• האם יש אפשרות לאפס תנקודות?

    נפתר
    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    173 צפיות
    D
    @אנוכי בתוך תיקיית Points שבתפריט הראשי יש את הדוחות של הנקודות, אם אתה מוחק את דוחות הנקודות זה מוחק את הנקודות ולא את השאלות של הטריוויה.
  • שלוחת הקלטות שלא עובדת פתאום...

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    632 צפיות
    י
    @פיסטוק-חלבי מוזר, מה השתנה פתאום? אף אחד לא נגע בהגדרות ופתאום זה הפסיק לעבוד...
  • קרינות

    28
    1 הצבעות
    28 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @חנניהו אמר בקרינות: @פיסטוק-חלבי אני רוצה להוריד שלא יהיה מוזיקה ניתן אצלי
  • 1 הצבעות
    12 פוסטים
    566 צפיות
    3
    @חיים-פרידמן זה לא נכון כי זה עבודה במיוחד על הקו שלך...
  • דו"ח קבלת נתונים, האם אמרו להופיע אלו שניסה להירשם?

    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    285 צפיות
    3
    @מוטלה אחד אני יכול לאבל תי דקות
  • צינתוק לפי שלוחה מסוימת

    28
    1 הצבעות
    28 פוסטים
    2k צפיות
    א
    @יהודיה אמר בצינתוק לפי שלוחה מסוימת: @mgm-ivr אם הבנתי נכון, קתי צינתוקים זה עוד חינמי, והשלישי והלאה הם בתשלום? לא מבין את השורה השניה
  • חיוג מהמחשב למערכת ימות המשיח

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    310 צפיות
    ש
    @עץ-השדה תודה רבה אבל אני זוכר שעשיתי את לפי מה שמישהו כתב כאן בפורום בלי תוסף
  • בחירה של שלוחת

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    226 צפיות
    ר
    @עמוד-הימני-פטיש-החזק היית חסר לנו קצת בעזרה
  • מבחן שבועי בטריוויה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    152 צפיות
    פ
    @יהודי-פשוט-וטוב אין כזו אופציה, זה עובד לפי שבוע לועזי המוגדר מראש אם תרצה פירוט מלא תוכל לעיין כאן בכלל וכאן בפרט
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    216 צפיות
    אהרן שובקסא
    @שמחה-מדיה אין אפשרות
  • שאלה בקשר לטריויה+ שמיעת הניקוד שהצטבר

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    373 צפיות
    3
    @שמעון-ירחי עם להקיש, בלי להקיש ניתן בתשלום תוכל לפנות אלי ivr8480381@gmail.com
  • עזרה בהגדרת שלוחת הקלטות

    16
    3
    1 הצבעות
    16 פוסטים
    1k צפיות
    ת
    @רבי-יצחק הצלחתי!! תודה רבה!
  • נושא זה נמחק!

    16
    1
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    62 צפיות
  • יציאה באמצע קבלת נתונים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    208 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    188 צפיות
    3
    @שמואל-ש אין אפשרות אלא א"כ יש לך אופציות מראש של הקשות תוכל בערך השישי להכניס את כל האופציות שאפשר להקיש + מקש X לדילוג ולעשות שיוכים ובמינימום להגדיר 1 אם תרצה עוד עזרה תוכל לפנות במייל במייל ivr.8480381@gmail.com נתונים - הערך השישי איזה מקשים ניתן להקיש בתפריט ברירת מחדל ניתן להקיש כל מקש אם מדובר על כמות ספרות להכנסה 1 (מקש אחד לבחירת הלקוח) אז יש להכניס בערך השישי את הספרות שרוצים לדוגמא 1234567890*# (מחק את המיותר) אם מדובר על כמות להכנסה מעל 1 ורוצים שיהיה רק תשובות מסויימות לדוגמא מדובר על 2 מקשים ורוצים שרק אם הלקוח הקיש 11 או 55 או 77 או 99 אז יתקבל תקין יש להכניס 11,55,77,99
  • יש אולי כזה דבר לשלוח צינתוק עם מספר המחייג???

    14
    1 הצבעות
    14 פוסטים
    358 צפיות
    3
    @שאול אתה צודק בעיקרון אבל זה הורד בראוטינג בגלל שהשתמשו בזה לאלפי מספרים לא על מספרים בודדים, אבל אולי אתה באמת צודק שזה לא הוגן לעשות את זה. תחליט לבד, או שתשאל בשירות
  • האם אפשר לעשות שאלת examination שהתשובה היא רצף של ארבע ספרות?

    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    147 צפיות
    3
    @תודה-על-העזרה עניתי לך כאן https://f2.freeivr.co.il/post/35932
  • סליקת אשראי

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    1k צפיות
    מ
    @אהרן-שובקס אמר בסליקת אשראי: @מערכת-תהילים אמר בסליקת אשראי: אם אתם לא יודעים אולי אתם יודעים מה הודעה של אין יחידות?? מה זה קשור לנושא הזה? אין לערבב שאלות בנושאים אחרים. זה יעזור אני יחליף את ההודעה הזאת להודעה שהתשלו הושלם
  • מחפש רשימת הסוכנים של ימות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    190 צפיות
    אין תגובות
  • שליחת sms לכמה מספרים בכניסה לשלוחה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    129 צפיות
    M
    שלוחה בתוך לוחה