• SMS למייל בוירטואל פלוס - למישהו יש ניסיון?

    נעול
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    543 צפיות
    אהרן שובקסא
    @לעזור-לכולם תוכל לפנות לשירות לקוחות לקבלת הסבר על השירות
  • השמעת פרטי ההשמעות בהשמעת קבצים

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    475 צפיות
    H
    @shz אני פעם עשיתי איזה קומבינה לזה, אני רציתי שיהיה כמו בוואטצפון שמי שהקליט יוכל למחוק את ההודעה, וכל השאר ישמעו פרטים על ההודעה, אבל רציתי שמי שהקליט יוכל גם לשמוע את הפרטים כמו כולם, והבעיה היא שאם הוא נכנס לזה הוא מקבל תפריט של מחיקה וכו'... למעשה עשיתי כזה קומבינה (לא מאוד מושלם - אבל שווה משהו) השארתי את ההגדרה שמי שהקליט יוכל למחוק את ההודעה - רגיל, ואז יוצא שמי שהשאיר את ההודעה מקבל תפריט למחיקה וכו', ומי שלא הקליט שומע פרטים על ההודעה כמו שמוגדר בשורה הזאת say_details_message=date,time,phone כמובן אפשר לשנות למה שרוצים כמו שמובא כאן - במקור. עכשיו עשיתי כזה דבר, הרי מי שהשאיר את ההודעה, או בנוסח אחר כל מי שמורשה למחוק, יש לו תפריט, הקשה על 2 זה מחיקה, והקשה על 6 זה פרטי ההודעה. אני רציתי שהקשה על כוכבית 1 שמיעת פרטי ההודעה, והקשה על כוכבית 3 מחיקת הקובץ - (כמובן למורשים, או מי שהקליט הודעה). הכנסתי את ההגדרות הבאות ;ביטול מקש 7 control_play7=noop ;כוכבית 1 - פרטי ההשמעה control_play_moreA1=admin_options ;כוכבית 3 - מחיקת הקובץ control_play_moreA3=admin_options ובנוסף שיניתי את ההודעה M1559 ל למחיקת הקובץ הקישו 2, לשמיעת פרטי ההודעה הקישו 6, לחזרה הקישו כוכבית, מצורף קובץ M1559 מתאים M1559.wav בקיצור, מה שהרווחתי מכל הסיפור, שמי שלא הקליט, כשהוא נכנס גם לכוכבית 1, וגם לכוכבית 3 - הוא שומע את פרטי ההודעה. ומי שהקליט, או מי שמורשה למחוק, כשהוא נכנס גם לכוכבית 1, וגם לכוכבית 3 הוא ישמע את התפריט הנ"ל. ובתפריט כוכבית הוא אומר לפרטי ההודעה הקישו 1, למחיקת ההשמעה הקישו 3. כמובן שזה לא לגמרי מושלם, כי עדיין כל המקשים האחרים עובדים כמו שאומרים שם בתפריט המקורי, וגם שזה מקשים 2 ו6, ולא רגיל 1 ו2... אבל עדיין לי נראה שזה שווה משהו... מקווה שעזרתי למישהו בהצלחה
  • אפשרי לשנות הקלטת שם במספר אישי?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    266 צפיות
    אהרן שובקסא
    @אברהם-אברהם תוכל לפנות אליי לקבלת הצעת מחיר לפיתוח כזה דבר בAPI ash6783397@gmail.com
  • דילוג בהשמעת ההודעה בלבד

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    201 צפיות
    ש
    @33064325 אצלי מחזיר לתפריט הראשי בהקשה על מקש על אף שהגדרתי שיעבור לשלוחה מסוימת
  • ביטול הבדיקה: האם אני רובוט, איך???

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    332 צפיות
    ח
    @איש-יהודי-טוב @anti-malware באתר החדש אין את הבעיה הזאת, אבל יש בעיות בדברים אחרים, בעיקר בדריסות של ההעלאות קבצים.
  • עזרה במודול תרומות

    1
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    129 צפיות
    אין תגובות
  • שימוש במודול עבור רישום ללימוד גמרא

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    299 צפיות
    ר
    מודל תרומות כאן ? תודה איך מגדירים שידלג על השאלה האם ברצונו להשאיר הערה? כיום השאלה היא לפני העדכון דפים (ההתרמה ) , אני מעונין שהשאלה תהיה אחרי העדכון/ההתרמה או לבטל אותה לגמרי , ולהפנות לשלוחה של הקלטה ואם ירצו שאירו שם הקלטה
  • העלאת שאלות טריוויה בכמות גדולה, או כטקסט

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    340 צפיות
    י
    בשמחה תוכל לפנות למייל 4244046@gmail.com
  • שליחת הקלטות למיילים

    הועבר
    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    2k צפיות
    D
    @הלאה-תמיכה-בילודה בכל מודול ששולח הקלטות למייל אפשר להגדיר שישלח ל-2 מיילים.
  • הודעת מערכת של סיסמת גישה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    194 צפיות
    ש
    @חיובי מיד בכניסה למערכת במחשב, בלשונית הגדרות משתמש יש ססימת גישה, ועל זה יש הודעת מערכת אחרת. והנה צילום מצורף. אבל אם גם אתה לא מצאת אולי @שמואל יידע, או משהוא אחר מצוות הניהול, יןעיל נא לדעת איזה הודעת מערכת זה??? [image: 1607275833972-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-3-_li.jpg]
  • ניתוב למענה לפי זמינות

    הועבר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    281 צפיות
    ה
    link text
  • זיהוי שיחה יוצאת מהמערכת

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    326 צפיות
    M
    אגב, לא הבנתי למה כתוב שם ש"כל מי שיתקשר יופנה אליכם" הרי הוא חוזר למספר הקו תוכן? ואיך הוא יכול לחזור אלי?
  • מכירה לפי מקטי"ם.

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    328 צפיות
    A
    @dudu תודה שהארת את עייני רציתי להגדיר שהזיהוי יתבצע ע"י טלפון אך מאחר וזו הגדרת ברירת המחדל אז הסרתי את ההגדרה הזאת לגמרי. אבל בכל זאת אני עדיין מקבל הודעה "ההגדרות לא הושלמו".
  • שידור חי התוועדות י"ט כסלו

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    183 צפיות
    א
    @mhl אמר בשידור חי התוועדות י"ט כסלו: תכל'ס יש למישהו מושג איך אפשר לעשות כזה דבר?? בוודאי וזה מובא כאן
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    1 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    1 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    3 צפיות
  • API במערכת כשרה

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    390 צפיות
    י
    המודול בעצם עושה הפניה למערכת אחרת (ככה אני מניח, אתה יכול לראות את הראוטינג ימות בלוג ה API בתקיית הלוגים) וממערכות כשרות לא ניתן להפנות למערכות אחרות שאינם כשרות
  • 6 הצבעות
    48 פוסטים
    3k צפיות
    ה
    @כלומר אמר ברעיון לגרום למשתמש להרשם לקבלת צינתוקים בחינם בצורה טובה.: @אברהם-אבנר מה הבעיה לשנות הודעות מערכת? הודעה מס' M3336 "מספר הטלפון שלכם נמחק בהצלחה מרשימת הצינתוקים", משנים את זה ל"המקש שהוקש שגוי". אבל יש בעיה עם ההפניה, כי לכאו' ההפניה היא זהה למי שנרשם ולמי שלא נרשם [צריך לבדוק את זה]. מי שיכול לבדוק, נא לעדכן... נכוןבדקתי כמה פעמים מי שהקיש 1 או מי שהקיש *# הגיע נרשם לתפוצה אוטומטית. כך שאין לי אפשרות לדעת מי נרשם. האם בתשלום אוכל לדעת?
  • בקבלת נתונים - שלא יצרף את ההקלטות

    קבלת נתונים
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    240 צפיות
    M
    @33064325 אמר בבקבלת נתונים - שלא יצרף את ההקלטות: @יפת אם הגדרת המרת טקטסט אז בער החמישי תוכל לכתוב ask אם לא אז לא ניסיתי אולי זה גם יעבוד תעדכן גם בלי לעשות המרת טקסט פשוט תרשום קווים -כאלה - במקום הערך