פרסומת
-
-
מישהו יודע אם הפרסומות הן רק בקווים של ימות המשיח או גם אצל הריסיילרים?
-
קווים באידיש גם שומעים את הפירסומת של קרפור..
הפיתרון אותו אני יעשה הוא, בעז"ה לעבור לחברה אחרת, מה לעשות, זה כורח המציאות
יהיה לי קשה, קשה מאד - לעזוב את ימות המשיח, אבל מה לעשות? זה מה יש. -
@זעליג איזה עוד חברות נותנות קוים בחינם?
-
@צבי-ד-צ יש מלא
לא צריך בבמה זו לפרט את המתחרים אבל יש מלא חברות שנותנות קווים בחינם,
לדעתי חבל מאוד הנושא של הפרסומות, גם ככה מתמודדים בימות המשיח עם כל מיני גורמים ששמים פאשקעווילים ומחתימים רבנים, הקהל יעד שאני עובד איתם שומע מהם המון את הבקשה "אבל שהמערכת לא תהיה בימות המשיח כי הרבנים לא מרשים" לא משנה אם זה אמת או לא הם לא יודעים, הם רואים ברחובות מודעות נגד ימות המשיח, עכשיו באים ימות המשיח ומכנסים פרסומות חיצוניות, הייתי בדיוק לפני כמה שעות בבית כנסת של קהילה חסידית מסויימת שיש לי שם כמה קווים למוסדות ובדיוק היה שם קיפקע בלע"ז (קבוצת אנשים שמדברים) וכל הנושא היה שם נגד ימות שאלתי מה קרה והתברר לי שלתוך הקו הקהילתי נכנסו היום פרסומות של ימות, עכשיו הקטע הוא שאין שום שליטה לבעל הקו על הפרסומת ולא לכל אחד מתאים הסגנון פרסומות האלו, זה כמו שלא כל אחד מכניס עיתון כזה או אחר בגלל הכתבות או הפרסומות אז גם פה לא כל קהילה ומגזר יכולים להרשות לעצמם להיות חשופים בבית שלהם בקו של החסידות שם הם מזמינים הכנסת אורחים או שם שומעים את החדשות של החסידות וכדומה או שם הם מקבלים את ההודעות שמשוגרות (ימות כמובן מרוויחים מזה) פרסומות שהם לא שולטים על הרוח והסגנון, אני חושב שזה עלול לחזור בבומרנג לימות המשיח ולתת פתחון פה לאלו שטוענים כביכול שימות פסולים לבוא בקהל (ויש לצערנו כאלו, הקירות מלאים פאשקעווילים) , לכן חושב שימות המשיח צריכים לחשוב על הכיוון הזה, זה לא שאין היום לאן ללכת אנשים יעדיפו ללכת למקום שאמנם מקבלים פחות דברים שימות נותנים אבל שם לא יתערבו להם בתוך המגרש.
זו דעתי האישית לפחות. -
@clickphone ממש מלא, יש גם מלא חברות שנותנות שירות אימייל חינמי, ועדיין לג'ימייל אין מתחרים
לפונקצינליות של ימות המשיח אין מתחרים, וזה בלי שמדברים על שלוחת וגישת API (למרות כל החסרונות שלהם) - מקבילים לזה אני מכיר רק בחברות בינלאומיות כמו Twilio..
אני לא מבין איפה הבעיה אם ימות המשיח מאפשרים להסיר את הפרסומות בתשלום חודשי כלשהו, מן הראוי שקו של קהילה/בית כנסת שמכבד את עצמו שישלם את הכמה שקלים הללו על השירות, זה מקובל כמעט בכל תחום אחר,
מה שקרה זה, שאנשים התרגלו לשירות free של ימות ועכשיו ימות עברו לסוג של freemium שזה שירתו חינמי עם פיצ'רים/הסרת מודעות בתשלום כלשהו, זה ככה בכל העולם, עיקר ההכנסות של גוגל נראה לי עד היום זה מפרסום, רק אנחנו לא מכירים את זה כי אנחנו מאחורי נטפרי, אבל לרוב העולם יש פרסומות בג'ימייל, בחיפוש גוגל, ובחצי מהאתרים והאפליקציות..
-
@אביי-ורבא רבותיי אני רוצה לחזור בי בחלק מהדברים שכתבתי, לא ראיתי שיש את האפשרות של תשלום חודשי, כעת זה כבר נשמע אחרת וזה כמו כל חברה אחרת שנותנת מנוי חינמי אבל שלא חף מפרסומות וכדו'
-
@אביי-ורבא כתב בפרסומת:
ועדיין לג'ימייל אין מתחרים
כי הוא חינם!!
ימות המשיח צריכים לעבוד לפי המודל של ג'ימייל
שימוש מינמלי - חינם
שימוש פרימיום - בתשלום, התשלום ילך ויעלה לפי כמות השימוש (האיחסון והחיוגים), זה הגיוני הן מצד שהוא לוקח יותר משאבים מימות, והן מצד שקו עם המון חיוגים יכול להכניס יותר מפרסומות -
צריך לפחות לעשות לפני הפירסומת תקליט שיבהיר שמדובר בפירסומת שאינה מטעם הנהלת הקו
משהו כמו "תוכן פירסומי", שיושמע בקול רובוטי מובהק שיהיה מובן וקליט
כמו שנהוג לעשות בעיתונים על מודעות פירסום שמבקשות סיגנון של כתבה -
ימות המשיח צריכים לעבוד לפי המודל של ג'ימייל
שימוש מינמלי - חינםנראה שלא קראת את כל ההודעה, ג'ימייל לא באמת חינם, הוא עם פרסומות, וגם החיפוש גוגל, וגם כמעט כל אפליקציה שאתה מכיר, משלבים פרסומות, רק שאתה כמשתמש בסינון לא רואה אותם..
מויקיפדיה:
Gmail (קיצור של Google Mail, מבוטא "ג'ימייל") הוא שירות דואר מבוסס רשת מאובטח, חינמי, נתמך על ידי פרסומות ומסופק על ידי חברת גוגל
ונראה לי זה קצת יומרני מצידך לקבוע מה ימות המשיח צריכים לעשות, כשאין לך מושג מה עולה וכמה וכדומה - והידיעה שלך מסתכמת בעיקר בזה שאתה רוצה להאזין לכמה שיותר תוכן בחינם בלי הטרדות..
-
אני חושב שבאמת מה שצריך זה שיהיה מותאם לקהל היעד (שזה מאוד מורכב) כמו שגוגל מאפשרים לבקש פרסומות תואמות (ברור שיש אנטרסים מאחורי זה כמובן) וגם שיהיה ברור שזה פרסומת שלא קשורה לקו
-