חדש במודול הקלטות - שליחת סמס על הקלטה חדשה
-
האם ניתן לשלוח סמס למספר אמריקאי?
-
@8544604 תנסה ותראה
-
ניסתי ולא נראה לי שהולך אולי מישהו כבר עשה כאלו דברים ?
-
-
@eliyahu
אפשר סתם ככה גם למספר אחר, או שאפשר רק למספר ישראלי ? -
@יוסף-ח רק ישראלי
-
@eliyahu
וישראלי נייח ? -
@יוסף-ח אם הוא מקבל SMS אז יתכן
-
@33064325
תודה -
אני משתמש בקוד הזה
record_send_sms_from=phoneובכל זאת אני מקבל זיהוי של המערכת ולא של הלקוח שהקליט
@שמואל אשמח לבדיקתך -
@תן-חיוך-1 אמר בחדש במודול הקלטות - שליחת סמס על הקלטה חדשה:
ובכל זאת אני מקבל זיהוי של המערכת ולא של הלקוח שהקליט
@שמואל אשמח לבדיקתךאין אפשרות להוציא סמס עם הזיהוי של הלקוח שנכנס לשלוחה.
-
@שמואל אמר בחדש במודול הקלטות - שליחת סמס על הקלטה חדשה:
@תן-חיוך-1 אמר בחדש במודול הקלטות - שליחת סמס על הקלטה חדשה:
ובכל זאת אני מקבל זיהוי של המערכת ולא של הלקוח שהקליט
@שמואל אשמח לבדיקתךאין אפשרות להוציא סמס עם הזיהוי של הלקוח שנכנס לשלוחה.
אז מה כתוב כאן?
@שמואל אמר בחדש במודול הקלטות - שליחת סמס על הקלטה חדשה:בחירת מחדל שולח סמס מהמספר מערכת הראשי, ניתן להגדיר שישלח מזיהוי הלקוח שהקליט
record_send_sms_from=phone -
@שמואל
אז מה ההגדרה הזו אמורה לעשות -
יש מישהו שכן יודע למה נועדה ההגדרה הזו
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות