• העברת יחידות ממערכת למערכת אחרת

    נעול
    10
    2 הצבעות
    10 פוסטים
    524 צפיות
    3
    @mgm-ivr אמר בהעברת יחידות ממערכת למערכת אחרת: הוא דיבר על ריסיילר שונה תקרא בעיון בהתחלה הוא דיבר על ריסיילר שונה ואח"כ שאל על שרתים
  • שמיעת כמות דקות בטלפון לא דרך ניהול יש שלוחה כזאת?

    13
    1 הצבעות
    13 פוסטים
    654 צפיות
    ש
    @קומבינטור צודק ביותר!!!!!!!!!! נכשלתי בלשוני תודה על התיקון
  • למי יש יחידות להשאלה??

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    191 צפיות
    M
    @shz אמר בלמי יש יחידות להשאלה??: יש תקלה במערכת וכרגע אי אפשר לרכוש יחידות. אני צריך דחוף 150 יחידות האם יש מצב להעביר לי ואני יחזיר מחר? bmh.rashi@gmail.com איזה ריסיילר?
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    1 צפיות
    אין תגובות
  • שאלה על שלוחת השמעת הנקודות שנצברו

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    279 צפיות
    3
    @יהודיה סליחה, הייתה טעות תיקנתי ושוב ivr8480381@gmail.com
  • דחוף לא מצליח להתקשר למערכת!!

    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    401 צפיות
    מ
    @נץ-החמה אמר בדחוף לא מצליח להתקשר למערכת!!: @נץ-החמה אם מוגדר ככה: [image: 1607604268982-5a346920-c324-4b5e-b6e1-fae0262ded1d-image.png] תודה היה מאחד מהקמפיינים רק רשימה לבנה אין מיליים תודה רבה
  • זמן הקשת הסיסמה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    300 צפיות
    3
    @צפוי אמר בזמן הקשת הסיסמה: כתבתי כך וזה לא עבד תנסה בשלוחה ששם נמצא התפריט למשל בתפריט ראשי אם השלוחה הזו נמצאת בתפריט ראשי
  • צינטוקים קבועים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    182 צפיות
    אהרן שובקסא
    @שנייני כן רק בצינתוקים שבתשלום!
  • שאלה במודל תרומות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    126 צפיות
    י
    @רבי-יצחק זה מה שעשיתי בינתיים אבל עדיף לי שיקישו מה שפחות בינתיים זה נשאר כך
  • קמפיין שכשעונים מועברים לתפריט הראשי

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    321 צפיות
    ע
    @איש-ס אתה יכול לעשות בהקשה על 1 מעבר למערכת אחרת ושם תעשה ראוטינג ימות למערכת שלך, לא פיתרון מושלם אבל יחסוך לך את ההגדרה
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    453 צפיות
    ש
    נ.ב. אני צריך קו תוכן לאו דווקא של ימות, שיש בו שידורי רדיו ועוד. של כל הערוצים. אני מעדיף כאלו שלא פתוחים לקומה הכשרה כדי לא להרוס אותם.. תודה
  • בקשת עזרה לקו ניתוב

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    105 צפיות
    אין תגובות
  • האם מודל קבלת פקסים עובד כראוי

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    181 צפיות
    ש
    @אבגדה אמר בהאם מודל קבלת פקסים עובד כראוי: @א-גוטן אמר בהאם מודל קבלת פקסים עובד כראוי: במודל קבלת פקסים לפי מה שהבנתי, זה עושה הרבה בעיות, ולא מגיע למייל, רציתי לדעת אם למערכת אפשר להיות רגוע שזה כן מגיע? ניסיתי אותו לפני שבוע ועבד מצוין! מה זאת אומרת עובד אצלך? מגיע לך מייל עם הדף או שמגיע לך רק התראה שיש לך פקס חדש והדף אתה צריך להוריד מהמערכת?
  • מודול קבלת פקסים, פקס מתקבל אבל לא נשלח מייל

    הועבר
    34
    1 הצבעות
    34 פוסטים
    2k צפיות
    ש
    @עמוד-הימני-פטיש-החזק אמר במודול קבלת פקסים, פקס מתקבל אבל לא נשלח מייל: @מוטי-מן type=recv_fax set_ok_send_mail=yes email_address=a0000000@gmail.com email_name=כאן ניתן לרשום טקסט לגוף המייל - לא חובה אצלי זה ככה ועובד מה זאת אומרת עובד אצלך? מגיע לך מייל עם הדף או שמגיע לך רק התראה שיש לך פקס חדש והדף אתה צריך להוריד מהמערכת?
  • רשימת המספרים שנרשמו לקבלת צינתוק

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    247 צפיות
    א
    גם אני מצתרף אם משהו יודע נ.ב. אם ימות המשיח יכולים לפתח דבר כזה זה מאוד יעזור
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    1 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    1 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    16 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה-הלקוחות יגדירו לעצמם סיסמת כניסה משלהם

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    494 צפיות
    ר
    @HMJE22 למעשה הגדרתי כך, לא הייתי צריך להגיע למודול שהבאתי בשלוחת יצירת הסיסמה הגדרתי type=change_enter_id_password change_enter_id_password_what=/ enter_id=yes enter_id_type=phone record_name=no say_name=no בשלחה הראשית enter_id=yes enter_id_type=phone enter_id_password=yes record_name=no say_name=no יישר כוח
  • SMS למייל בוירטואל פלוס - למישהו יש ניסיון?

    נעול
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    543 צפיות
    אהרן שובקסא
    @לעזור-לכולם תוכל לפנות לשירות לקוחות לקבלת הסבר על השירות