• יצירת מפתח API ללא הגבלות תפוגה, IP, ופרמטרים

    apikey
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    174 צפיות
    A
    @גלאט-מערכות הרגיל, הישן. זה מתוך ממשק חומת האש
  • וואצאפ טלפוני

    נפתר
    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    634 צפיות
    C
    @מוטי-מוטי-מוטי כתב בוואצאפ טלפוני: @CUBASE כנראה... אתה לא אומר את זה מידיעה נכון? מה זאת אומרת? זה סה"כ מספר טלפון שדרכו מתבצעת שליחת ההודעות הלוך/חזור, מי שיש לו גישה למספר הוואטסאפ הזה - יכול לראות את כל ההודעות
  • הפניה לרישום לצינתוקים ללא דרך לצאת...

    13
    1
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    468 צפיות
    ב
    @מוטי-מוטי-מוטי@חכמון זה ההגדרה בשלוחה 1 [image: 1764104030139-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2025-11-25-225217.png]
  • סדר השמעת קבצים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    99 צפיות
    פ
    @יעקב-1 אין כזה דבר אבל תוכל להגדיר מאיזה קובץ יתחיל start_play=מספר הקובץ
  • קריינות באידיש

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    189 צפיות
    ה
    @בשכמל-ו תודה רבה
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    1 צפיות
    אין תגובות
  • שליחת מייל ללא חשבון גוגל אישי דרך הפלאפון

    נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    147 צפיות
    א
    @גוטליב-סוכן-פלאפונים תודה רבה והקשתי קוד ממליץ
  • הדרכה בהגדרה

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    1k צפיות
    מ
    לא. פתחתי את זה אחרי התקלה על IVR
  • החלפת מנהל מערכת

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    306 צפיות
    ה
    @פיתה הוא כן נשאר כמנהל מנסיון מה שכן אפשר להוסיף עוד אחד ולא יצטרך סיסמה וכו וחוץ מזה לשחזור סיסמה בטוח לא יעזור
  • שלוחה שתשמיע בטלפון את שעת הצינתוק האחרון

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    141 צפיות
    ח
    @אלי-שרם ממש לא. תשאל רק בפורום, ואם לא יענו כנראה שאין אפשרות כזאת. וההנהלה לא תפתח דבר כזה, כי זה לא כ"כ נצרך, ואפשר לראות באתר את הפעולות שבוצעו על רשימת הצינתוקים. Spoiler זה שאמרתי לך מקודם לשלוח מייל לימות המשיח, לא אומר שעכשיו תמיד אתה צריך לענות לכולם לשאול כל דבר את ההנהלה, ספציפית לך, היה בעיה עם השיחזור של הקו, ועל זה צריך אכן לפנות לימות המשיח, אבל סתם בקשות לפיתוח, או חיפוש רעיונות קשור לפורום. https://f2.freeivr.co.il/topic/19110/סיכום-השרשור-המבולגן-בנוגע-לקריסה-הכל-יחזור-בעז-ה/4?_=1763931957956
  • סיכום השרשור המבולגן בנוגע לקריסה - הכל יחזור בעז"ה!!!

    6
    5 הצבעות
    6 פוסטים
    422 צפיות
    א
    תודה רבה
  • ברוכים הבאים

    לא נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    215 צפיות
    ב
    @מנסה כתב בברוכים הבאים: @בשכמל-ו לא מדוייק האופציה הראשונה שנתת היא במקום M1000 שזה הודעת תפריט והאופציה השניה שנתת היא הודעת פתיחה [לפני התפריט] הוא ביקש שאני אביא לו משהו שיגיד מייד בכניסה, אז בשיטת העלאת הקובץ הבאתי לו את הודעת הברוכים הבאים, כך שיהיה רלוונטי לכל השלוחות, אבל הוא גם כתב שהוא רוצה לכתוב מה להגיד שזה יותר קל לערוך באתר, לכן הבאתי לו את הגדרת הקראת התפריט.
  • שחזור מערכות וואצפ פון

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    196 צפיות
    ש
    @יעקב-לוי-1 כתב בשחזור מערכות וואצפ פון: @יעקב-לוי-1 כלומר כל הקו התאפס זה קרה לכולם אבל רוב הקוים כבר שוחזרו אם שלך עדיין לא שוחזר אז תשלח אימייל לשמואל או לימות המשיח עם מס' הקו והם ישחזרו לך את זה
  • קו שסודר ותוקן באופן חלקי בלבד

    31
    1 הצבעות
    31 פוסטים
    1k צפיות
    ש
    @זעליג כתב בקו שסודר ותוקן באופן חלקי בלבד: בעוד שכל הקווים חזרו לפעול בס"ד, קו אחד שאני מחזיק בו שב לפעול רק שלוחה 1, בעוד ששאר השלחות ריקות. מישהו נתקל בדבר כזה? כן אני מכיר כמה קוים כאלו אבל לכאורה הם יכולים לסדר את זה תשלח להם מייל
  • איטיות בחיבור לקוו אחרי הקריסה האחרונה

    13
    1 הצבעות
    13 פוסטים
    405 צפיות
    י
    @AKNV אתמול מיד אחרי שחזר הקו לפעילותו והיום הכל רגיל כבר
  • למי שעדיין לא חזר לו שלוחות ותכנים של המערכת

    2
    5 הצבעות
    2 פוסטים
    180 צפיות
    ע
    @מתעמק אני חושב שרק מי שזה לחוץ לו שיפנה, לי יש כמה מערכות שלא חזר עדיין ואני לא פונה כי אני בטוח שיש להם עומס ועדיף שיטפלו קוםד במה שחשוב יותר...
  • חזר התוכן והשלוחות לא

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    263 צפיות
    מ
    מה שקרה בסוף שלא חזר שלחתי מייל לימות המשיח תוך 10 דקות סידרו לי את זה
  • חידוש! דבר מסויים שנעשה בשבוע שעבר חזרו

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    200 צפיות
    ז
    טוב שמחקת, היה שם פרטים מזהים. בכל אופן, הוי אומר שהכל הולך לחזור בס"ד
  • לא הכל חזר

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    336 צפיות
    א
    @פיתה עכשיו בדקתי וחזר לי הכול
  • תא קולי ב*2

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    186 צפיות
    י
    @חכמון תודה רבה עזרת לי מאד