• 1 הצבעות
    6 פוסטים
    299 צפיות
    א
    @דבש חדר ועידה.txt
  • IVR תקשורת | פוסט תגובות.

    הועבר
    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    1k צפיות
    ח
    יש דרך יותר פשוטה והכי קל נראה לי לשמור את הקובץ בפורמט CSV, ולפתוח באמצעות פנקס רשימות ולעשות שמירה בשם כסוג csv, התצוגה של קובץ csv הוא שכאשר פותחים את הקובץ דרך פנקס רשימות, הרווחים בין עמודה לעמודה זה עם הסימן פסיק "," יש לעשות פתח באמצעות "פנקס רשימות" ובתוך הפנקס רשימות לעשות שמירה בשם, לשנות את הסוג שמירה ל utf8 ואת שם הקובץ לקרוא IdListMessage וזה יוצא ככה 256358525,+=t-,משה חגי,.t-,מספר תלמיד,.d-,4804,.t-,אני חוזר שוב,.t-,משה חגי,.t-,מספר תלמיד,.d-,4804,.t-,שלום ולהתראות הרווח בזה שאין רווחים מיותרים בכלל, רק מגיע לנו פסיק בין כל עמדה לעמדה באקסל לכן יש לעשות 2 החלפות א' ה + בכלום וה ","בכלום ויוצא לנו קובץ מושלם בס"ד מקווה שעזרתי
  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    1k צפיות
    מ
    @brochabar אמר במישהו יודע למה מחקו את הגדרות הניתוב , ואיך בכל זאת מגדירים ניתוב למספר טלפון או ל 1800?: @מאיר-האלוף לא תודה
  • הקלדת טקסס ושמיעת ההודעה

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    1k צפיות
    א
    @מאיר-האלוף אמר בהקלדת טקסס ושמיעת ההודעה: @איש-יהודי-טוב אמר בהקלדת טקסס ושמיעת ההודעה: @מאיר-האלוף אמר בהקלדת טקסס ושמיעת ההודעה: @איש-יהודי-טוב אמר בהקלדת טקסס ושמיעת ההודעה: 0795035922 קוו טלפון זה חסום ליעד המבוקש הקוו חסום לכשרים למה רצית שיהיה פתוח? כי אני רוצה לעשות את מה שאמרו כאן!! יש לך ניתוביה או מספר וירטואלי?
  • מודל של שמיעת מספרי הטלפונים המחוברים לקו

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    241 צפיות
    מ
    @איש-ס אמר במודל של שמיעת מספרי הטלפונים המחוברים לקו: נראה לי שזה עובד נככון זה לא עובד איך אפשר לעשות??? @מוטלה ?? נ.ב. יש לי מנהלים שאין להם אינטרנט אני רוצה שהם ילו לעשות דברים אבל לא בשלוחת נהול איזה דברים אני יכול לעשות???
  • הודעה על חדר ועידה פעיל בשלוחה שכוללת שם ולא מספר

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    187 צפיות
    S
    @kollel תנסה לקרוא לקובץ כך: PlaydirTime-גמרא-B.tts
  • שליחת פקס מהמערכת

    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    325 צפיות
    י
    מאד מעניין אבדוק את זה אם זה נכון, צריך לעדכן את זה לעוד הרבה התקשו בזה אצלי לא מוגדר שם פקס אבל כן מוגדר להיכן יעבור כשנכשל
  • הגבלת זמן כניסה לשלוחת קבלת נתונים

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    727 צפיות
    מ
    @dudu מתנצל
  • עזרה בהגדרות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    170 צפיות
    M
    @אבגדה אמר בעזרה בהגדרות: @mhl אמר בעזרה בהגדרות: אני צריך להגדיר מספר הגדרות והסתבכתי בנושא אשמח מאוד אם מישהו יכול לפנות אלי באישי ולהגדיר את ההגדררות h481224l@gmail.com תודה רבה מראש אולי תכתוב איזה הגדרות כי אני לא יודע את כל ההגדרות צינתוקים והרשמה אוטומטית לרשי"ת
  • עזרה דחוף! דחוף!!!

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    211 צפיות
    ג
    @גוטליב-סוכן-פלאפונים אמר בעזרה דחוף! דחוף!!!: בס"ד שלום למי יש את המס' של הקו דואר פון או כל שם שלא יקראו לזה קו שאפשר להקוב אחר פרטי דואר שנשלחים מדואר ישראל מישיכול לכתוב פה את המס' של הקו אני מאוד מאוד יודה לו תודה דחוף!!!!!! @PINI8749 אמר במישהו יודע למה מחקו את הגדרות הניתוב , ואיך בכל זאת מגדירים ניתוב למספר טלפון או ל 1800?: מחקו עכשיו יכולים גם להגדיר דרך הניהול הטלאפוני בשלוחה 2 מס' השלוחה להגדרה וסולמית ואחרי זה 9 אני לא זוכר איזה מס' מגדירים את זה שם תקשיבו למה שאומרים למישהוא יש את המספר של הקו שיכולים לשמוע מה המצב עם הפריטים שנשלחו דרך דואר ישראל? אני צריך את זה דחוף!!!!! תודה
  • הסיסמה בשלוחה 7

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    503 צפיות
    B
    @מאיר-האלוף אמר בהסיסמה בשלוחה 7: @brochabar אמר בהסיסמה בשלוחה 7: הראשית תפריט ראשי?? כן
  • לא מצליח לשתף הודעות אל המערכת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    227 צפיות
    יפתי
    עכשיו אני קולט משהו יותר מוזר. יש מערכת בלוג פון שאני מנסה להעביר ממנה ולא מצליח כנ"ל. אחרי שאני מעביר ממנה לוואצאפון כלשהו ומשם למערכת זה מצליח יופי. והתעלומה בעינה עומדת. מה ההבדל בין מערכת אחת לרעותה?
  • טימר לבשר וחלב

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    633 צפיות
    א
    @מאיר-רוזנטל תוכל לעיין כאן בנוגע למה זה API
  • בזמן שמיעת קובץ, מס' קובץ מערכת לשמיעת אפשרויות הקשה

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    740 צפיות
    י
    ניסתי כבר בעבר ולא עזר, וכעת לכבודך ניסתי עוד פעם ולא עוזר. השאלה מה מס' הודעת המערכת הנכונה של ההגדרה control_playX=play_options או לחילופין איך מגדירים בשלוחה שישמעו את M1032
  • דוחות האזנה HTML לא נכונים כלל!!!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    227 צפיות
    3
    @שולי מה שהוא כתב זה נכון??
  • קבלת ניקוד לצורך ביצוע הגרלה

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    244 צפיות
    3
    @MGM-IVR אין משהו אוטומטי תוכל אולי בAPI
  • הודעה לקמפיין ושיכפול ההקלטה לשלוחה אחרת

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    264 צפיות
    3
    תנסה שוב זה אמור לעבוד!!! תבדוק בשלוחה נוספת תעתיק את כל ההגדרות זה אמור לעבוד!!! type=record folder_move=template-5 say_record_number=no record_end_goto=/9/2 copy_record_link=1/1 hard_link=yes
  • ניהול רשימה שחורה דרך הטלפון

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    132 צפיות
    ש
    @קו-המכלול עיין כאן
  • יש לכם קו בשרת YMT? האם המערכת שלכם שולחת דוחות?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    122 צפיות
    אין תגובות
  • דוח של כל ההשמעות במערכת

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    205 צפיות
    D
    @רחלוש יש משהו שאפשר באקסס לעשות אבל זה על כל שלוחה בנפרד.