• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מערכת טלמי

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    teletop
    23
    110
    3014
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק
      קו המוסיקה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

      @צבי-ד-צ
      עכשיו זה עובד?

      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • A
        avrham ניהול @קו המוסיקה נערך לאחרונה על ידי avrham

        @קו-המוסיקה המערכת טופלה.
        לצערי, לא הייתי זמין כדי לראות את הבעיה, זה נוצר מבאג לא צפוי.

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ק
          קו לקו 0 @avrham נערך לאחרונה על ידי

          @avrham
          תודה רבה על היוזמה המבורכת!
          אם תשמע לעצתי, על פי נסיון אישי, ואפשר לראות את זה גם במערכות שונות, שהצליחו ושלא הצליחו
          לא כדאי לפרסם מערכת לפני שהיא עוברת לפחות חודש של טסטים ובדיקות פנימיות
          נכון שרוצים לפרסם כמה שיותר מהר כדי להיות הראשונים
          אבל בסופו של דבר ההתנהלות הזו סתם מכניסה את המפתח למערבולת של תיקון באגים שיוצרים עוד באגים וכו' ובאיזה שלב אנשים מאבדים את האמון
          תקח קבוצה של 10 אנשים שיבצעו את הטסטים והבדיקות בצורה מסודרת, ותעלה אותה כשהיא מבושלת על מלא..
          בהצלחה מרובה!

          סליחה על ההתערבות, אני באמת ממליץ מנסיון אישי שהייתי מעורב בכמה מערכות שהצליחו מאוד כי עבדו בצורה מסודרת צעד אחרי צעד, ומאידך גיסא הרבה מודלי API וכל מיני פיתוחים שעולים כאן חדשים לבקרים ואחרי חודש מגיעים התגובות שלא עובד וכו'

          A ק פ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • A
            avrham ניהול @קו לקו 0 נערך לאחרונה על ידי

            @קו-לקו-0 כתב במערכת טלמי:

            לא כדאי לפרסם מערכת לפני שהיא עוברת לפחות חודש של טסטים ובדיקות פנימיות

            המערכת עברה qa, זה לא פעם ראשונה שאני מפרסם מערכת..
            מה שקרה עקב עומס על המערכת בבקשות נוצר מספר באגים - ולמרות שזה היה צפוי וסידרתי את זה ,מסתבר שלא הכל..

            אבל אני מסכים עם כל מילה מהפוסט.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • ק
              קו המוסיקה @קו לקו 0 נערך לאחרונה על ידי

              @קו-לקו-0
              כמה שאתה צודק😉

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש
                שקוע בלימוד נערך לאחרונה על ידי

                @קו-המוסיקה כתב במערכת טלמי:

                טוב, לא יודע.
                אני כן יודע מה בשטח.
                כאדם שמתקשר לקו אני רואה שאין להם נתונים.
                וזה לא משנה כל איזה מאגר הוא משתמש

                לי ניראה שזה עבד על האפליקציה של מי ואייך שהוא זה יתנתק
                כי שלשום כל שם שחיפשתי הוא אמר לי בדיוק מה שכתוב במי
                ועכשיו השמות שחיפשתי הוא מביא לי ומה שלא חיפשתי הוא שואל אותי האם אני רוצה להוסיף למאגר
                כאילו מה שחיפשתי שזה היה מחובר למי זה נשמר אוטומטי

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 9
                  963 נערך לאחרונה על ידי

                  לגבי פתיחת המספר לקומה הכשרה:
                  האם כבר ניסיתם לפנות לוועדה באופן מסודר?
                  הרי זה קו מאוד שימושי לציבור וגם מהוה תחליף לשימוש באינטרנט.

                  לאחרונה פניתי כמה פעמים על כמה קווים שהיו חסומים ושלחתי פנייה מסודרת במייל, עם הסבר ברור, וברוב הפעמים זה נפתח.
                  (המדובר היה ע"פ רוב בקוי שיעורים וכו' אולי כאן זה שונה)

                  ש A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ש
                    שקוע בלימוד @963 נערך לאחרונה על ידי

                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • A
                      avrham ניהול @963 נערך לאחרונה על ידי

                      @963 כתב במערכת טלמי:

                      לגבי פתיחת המספר לקומה הכשרה:
                      האם כבר ניסיתם לפנות לוועדה באופן מסודר?
                      הרי זה קו מאוד שימושי לציבור וגם מהוה תחליף לשימוש באינטרנט.

                      אכן. יש לי כמה קווים שפתוחים לי באישור הוועדה, בעז"ה, גם את זה ננסה לפתוח.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • פ
                        פיסטוק פרווה מומחה @קו לקו 0 נערך לאחרונה על ידי פיסטוק פרווה

                        @קו-לקו-0
                        מה שאתה טוען נכון לגבי מערכות חדשות שלא היו בעבר שלפני שאתה משווק משהו חדש אתה חייב לבדוק שהוא עובד מעולה,
                        משא"כ כאן שזו מערכת ששימשה רבים והפסיקה לעבוד מה שגרם לאנשים להיתקע ללא השירות וכל תחלופה אפי' כזאת שבשבוע הראשון לא תעבוד כמו שצריך מתקבלת בברכה בציבור.
                        מה גם שהמערכת לא אמורה להיות למטרת רווח (במיוחד עכשיו שהקישוריות ירדו בעוד שליש...) והיא רק לטובת כולם...
                        לדוגמא אותי זה שימש היום לכ5 חיפושים שעזרו לי מאוד, אז נכון, אתמול הייתי צריך לחפש גם כן ולא היה אבל היום זה עזר...

                        ק M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • ק
                          קו לקו 0 @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                          @פיסטוק-פרווה
                          מה שכתבתי נכון כצורת עבודה תקינה, וזה לא משנה מערכת חדשה או ישנה, וזה נכון גם לגבי כל מוצר שאתה מפתח בין אם זה מערכת טלפונית או רכב או מטוס
                          מפתח מקצועי מעביר בדיקות תקינות מקצועיות (QA) על המוצר שלו לפני שהוא מעלה אותו לאוויר

                          אתה טוען טענה אחרת, 1. יש כאן צורך דחוף, 2. כשיש צורך דחוף אפשר לעבוד בצורה לא תקינה
                          יכול להיות, אני חולק עליך בשני הנקודות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • W
                            WIZNITZ מומחה @avrham נערך לאחרונה על ידי

                            @avrham
                            מעניין אותך קרינות?

                            A I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • M
                              MGM IVR מומחה @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                              @פיסטוק-פרווה כתב במערכת טלמי:

                              @קו-לקו-0
                              מה שאתה טוען נכון לגבי מערכות חדשות שלא היו בעבר שלפני שאתה משווק משהו חדש אתה חייב לבדוק שהוא עובד מעולה,
                              משא"כ כאן שזו מערכת ששימשה רבים והפסיקה לעבוד מה שגרם לאנשים להיתקע ללא השירות וכל תחלופה אפי' כזאת שבשבוע הראשון לא תעבוד כמו שצריך מתקבלת בברכה בציבור.
                              מה גם שהמערכת לא אמורה להיות למטרת רווח (במיוחד עכשיו שהקישוריות ירדו בעוד שליש...) והיא רק לטובת כולם...
                              לדוגמא אותי זה שימש היום לכ5 חיפושים שעזרו לי מאוד, אז נכון, אתמול הייתי צריך לחפש גם כן ולא היה אבל היום זה עזר...

                              מן ההגינות היא שאם אתה קשור לפיתוח המערכת, תכתוב את זה, ולא תגיב כצופה רגיל

                              פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • פ
                                פיסטוק פרווה מומחה @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

                                @MGM-IVR
                                לא כל אחד שעובד בחברה מסוימת קשור למה שמפתחים בה...

                                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • M
                                  MGM IVR מומחה @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                                  @פיסטוק-פרווה כתב במערכת טלמי:

                                  @MGM-IVR
                                  לא כל אחד שעובד בחברה מסוימת קשור למה שמפתחים בה...

                                  נכון, ועדיין כתבתי את מה שכתבתי...
                                  חוץ מזה שגם את זה ראוי לציין, כי מבט של עובד בחברה תמיד יהיה שונה ממבט חיצוני

                                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • פ
                                    פיסטוק פרווה מומחה @MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

                                    @MGM-IVR
                                    במקרה הזה לא הגבתי על נושא שקשור לפיתוח עצמו אלא לדיון על הנושא של דחיפות הקו

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • A
                                      avrham ניהול @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי avrham

                                      @WIZNITZ כתב במערכת טלמי:

                                      @avrham
                                      מעניין אותך קרינות?

                                      בעיקרון יש לי כמה קריינים, אבל אשמח לשמוע. יתכן וזה יהיה לי טוב. תפנה למייל: avi@teletop.biz.
                                      תודה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • I
                                        ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                                        @WIZNITZ כתב במערכת טלמי:

                                        מעניין אותך קרינות?

                                        גם אותי פנה לאימייל cs@ivrphone.online
                                        אשמח לעבוד איתך במערכות שאני מקם ללקוחות

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • H
                                          HMJE22 @avrham נערך לאחרונה על ידי

                                          @avrham יש בעיה שא"א לחפש בשיחת טלפון אחת, יותר ממספר אחד. דהיינו המערכת נותנת את האופציה לחפש מספר נוסף, אבל כשמקישים מספר נוסף הוא נשאר על שקט הרבה זמן לפחות דקה, עד שפשוט ניתקתי וחייגתי שוב...

                                          נ.ב. לגבי אמיתות המידע, חיפשתי במערכת לבנתיים 4 מספרים, ובכולם לא היה כלל מידע נכון.. לתשומת לב..

                                          מ A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מ
                                            משה הישראלי @HMJE22 נערך לאחרונה על ידי

                                            @HMJE22 או שלחצת על # סולמית #

                                            תנסה עוד הפעם ותראה
                                            שזה הולך בלי סולמית
                                            ורק עם ###### זה נתקע

                                            H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון