• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מערכת טלמי

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    teletop
    23
    110
    3104
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A
      avrham ניהול @קו לקו 0 נערך לאחרונה על ידי

      @קו-לקו-0 כתב במערכת טלמי:

      לא כדאי לפרסם מערכת לפני שהיא עוברת לפחות חודש של טסטים ובדיקות פנימיות

      המערכת עברה qa, זה לא פעם ראשונה שאני מפרסם מערכת..
      מה שקרה עקב עומס על המערכת בבקשות נוצר מספר באגים - ולמרות שזה היה צפוי וסידרתי את זה ,מסתבר שלא הכל..

      אבל אני מסכים עם כל מילה מהפוסט.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • ק
        קו המוסיקה @קו לקו 0 נערך לאחרונה על ידי

        @קו-לקו-0
        כמה שאתה צודק😉

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש
          שקוע בלימוד נערך לאחרונה על ידי

          @קו-המוסיקה כתב במערכת טלמי:

          טוב, לא יודע.
          אני כן יודע מה בשטח.
          כאדם שמתקשר לקו אני רואה שאין להם נתונים.
          וזה לא משנה כל איזה מאגר הוא משתמש

          לי ניראה שזה עבד על האפליקציה של מי ואייך שהוא זה יתנתק
          כי שלשום כל שם שחיפשתי הוא אמר לי בדיוק מה שכתוב במי
          ועכשיו השמות שחיפשתי הוא מביא לי ומה שלא חיפשתי הוא שואל אותי האם אני רוצה להוסיף למאגר
          כאילו מה שחיפשתי שזה היה מחובר למי זה נשמר אוטומטי

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 9
            963 נערך לאחרונה על ידי

            לגבי פתיחת המספר לקומה הכשרה:
            האם כבר ניסיתם לפנות לוועדה באופן מסודר?
            הרי זה קו מאוד שימושי לציבור וגם מהוה תחליף לשימוש באינטרנט.

            לאחרונה פניתי כמה פעמים על כמה קווים שהיו חסומים ושלחתי פנייה מסודרת במייל, עם הסבר ברור, וברוב הפעמים זה נפתח.
            (המדובר היה ע"פ רוב בקוי שיעורים וכו' אולי כאן זה שונה)

            ש A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ש
              שקוע בלימוד @963 נערך לאחרונה על ידי

              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • A
                avrham ניהול @963 נערך לאחרונה על ידי

                @963 כתב במערכת טלמי:

                לגבי פתיחת המספר לקומה הכשרה:
                האם כבר ניסיתם לפנות לוועדה באופן מסודר?
                הרי זה קו מאוד שימושי לציבור וגם מהוה תחליף לשימוש באינטרנט.

                אכן. יש לי כמה קווים שפתוחים לי באישור הוועדה, בעז"ה, גם את זה ננסה לפתוח.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • פ
                  פיסטוק פרווה מומחה @קו לקו 0 נערך לאחרונה על ידי פיסטוק פרווה

                  @קו-לקו-0
                  מה שאתה טוען נכון לגבי מערכות חדשות שלא היו בעבר שלפני שאתה משווק משהו חדש אתה חייב לבדוק שהוא עובד מעולה,
                  משא"כ כאן שזו מערכת ששימשה רבים והפסיקה לעבוד מה שגרם לאנשים להיתקע ללא השירות וכל תחלופה אפי' כזאת שבשבוע הראשון לא תעבוד כמו שצריך מתקבלת בברכה בציבור.
                  מה גם שהמערכת לא אמורה להיות למטרת רווח (במיוחד עכשיו שהקישוריות ירדו בעוד שליש...) והיא רק לטובת כולם...
                  לדוגמא אותי זה שימש היום לכ5 חיפושים שעזרו לי מאוד, אז נכון, אתמול הייתי צריך לחפש גם כן ולא היה אבל היום זה עזר...

                  ק M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • ק
                    קו לקו 0 @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                    @פיסטוק-פרווה
                    מה שכתבתי נכון כצורת עבודה תקינה, וזה לא משנה מערכת חדשה או ישנה, וזה נכון גם לגבי כל מוצר שאתה מפתח בין אם זה מערכת טלפונית או רכב או מטוס
                    מפתח מקצועי מעביר בדיקות תקינות מקצועיות (QA) על המוצר שלו לפני שהוא מעלה אותו לאוויר

                    אתה טוען טענה אחרת, 1. יש כאן צורך דחוף, 2. כשיש צורך דחוף אפשר לעבוד בצורה לא תקינה
                    יכול להיות, אני חולק עליך בשני הנקודות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • W
                      WIZNITZ מומחה @avrham נערך לאחרונה על ידי

                      @avrham
                      מעניין אותך קרינות?

                      A I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • M
                        MGM IVR מומחה @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                        @פיסטוק-פרווה כתב במערכת טלמי:

                        @קו-לקו-0
                        מה שאתה טוען נכון לגבי מערכות חדשות שלא היו בעבר שלפני שאתה משווק משהו חדש אתה חייב לבדוק שהוא עובד מעולה,
                        משא"כ כאן שזו מערכת ששימשה רבים והפסיקה לעבוד מה שגרם לאנשים להיתקע ללא השירות וכל תחלופה אפי' כזאת שבשבוע הראשון לא תעבוד כמו שצריך מתקבלת בברכה בציבור.
                        מה גם שהמערכת לא אמורה להיות למטרת רווח (במיוחד עכשיו שהקישוריות ירדו בעוד שליש...) והיא רק לטובת כולם...
                        לדוגמא אותי זה שימש היום לכ5 חיפושים שעזרו לי מאוד, אז נכון, אתמול הייתי צריך לחפש גם כן ולא היה אבל היום זה עזר...

                        מן ההגינות היא שאם אתה קשור לפיתוח המערכת, תכתוב את זה, ולא תגיב כצופה רגיל

                        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • פ
                          פיסטוק פרווה מומחה @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

                          @MGM-IVR
                          לא כל אחד שעובד בחברה מסוימת קשור למה שמפתחים בה...

                          M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • M
                            MGM IVR מומחה @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                            @פיסטוק-פרווה כתב במערכת טלמי:

                            @MGM-IVR
                            לא כל אחד שעובד בחברה מסוימת קשור למה שמפתחים בה...

                            נכון, ועדיין כתבתי את מה שכתבתי...
                            חוץ מזה שגם את זה ראוי לציין, כי מבט של עובד בחברה תמיד יהיה שונה ממבט חיצוני

                            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • פ
                              פיסטוק פרווה מומחה @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

                              @MGM-IVR
                              במקרה הזה לא הגבתי על נושא שקשור לפיתוח עצמו אלא לדיון על הנושא של דחיפות הקו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • A
                                avrham ניהול @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי avrham

                                @WIZNITZ כתב במערכת טלמי:

                                @avrham
                                מעניין אותך קרינות?

                                בעיקרון יש לי כמה קריינים, אבל אשמח לשמוע. יתכן וזה יהיה לי טוב. תפנה למייל: avi@teletop.biz.
                                תודה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • I
                                  ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                                  @WIZNITZ כתב במערכת טלמי:

                                  מעניין אותך קרינות?

                                  גם אותי פנה לאימייל cs@ivrphone.online
                                  אשמח לעבוד איתך במערכות שאני מקם ללקוחות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • H
                                    HMJE22 @avrham נערך לאחרונה על ידי

                                    @avrham יש בעיה שא"א לחפש בשיחת טלפון אחת, יותר ממספר אחד. דהיינו המערכת נותנת את האופציה לחפש מספר נוסף, אבל כשמקישים מספר נוסף הוא נשאר על שקט הרבה זמן לפחות דקה, עד שפשוט ניתקתי וחייגתי שוב...

                                    נ.ב. לגבי אמיתות המידע, חיפשתי במערכת לבנתיים 4 מספרים, ובכולם לא היה כלל מידע נכון.. לתשומת לב..

                                    מ A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ
                                      משה הישראלי @HMJE22 נערך לאחרונה על ידי

                                      @HMJE22 או שלחצת על # סולמית #

                                      תנסה עוד הפעם ותראה
                                      שזה הולך בלי סולמית
                                      ורק עם ###### זה נתקע

                                      H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • A
                                        avrham ניהול @HMJE22 נערך לאחרונה על ידי

                                        @HMJE22 כתב במערכת טלמי:

                                        נ.ב. לגבי אמיתות המידע, חיפשתי במערכת לבנתיים 4 מספרים, ובכולם לא היה כלל מידע נכון.. לתשומת לב..

                                        זה עובד על מאגרים כמו me, ככה שאמיתות המידע לא תלויה בנו

                                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • צ
                                          צבי ד"צ מומחה @avrham נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

                                          @avrham כתב במערכת טלמי:

                                          @HMJE22 כתב במערכת טלמי:

                                          נ.ב. לגבי אמיתות המידע, חיפשתי במערכת לבנתיים 4 מספרים, ובכולם לא היה כלל מידע נכון.. לתשומת לב..

                                          זה עובד על מאגרים כמו me, ככה שאמיתות המידע לא תלויה בנו

                                          אם אני מבין נכון החיפוש הוא קודם במאגר הקיים (וגם כשמחפשים פעם אחת נכנס למאגר) כך שאם תשנה את זה במאגר, יחזור יתחיל לומר את האמת

                                          @avrham אם כתבתי דברים שאתה לא כ"כ רוצה שאני יכתוב, תגיד ואני אשתדל למחוק

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • H
                                            HMJE22 @משה הישראלי נערך לאחרונה על ידי

                                            @משה-הישראלי כתב במערכת טלמי:

                                            @HMJE22 או שלחצת על # סולמית #

                                            תנסה עוד הפעם ותראה
                                            שזה הולך בלי סולמית
                                            ורק עם ###### זה נתקע

                                            הבעיה היא כשאתה מחפש טלפון נייח בן 9 ספרות, שאם לא תקיש סולמית תצטרך לחכות לא יודע כמה זמן, עכ"פ אני ניסיתי בהתחלה בלי סולמית וחיכיתי וחיכיתי וחיכיתי עד שבסוף לחצתי סולמית...
                                            כך שהפתרון שכתבת הוא טוב אבל רק חלקית...

                                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון