• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות

    חדש במערכת
    13
    36
    414
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • R
      R.E.T מערכות @שולי נערך לאחרונה על ידי R.E.T מערכות

      @שולי כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

      יהיה עדיף לחייג לאנשים דרך קמפיין

      נכון, צריך להתחיל לחפש קומבינות כדי להתחיל להוציא שיחות בצורה פשוטה דרך מבזק ולא דרך הניתוביה הרגילה
      רק כך בחשבון שהלקוחות יהיו צריכים להקיש 1 כדי לעבור אליך או שתגדיר קמפיין פתוח שזה גם עולה כסף ח"פ

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • צ
        צבי ד"צ @R.E.T מערכות נערך לאחרונה על ידי

        @R-E-T-מערכות יש לי כבר בראש...
        הכי פשוט אם מישהו מתקשר למערכת ומופנה אליך, שזה ישלח לו שיחה חוזרת עם המתנה לנציג וכדו'

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ
          מאיר נערך לאחרונה על ידי

          צר לי לאכזב...
          עד היום קמפיין עם הפניה למענה אנושי עלה 2 יחידות לדקה
          יחידה אחת על הקמפיין, והשניה על הניתוב.
          אני מבין שמהיום יש מחיר מקסימום על הקמפיין, אבל הניתוב ימשיך לעלות כמו שהיה תמיד 😢

          צ ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • R
            R.E.T מערכות @R.E.T מערכות נערך לאחרונה על ידי

            @מאיר

            איך זה עובד?
            הודעה קצרה (פחות מ-2 דקות): חיוב רגיל לפי זמן אמת
            הודעה ארוכה (2+ דקות): תקרת חיוב של 2 יחידות בלבד
            גם אם המאזין עבר למענה אנושי: עד 2 יחידות סה"כ

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • צ
              צבי ד"צ @מאיר נערך לאחרונה על ידי

              @מאיר עד היום לא היו משלמים על הזמן עם הנציג???

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                יהודה צ. כ. @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

                @צבי-ד-צ כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                @מאיר עד היום לא היו משלמים על הזמן עם הנציג???

                היו משלמים על כל דקה גם יותר משתי יחידות, כיום המקסימום הוא שתי יחידות לשיחה.

                צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • צ
                  צבי ד"צ @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

                  @יהודה-צ-כ וזה בדיוק התשובה ל @מאיר

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י
                    יהודה צ. כ. @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                    @צבי-ד-צ כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                    @יהודה-צ-כ וזה בדיוק התשובה ל @מאיר

                    באמת התפלאתי שאתה @צבי-ד-צ שואל......

                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • צ
                      צבי ד"צ @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

                      פוסט זה נמחק!
                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י
                        יהודה צ. כ. @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                        @צבי-ד-צ כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                        @יהודה-צ-כ

                        ובשביל זה יש 3 סימני שאלה...

                        זה יכול להתפרש לשני צדדים.
                        אבל זה לא המקום...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A
                          amp Software 0 @גלאט מערכות נערך לאחרונה על ידי amp Software 0

                          @לעזור-לכולם
                          @גלאט-מערכות כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                          @שלוימי-770
                          מה עם CallExtensionBridging ב API?

                          אני שלחתי היום קמפיין דרך CallExtensionBridging וזה חייב לפי התמחור הרגיל (בן אדם היה על הקו שעה וחצי וחייב אותי ב 100 יחידות..)

                          שים לב למה שנכתב בהודעה המקורית:

                          @שלוימי-770 כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                          דרך אתר הניהול בלחיצה על כפתור "הפעל קמפיין קולי".
                          דרך שלוחת ניהול קמפיין בטלפון.
                          באמצעות פקודת RunCampaign ב־API.

                          הם לא כללו כאן גם את CallExtensionBridging

                          הם כן כתבו בסוף ההודעה שזה כולל גם קמפיין פתוח, אבל כנראה זה רק בשימוש באופציה הזאת ולא בשליחה עצמאית דרך API

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • ש
                            שלוימי 770 ניהול @nyh נערך לאחרונה על ידי

                            @nyh כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                            @שלוימי-770
                            השאלה היא כמו ש @R-E-T-מערכות אמר לפני כן, האם היחידה השניה תחויב ישירות בתחילת הקמפיין או שרק אחרי סיום הדקה הראשונה היא תחויב?
                            כלומר אם אני עושה קמפיין של הודעה של חצי דקה, האם אני יחוייב ישירות ב2 יחידות?

                            ובכל זאת, תודה רבה על כל השדרוגים שמקדמים מאוד מאוד את האפשרויות במערכות שלכם!!

                            עד שתי דקות החיוב נשאר כפי שהיה.
                            הגבלת העלות לכל נמען של עד 2 יחידות היא החל מזמן שיגור שמחייב שתי יחידות ומעלה.
                            כנ"ל ההוזלה היא בכפוף להפעלת הקמפיין בהתאם לאפשרויות ההפעלה שהוזכרו.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ש
                              שלוימי 770 ניהול @מאיר נערך לאחרונה על ידי שלוימי 770

                              @מאיר כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                              צר לי לאכזב...
                              עד היום קמפיין עם הפניה למענה אנושי עלה 2 יחידות לדקה
                              יחידה אחת על הקמפיין, והשניה על הניתוב.
                              אני מבין שמהיום יש מחיר מקסימום על הקמפיין, אבל הניתוב ימשיך לעלות כמו שהיה תמיד 😢

                              חידוד: העלות המקסימאלית של קמפיין לכל נמען ל-2 יחידות, כוללת כאמור גם קמפיין עם אפשרות של ניתוב שיחה.

                              כלומר, במידה והפעלת הקמפיין התבצעה בהתאם לאחת מהאפשרויות האלו:

                              • דרך אתר הניהול בלחיצה על כפתור "הפעל קמפיין קולי".
                              • דרך שלוחת ניהול קמפיין בטלפון.
                              • באמצעות פקודת RunCampaign ב־API.

                              העלות המקסימאלית לכל נמען בקמפיין היא 2 יחידות (הגבלת המחיר למקסימום 2 יחידות - כוללת גם את עלות ניתוב השיחה).

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ש
                                שלוימי 770 ניהול @amp Software 0 נערך לאחרונה על ידי שלוימי 770

                                @amp-Software-0 כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                                @לעזור-לכולם
                                @גלאט-מערכות כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                                @שלוימי-770
                                מה עם CallExtensionBridging ב API?

                                אני שלחתי היום קמפיין דרך CallExtensionBridging וזה חייב לפי התמחור הרגיל (בן אדם היה על הקו שעה וחצי וחייב אותי ב 100 יחידות..)

                                שים לב למה שנכתב בהודעה המקורית:

                                @שלוימי-770 כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                                דרך אתר הניהול בלחיצה על כפתור "הפעל קמפיין קולי".
                                דרך שלוחת ניהול קמפיין בטלפון.
                                באמצעות פקודת RunCampaign ב־API.

                                הם לא כללו כאן גם את CallExtensionBridging

                                הם כן כתבו בסוף ההודעה שזה כולל גם קמפיין פתוח, אבל כנראה זה רק בשימוש באופציה הזאת ולא בשליחה עצמאית דרך API

                                אכן, קמפיין פתוח (שהוזכר לעיל ברשימת סוגי הקמפיינים) זה סוג קמפיין ולא פקודת CallExtensionBridging ב-API.
                                לצורך הגדרת קמפיין רצוי כקמפיין מסוג 'קמפיין פתוח' יש לפנות לשירות הלקוחות (השירות בתשלום).

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ש
                                  שולי @שלוימי 770 נערך לאחרונה על ידי שולי

                                  אפשר להגדיר שלוחה שהמאזין בה יפעיל קמפיין ומיד לאחמ"כ יועבר לחדר וועידה להמתנה ואז הנציג שמקבל את השיחה מהקמפיין יענה ויועבר אוטומטית לחדר הוועידה לשיחה עם המאזין.

                                  לכאורה כך יוצא ב 2 יחידות, שיחה בשירות לקוחות (צריך להגדיר גם קמפיין פתוח בעלות ח"פ)

                                  י צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • י
                                    יהודה צ. כ. @שולי נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

                                    @שולי
                                    אפשר פשוט לעשות רשימת צינתוקים חינמית...
                                    כמו כאן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • צ
                                      צבי ד"צ @שולי נערך לאחרונה על ידי

                                      @שולי כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                                      ויועבר אוטומטית לחדר הוועידה

                                      איך? זה יצטרך דווקא קמפיין פתוח, או לחזור לשיחה ואז כבר אפשר לעשות את האפשרות הישנה עם הצינתוקים וכו'

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ש
                                        שולי @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי שולי

                                        @צבי-ד-צ המאזין מתקשר לקו נכנס לשלוחה מסויימת שמפעילה קמפיין בצורה שקטה ואז מועבר אוטומטית לשלוחה אחרת של וועידה, מי שמקבל את השיחה מהקמפיין זה הנציג שעונה מקיש 1 ויישר נכנס/מצטרף לוועידה ומשוחח עם הלקוח

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון