@חויוה-טלפונית אמר בחדש! השמעת שעה לפי משתנה:
@eliyahu
למה אין זמני ק"ש ותפילה לפי הגר"א ?
@eliyahu @ימות-המשיח מדוע באמת אין גר"א ובעל התניא? [גם בזמני היום אין].
@eliyahu לתשומת לבך, זה יצר באג במודול API
הגדרתי כך
credit_card=nedarim_plus,,,,,,,XXXXX,
ולא נותן לבחור סכום ללא ההגדרה של מקסימום לתרומה (credit_card_payment_max)
(תמיד אומר "הסכום גבוה מידי")
@חיובי אמר בהגדרת מינימום ומקסימום ספרות בenter_id מסוג digits:
@ימות-המשיח
תודה רבה על הפיתוח,
האם יתאפשר שיחול ההגדרה הנ"ל בenter_id_type=phone_or_enter_phone
בעת שהמאזין בוחר מספר טלפון אחר, כרגע כל מספר מתקבל (על אף שזה לא מספר תקין ) האם יש אפשרות להגביל את ההקשה כמו כאן במינימום 9 ומקסימום 10?
אם כבר להגדיר שלא יוכלו להקיש מספר לא תקין כמו ב phone
@שמואל-מאיר אמר בעדכון למרכז הקניות:
@שמואל-מאיר זה הקישור לאתר.
https://www.y-not.co.il/
ניסית לקנות?
כשקונים הוא מבקש לך את כל הפרטים
אז במקום להכניס את כל הפרטים כל פעם במרכז קניות של ימות המשיח
אתה מכניס את זה פעם אחת וזהו
@גבאי אמר בהסרת ערך או מספר מחייג מרשימת תפוצה במודול קבלת נתונים:
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בהסרת ערך או מספר מחייג מרשימת תפוצה במודול קבלת נתונים:
@אבו לעשות הוספה שקטה.
חייבים הוספה לא שקטה (עם בקשת אישור) כדי להסיר חסימה
לא חייבים...
גם הוספה שקטה מסירה חסימה
בדוק ומנוסה!!!!!!!!!
אני עושה את זה עשרות פעמים בעשרות וירואציות
אל תגיד את זה כזה בקול, שלא יבטלו את זה ...
@חיובי אמר בהודעה חשובה על שינויים בשמירת הדוחות:
מה עם קבלת קובץ למייל כאן,
הגדרתי:
צריך לראות לוג שיחה של כזה מקרה לעומק.
כל מייל שמכיל קובץ ymgr במנוע שליחת המיילים תתבצע עבורו המרה לhtml.
כמובן שלהכניס קובץ html למייל זה לא יעבוד, אבל אם לא נשלח בכלל מייל זה נשמע בעיה אחרת.
@כלומר אמר במעבר ישיר לפונקצית ניהול תגובות ללא תפריט ניהול - admin_login:
@אלחנן1 אמר במעבר ישיר לפונקצית ניהול תגובות ללא תפריט ניהול - admin_login:
עודכן בשרשור המודול
לכאורה מקומו יותר בהגדרות תגובות
צודק, אבל לא "יותר", אלא "גם".
@צדיק-תמים אמר בחדש במערכת - בנק יחידות נפרד עבור סמסים - שליחת סמסים במחירים הכי זולים בישראל!:
@שמואל האם ברכישת חבילת יחידות סמס מוארך תוקף היחידות הרגילות שבמערכת?
לא
מה הקשר
@חיים100 אמר בנוסף: ראוטינג ימות לשרת הפריווט:
@שמואל זה משליך גם על האפשרות של שיתוף תכנים בין מערכת בשרת הפריווט למערכת בשרת הרגיל?
לא.
זה לא קשור וזה לא יהיה.
גם בין yemot/ymt אין שיתוף.