מערכת טלמי
-
@avrham
תודה רבה על היוזמה המבורכת!
אם תשמע לעצתי, על פי נסיון אישי, ואפשר לראות את זה גם במערכות שונות, שהצליחו ושלא הצליחו
לא כדאי לפרסם מערכת לפני שהיא עוברת לפחות חודש של טסטים ובדיקות פנימיות
נכון שרוצים לפרסם כמה שיותר מהר כדי להיות הראשונים
אבל בסופו של דבר ההתנהלות הזו סתם מכניסה את המפתח למערבולת של תיקון באגים שיוצרים עוד באגים וכו' ובאיזה שלב אנשים מאבדים את האמון
תקח קבוצה של 10 אנשים שיבצעו את הטסטים והבדיקות בצורה מסודרת, ותעלה אותה כשהיא מבושלת על מלא..
בהצלחה מרובה!סליחה על ההתערבות, אני באמת ממליץ מנסיון אישי שהייתי מעורב בכמה מערכות שהצליחו מאוד כי עבדו בצורה מסודרת צעד אחרי צעד, ומאידך גיסא הרבה מודלי API וכל מיני פיתוחים שעולים כאן חדשים לבקרים ואחרי חודש מגיעים התגובות שלא עובד וכו'
-
@קו-לקו-0 כתב במערכת טלמי:
לא כדאי לפרסם מערכת לפני שהיא עוברת לפחות חודש של טסטים ובדיקות פנימיות
המערכת עברה qa, זה לא פעם ראשונה שאני מפרסם מערכת..
מה שקרה עקב עומס על המערכת בבקשות נוצר מספר באגים - ולמרות שזה היה צפוי וסידרתי את זה ,מסתבר שלא הכל..אבל אני מסכים עם כל מילה מהפוסט.
-
@קו-לקו-0
כמה שאתה צודק -
@קו-המוסיקה כתב במערכת טלמי:
טוב, לא יודע.
אני כן יודע מה בשטח.
כאדם שמתקשר לקו אני רואה שאין להם נתונים.
וזה לא משנה כל איזה מאגר הוא משתמשלי ניראה שזה עבד על האפליקציה של מי ואייך שהוא זה יתנתק
כי שלשום כל שם שחיפשתי הוא אמר לי בדיוק מה שכתוב במי
ועכשיו השמות שחיפשתי הוא מביא לי ומה שלא חיפשתי הוא שואל אותי האם אני רוצה להוסיף למאגר
כאילו מה שחיפשתי שזה היה מחובר למי זה נשמר אוטומטי -
לגבי פתיחת המספר לקומה הכשרה:
האם כבר ניסיתם לפנות לוועדה באופן מסודר?
הרי זה קו מאוד שימושי לציבור וגם מהוה תחליף לשימוש באינטרנט.לאחרונה פניתי כמה פעמים על כמה קווים שהיו חסומים ושלחתי פנייה מסודרת במייל, עם הסבר ברור, וברוב הפעמים זה נפתח.
(המדובר היה ע"פ רוב בקוי שיעורים וכו' אולי כאן זה שונה) -
פוסט זה נמחק! -
@963 כתב במערכת טלמי:
לגבי פתיחת המספר לקומה הכשרה:
האם כבר ניסיתם לפנות לוועדה באופן מסודר?
הרי זה קו מאוד שימושי לציבור וגם מהוה תחליף לשימוש באינטרנט.אכן. יש לי כמה קווים שפתוחים לי באישור הוועדה, בעז"ה, גם את זה ננסה לפתוח.
-
@קו-לקו-0
מה שאתה טוען נכון לגבי מערכות חדשות שלא היו בעבר שלפני שאתה משווק משהו חדש אתה חייב לבדוק שהוא עובד מעולה,
משא"כ כאן שזו מערכת ששימשה רבים והפסיקה לעבוד מה שגרם לאנשים להיתקע ללא השירות וכל תחלופה אפי' כזאת שבשבוע הראשון לא תעבוד כמו שצריך מתקבלת בברכה בציבור.
מה גם שהמערכת לא אמורה להיות למטרת רווח (במיוחד עכשיו שהקישוריות ירדו בעוד שליש...) והיא רק לטובת כולם...
לדוגמא אותי זה שימש היום לכ5 חיפושים שעזרו לי מאוד, אז נכון, אתמול הייתי צריך לחפש גם כן ולא היה אבל היום זה עזר... -
@פיסטוק-פרווה
מה שכתבתי נכון כצורת עבודה תקינה, וזה לא משנה מערכת חדשה או ישנה, וזה נכון גם לגבי כל מוצר שאתה מפתח בין אם זה מערכת טלפונית או רכב או מטוס
מפתח מקצועי מעביר בדיקות תקינות מקצועיות (QA) על המוצר שלו לפני שהוא מעלה אותו לאוויראתה טוען טענה אחרת, 1. יש כאן צורך דחוף, 2. כשיש צורך דחוף אפשר לעבוד בצורה לא תקינה
יכול להיות, אני חולק עליך בשני הנקודות -
@avrham
מעניין אותך קרינות? -
@פיסטוק-פרווה כתב במערכת טלמי:
@קו-לקו-0
מה שאתה טוען נכון לגבי מערכות חדשות שלא היו בעבר שלפני שאתה משווק משהו חדש אתה חייב לבדוק שהוא עובד מעולה,
משא"כ כאן שזו מערכת ששימשה רבים והפסיקה לעבוד מה שגרם לאנשים להיתקע ללא השירות וכל תחלופה אפי' כזאת שבשבוע הראשון לא תעבוד כמו שצריך מתקבלת בברכה בציבור.
מה גם שהמערכת לא אמורה להיות למטרת רווח (במיוחד עכשיו שהקישוריות ירדו בעוד שליש...) והיא רק לטובת כולם...
לדוגמא אותי זה שימש היום לכ5 חיפושים שעזרו לי מאוד, אז נכון, אתמול הייתי צריך לחפש גם כן ולא היה אבל היום זה עזר...מן ההגינות היא שאם אתה קשור לפיתוח המערכת, תכתוב את זה, ולא תגיב כצופה רגיל
-
@MGM-IVR
לא כל אחד שעובד בחברה מסוימת קשור למה שמפתחים בה... -
@פיסטוק-פרווה כתב במערכת טלמי:
@MGM-IVR
לא כל אחד שעובד בחברה מסוימת קשור למה שמפתחים בה...נכון, ועדיין כתבתי את מה שכתבתי...
חוץ מזה שגם את זה ראוי לציין, כי מבט של עובד בחברה תמיד יהיה שונה ממבט חיצוני -
@MGM-IVR
במקרה הזה לא הגבתי על נושא שקשור לפיתוח עצמו אלא לדיון על הנושא של דחיפות הקו -
@WIZNITZ כתב במערכת טלמי:
@avrham
מעניין אותך קרינות?בעיקרון יש לי כמה קריינים, אבל אשמח לשמוע. יתכן וזה יהיה לי טוב. תפנה למייל: avi@teletop.biz.
תודה -
@WIZNITZ כתב במערכת טלמי:
מעניין אותך קרינות?
גם אותי פנה לאימייל cs@ivrphone.online
אשמח לעבוד איתך במערכות שאני מקם ללקוחות -
@avrham יש בעיה שא"א לחפש בשיחת טלפון אחת, יותר ממספר אחד. דהיינו המערכת נותנת את האופציה לחפש מספר נוסף, אבל כשמקישים מספר נוסף הוא נשאר על שקט הרבה זמן לפחות דקה, עד שפשוט ניתקתי וחייגתי שוב...
נ.ב. לגבי אמיתות המידע, חיפשתי במערכת לבנתיים 4 מספרים, ובכולם לא היה כלל מידע נכון.. לתשומת לב..
-
@HMJE22 או שלחצת על # סולמית #
תנסה עוד הפעם ותראה
שזה הולך בלי סולמית
ורק עם ###### זה נתקע -
@HMJE22 כתב במערכת טלמי:
נ.ב. לגבי אמיתות המידע, חיפשתי במערכת לבנתיים 4 מספרים, ובכולם לא היה כלל מידע נכון.. לתשומת לב..
זה עובד על מאגרים כמו me, ככה שאמיתות המידע לא תלויה בנו
-
@avrham כתב במערכת טלמי:
@HMJE22 כתב במערכת טלמי:
נ.ב. לגבי אמיתות המידע, חיפשתי במערכת לבנתיים 4 מספרים, ובכולם לא היה כלל מידע נכון.. לתשומת לב..
זה עובד על מאגרים כמו me, ככה שאמיתות המידע לא תלויה בנו
אם אני מבין נכון החיפוש הוא קודם במאגר הקיים (וגם כשמחפשים פעם אחת נכנס למאגר) כך שאם תשנה את זה במאגר,
יחזוריתחיל לומר את האמת@avrham אם כתבתי דברים שאתה לא כ"כ רוצה שאני יכתוב, תגיד ואני אשתדל למחוק