מערכת טלמי
-
@קו-לקו-0
מה שאתה טוען נכון לגבי מערכות חדשות שלא היו בעבר שלפני שאתה משווק משהו חדש אתה חייב לבדוק שהוא עובד מעולה,
משא"כ כאן שזו מערכת ששימשה רבים והפסיקה לעבוד מה שגרם לאנשים להיתקע ללא השירות וכל תחלופה אפי' כזאת שבשבוע הראשון לא תעבוד כמו שצריך מתקבלת בברכה בציבור.
מה גם שהמערכת לא אמורה להיות למטרת רווח (במיוחד עכשיו שהקישוריות ירדו בעוד שליש...) והיא רק לטובת כולם...
לדוגמא אותי זה שימש היום לכ5 חיפושים שעזרו לי מאוד, אז נכון, אתמול הייתי צריך לחפש גם כן ולא היה אבל היום זה עזר... -
@פיסטוק-פרווה
מה שכתבתי נכון כצורת עבודה תקינה, וזה לא משנה מערכת חדשה או ישנה, וזה נכון גם לגבי כל מוצר שאתה מפתח בין אם זה מערכת טלפונית או רכב או מטוס
מפתח מקצועי מעביר בדיקות תקינות מקצועיות (QA) על המוצר שלו לפני שהוא מעלה אותו לאוויראתה טוען טענה אחרת, 1. יש כאן צורך דחוף, 2. כשיש צורך דחוף אפשר לעבוד בצורה לא תקינה
יכול להיות, אני חולק עליך בשני הנקודות -
@avrham
מעניין אותך קרינות? -
@פיסטוק-פרווה כתב במערכת טלמי:
@קו-לקו-0
מה שאתה טוען נכון לגבי מערכות חדשות שלא היו בעבר שלפני שאתה משווק משהו חדש אתה חייב לבדוק שהוא עובד מעולה,
משא"כ כאן שזו מערכת ששימשה רבים והפסיקה לעבוד מה שגרם לאנשים להיתקע ללא השירות וכל תחלופה אפי' כזאת שבשבוע הראשון לא תעבוד כמו שצריך מתקבלת בברכה בציבור.
מה גם שהמערכת לא אמורה להיות למטרת רווח (במיוחד עכשיו שהקישוריות ירדו בעוד שליש...) והיא רק לטובת כולם...
לדוגמא אותי זה שימש היום לכ5 חיפושים שעזרו לי מאוד, אז נכון, אתמול הייתי צריך לחפש גם כן ולא היה אבל היום זה עזר...מן ההגינות היא שאם אתה קשור לפיתוח המערכת, תכתוב את זה, ולא תגיב כצופה רגיל
-
@MGM-IVR
לא כל אחד שעובד בחברה מסוימת קשור למה שמפתחים בה... -
@פיסטוק-פרווה כתב במערכת טלמי:
@MGM-IVR
לא כל אחד שעובד בחברה מסוימת קשור למה שמפתחים בה...נכון, ועדיין כתבתי את מה שכתבתי...
חוץ מזה שגם את זה ראוי לציין, כי מבט של עובד בחברה תמיד יהיה שונה ממבט חיצוני -
@MGM-IVR
במקרה הזה לא הגבתי על נושא שקשור לפיתוח עצמו אלא לדיון על הנושא של דחיפות הקו -
@WIZNITZ כתב במערכת טלמי:
@avrham
מעניין אותך קרינות?בעיקרון יש לי כמה קריינים, אבל אשמח לשמוע. יתכן וזה יהיה לי טוב. תפנה למייל: avi@teletop.biz.
תודה -
@WIZNITZ כתב במערכת טלמי:
מעניין אותך קרינות?
גם אותי פנה לאימייל cs@ivrphone.online
אשמח לעבוד איתך במערכות שאני מקם ללקוחות -
@avrham יש בעיה שא"א לחפש בשיחת טלפון אחת, יותר ממספר אחד. דהיינו המערכת נותנת את האופציה לחפש מספר נוסף, אבל כשמקישים מספר נוסף הוא נשאר על שקט הרבה זמן לפחות דקה, עד שפשוט ניתקתי וחייגתי שוב...
נ.ב. לגבי אמיתות המידע, חיפשתי במערכת לבנתיים 4 מספרים, ובכולם לא היה כלל מידע נכון.. לתשומת לב..
-
@HMJE22 או שלחצת על # סולמית #
תנסה עוד הפעם ותראה
שזה הולך בלי סולמית
ורק עם ###### זה נתקע -
@HMJE22 כתב במערכת טלמי:
נ.ב. לגבי אמיתות המידע, חיפשתי במערכת לבנתיים 4 מספרים, ובכולם לא היה כלל מידע נכון.. לתשומת לב..
זה עובד על מאגרים כמו me, ככה שאמיתות המידע לא תלויה בנו
-
@avrham כתב במערכת טלמי:
@HMJE22 כתב במערכת טלמי:
נ.ב. לגבי אמיתות המידע, חיפשתי במערכת לבנתיים 4 מספרים, ובכולם לא היה כלל מידע נכון.. לתשומת לב..
זה עובד על מאגרים כמו me, ככה שאמיתות המידע לא תלויה בנו
אם אני מבין נכון החיפוש הוא קודם במאגר הקיים (וגם כשמחפשים פעם אחת נכנס למאגר) כך שאם תשנה את זה במאגר,
יחזוריתחיל לומר את האמת@avrham אם כתבתי דברים שאתה לא כ"כ רוצה שאני יכתוב, תגיד ואני אשתדל למחוק -
@משה-הישראלי כתב במערכת טלמי:
@HMJE22 או שלחצת על # סולמית #
תנסה עוד הפעם ותראה
שזה הולך בלי סולמית
ורק עם ###### זה נתקעהבעיה היא כשאתה מחפש טלפון נייח בן 9 ספרות, שאם לא תקיש סולמית תצטרך לחכות לא יודע כמה זמן, עכ"פ אני ניסיתי בהתחלה בלי סולמית וחיכיתי וחיכיתי וחיכיתי עד שבסוף לחצתי סולמית...
כך שהפתרון שכתבת הוא טוב אבל רק חלקית... -
@HMJE22 מה אתה רוצה, שאחרי שיקישו 9 ספרות יבדוק את התוצאה??
עשו טוב ועשו שעל כל פנים אחרי 10 הקשות גם אם לא לחצת # זה בודק, (אם לוחצים לא ידוע לי שזה עושה בעיות, אם כן תדוח שכשלוחצים זה עושה בעיות, כי זה לא אמור לעשות בעיות). -
@צבי-ד-צ כתב במערכת טלמי:
@HMJE22 מה אתה רוצה, שאחרי שיקישו 9 ספרות יבדוק את התוצאה??
אף אחד לא רוצה שום דבר...
נראה לי שלא הבנת את הדו שיח שהיה כאן...
אני כתבתי ל @avrham על באג ששמתי לב שא"א לחפש 2 מספרים בשיחה אחת.
ועל זה הגיב הרב @משה-הישראלי שאם לא לוחצים סולמית אחרי המספר אפשר לחפש יותר ממספר אחד בשיחה אחת, ואם לוחצים סולמית זה נתקע וא"א לחפש יותר ממספר אחד בשיחה...
מקווה שמובן עד כאן...
למעשה, עניתי ל @משה-הישראלי שהפתרון שלו לא ללחוץ על סולמית הוא רק חלקי, כי כאשר מחפשים מספר בן 9 ספרות, כן, יש לפעמים אנשים שרוצים לחפש רק 9 ספרות... (למשל מספר נייח אם שכחת), וכמובן אחרי 9 ספרות צריך להקיש סולמית כמו שכבודו גם הבין לבד כמו שכתב בהודעה קודמת... וא"כ הבעיה שנזכרה לעיל היא עדיין באג חלקי...
(מלבד זאת אי"ז מגרע מכך שזה באג בכך שצריך לא ללחוץ על סולמית, כי הרבה אנשים באופן ספונטני לוחצים סולמית אחרי הקשת המספר, כך שבכל מקרה צריך לסדר את זה).עד כאן הדברים לעיל, ואם לכבוד @צבי-ד-צ יש פתרון, נשמח לשמוע.
בהצלחה
-
@HMJE22 כתב במערכת טלמי:
מלבד זאת אי"ז מגרע מכך שזה באג בכך שצריך לא ללחוץ על סולמית, כי הרבה אנשים באופן ספונטני לוחצים סולמית אחרי הקשת המספר, כך שבכל מקרה צריך לסדר את זה)
כלוחצים סולמית אחרי המספר, גם ב 10 ספרות, זה לא מפריע למערכת. היא פשוט כאילו שולחת עוד פעם בקשה למספר. למשתמש אין בעיה.
-
@avrham
אני מחובר ולפעמים אני מקיש מספר וזה אומר לי שגיאה
או משהו כזה ואל המספר שלי כתוב משהו לא נכון ואין לי אפשרות להחליף שם. -
-
@צבי-ד-צ אני נכנס לשחוחה 0 וזה אומר לי שגיאה או משהו כזה.