@שטיינהרטר
כדי ליצור קו של שידור חי תצטרך דבר ראשון קישור סטירמינג של השידור החי
קישור סטירמינג זה אומר, קישור שכשאתה נכנס אליו אתה רואה דף אינטרנט בלי שום רכיב נוסף, רק השמע של השידור.
כדי להגיע לכזה קישור תבצע את השלבים הבאים:
כנס לאתר כלשהוא שיש בו את השידור החי,
תלחץ F12 במקלדת (או קליק שמאלי בעכבר > בדיקה)
ואז ייפתח לך כמו מסך (בדרך כלל בצד של האתר) שבו תוכל לראות את כל מה שמרכיב את הדף שמוצג לפניך,
כל הרכיבים התמונות וכו'
(אחרי שלחצת F12, תרענן שוב פעם את הדף.)
עכשיו תעבור לתגית, רשת יהיה לך שם רשימה של קישורים, כל מיני קישורים שאם תכניס כל אחד מהם בדפדפן, אז אתה תראה כל מיני דברים מוזרים כאלו, זה יכול להיות סתם תמונה שמופיעה איפשהו באתר, זה יכול להיות כל מיני טקסטים באנגלית (על רקע שחור...)
וכו'
אחד מהקישורים זה הקישור סטירמינג שאתה צריך, זה קישור שאם תכניס אותו בדפדפן, אז אתה תראה דף חלק עם ה'שמע' של השידור,
אם הצלחת את כל זה,
נשאר לך רק להכנס לאתר ניהול לעבור לתגית, שידור חי אינטרנטי, > צור שידור > כתובת קישור - תכניס את הכתובת של השידור סטירמינג
אח"כ תראה כמו טבלה כזו - חפש שם כפתור של "העתק הגדרות" או משהו כזה,
תפתח שלוחה כלשהי - תעתיק לשם את ההגדרות,
ו..
זהו.
כדאי שתדע שאם מדובר בקישור בעייתי דהיינו - אחד מערוצי הטלוויזיה / רדיו שהוא לא מהערוצים החרדיים,
אז חבל על כל העבודה, כי ימות חוסמים את זה אוטומטית, וגם עלולים לעשות עליך כל מיני 'סנקציות'.