• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ⭐ דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג | מודול תור - queue

    חדש במערכת
    2
    2
    64
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש
      שלוימי 770 ניהול נערך לאחרונה על ידי שלוימי 770

      📊 דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג - מודול תור

      הסבר כללי:
      אפשרות דירוג השיחות מאפשרת ללקוחות לדרג את חווית השירות שקיבלו מנציגי השירות, ומייצרת דוחות דירוג מפורטים.
      הגדרות אלו, ניתנות לשילוב במודול תור (type=queue) בלבד.

      מיקום הדירוג:
      לאחר סיום שיחה עם נציג שירות, המערכת תעביר את המחייג אוטומטי לאפשרות דירוג. לאחר הדירוג, המחייג ינותב בהתאם ל'הגדרת סיום' במודול תור (הגדרה זו אינה חדשה):

      queue_end_continue_goto=
      

      הגדרות הפעלת הדירוג:

      להפעלת הדירוג יש להגדיר בקובץ ext.ini:

      queue_call_rating=yes
      

      הגדרה זו היא חובה, כדי שאפשרות הדירוג תופעל.


      להגדרת זמן ההמתנה רצוי להקשת הדירוג (אופציונלי) יש להגדיר בקובץ ext.ini:

      queue_call_rating_timeout=10
      

      ברירת מחדל 7 שניות, בדוגמה כאן המערכת תמתין 10 שניות להקשת הדירוג.
      במידה ואין הקשה במשך הזמן שהוגדר, המערכת תנתב את המחייג בהתאם להגדרת queue_end_continue_goto.


      לקביעת תדירות הדוח (אופציונלי) יש להגדיר בקובץ ext.ini:

      queue_call_rating_log_file_type=day
      

      ברירת מחדל, הדו"ח הוא כללי, כלומר החל מיום הפעלת הדירוג במערכת ועד לזמן הנוכחי.

      ערכי תדירות דוח

      דוחות יומיים:

      • day - דוח יומי (ברירת מחדל)
      • day.15:23 - דוח יומי שמתחדש מדי יום בשעה 15:23

      דוחות שבועיים:

      • week - דוח שבועי (מתחדש כל יום ראשון)
      • week.5 - דוח שבועי שמתחדש כל יום חמישי
      • week.5.19:59 - דוח שבועי שמתחדש כל יום חמישי בשעה 19:59

      דוחות חודשיים:

      • month - דוח חודשי (מתחדש בראשון לחודש)
      • month.25 - דוח חודשי שמתחדש ב-25 לכל חודש
      • month.25.19:59 - דוח חודשי שמתחדש ב-25 לכל חודש בשעה 19:59

      דוחות שנתיים:

      • year - דוח שנתי (מתחדש בראשון בינואר)
      • year.31/11 - דוח שנתי שמתחדש ב-31 בנובמבר
      • year.31/11.19:59 - דוח שנתי שמתחדש ב-31 בנובמבר בשעה 19:59

      דוחות דירוגים

      דוח מפורט של נתוני הדירוג נוצר אוטומטית בתוך תקיית Queue שבתוך תקיית Log (תקיית הדוחות) במערכת.

      שם הדו"ח: QueueCallRatingLog.ymgr.
      ניתן להוריד את הדו"ח, בדומה לכל דוחות המערכת כמפורט כאן.

      במידה והגדרתם דו"ח יומי / חודשי / שנתי, התאריך יתווסף אוטומטית בשם הדו"ח שנוצר, לדוגמה: QueueCallRatingLog[.תאריך].ymgr


      הערות חשובות

      • הדירוג מתבצע רק לאחר שיחה שנענתה על ידי נציג.
      • כל דירוג חדש מעדכן את הממוצע הכללי של הנציג.
      • הדירוג הוא פר מערכת, כך שגם אם ישנם כמה שלוחות תור, הנתונים ירוכזו בדו"ח כללי אחד.

      הודעות מערכת קשורות

      M4117 לקוח יקר כחלק משיפור השירות, נשמח לקבל משוב על חווית השירות. אנא דרג את רמת השירות מ 1 עד 5 כאשר 1 הוא הדירוג הנמוך ביותר ו-5 הוא הדירוג הגבוה ביותר

      M4118 הדירוג התקבל בהצלחה. תודה וּלהתראות


      • עודכן במודול תור

      תודה ל @אלחנן1 על הפיתוח.

      ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
      • ג
        גבאי @שלוימי 770 נערך לאחרונה על ידי

        @שלוימי-770 תודה לכם שאתם כל הזמן משדרגים ומוסיפים.
        האם אפשר גם לעשות שלנציג יהיה אפשרות דירוג או דיווח. או מעבר לשלוחה. אני צריך שהנציג בסיום השיחה יתן פרטים על השיחה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון