמות של השלוחה הראשית ושם תראה את הקוד שהגדרת ותוכל למחוק את ההגדרה של כניסה אם סיסמא או שתבטל בלשונית הגדרות משתמש שבאתר הניהול ע"י סימון על ביטול נעילה כמו שהראה לך @ימהר-0