⭐ דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג | מודול תור - queue
-
דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג - מודול תור
הסבר כללי:
אפשרות דירוג השיחות מאפשרת ללקוחות לדרג את חווית השירות שקיבלו מנציגי השירות, ומייצרת דוחות דירוג מפורטים.
הגדרות אלו, ניתנות לשילוב במודול תור (type=queue
) בלבד.מיקום הדירוג:
לאחר סיום שיחה עם נציג שירות, המערכת תעביר את המחייג אוטומטי לאפשרות דירוג. לאחר הדירוג, המחייג ינותב בהתאם ל'הגדרת סיום' במודול תור (הגדרה זו אינה חדשה):queue_end_continue_goto=
הגדרות הפעלת הדירוג:
להפעלת הדירוג יש להגדיר בקובץ
ext.ini
:queue_call_rating=yes
הגדרה זו היא חובה, כדי שאפשרות הדירוג תופעל.
להגדרת זמן ההמתנה רצוי להקשת הדירוג (אופציונלי) יש להגדיר בקובץ
ext.ini
:queue_call_rating_timeout=10
ברירת מחדל 7 שניות, בדוגמה כאן המערכת תמתין 10 שניות להקשת הדירוג.
במידה ואין הקשה במשך הזמן שהוגדר, המערכת תנתב את המחייג בהתאם להגדרתqueue_end_continue_goto
.
לקביעת תדירות הדוח (אופציונלי) יש להגדיר בקובץ
ext.ini
:queue_call_rating_log_file_type=day
ברירת מחדל, הדו"ח הוא כללי, כלומר החל מיום הפעלת הדירוג במערכת ועד לזמן הנוכחי.
ערכי תדירות דוח
דוחות יומיים:
day
- דוח יומי (ברירת מחדל)day.15:23
- דוח יומי שמתחדש מדי יום בשעה 15:23
דוחות שבועיים:
week
- דוח שבועי (מתחדש כל יום ראשון)week.5
- דוח שבועי שמתחדש כל יום חמישיweek.5.19:59
- דוח שבועי שמתחדש כל יום חמישי בשעה 19:59
דוחות חודשיים:
month
- דוח חודשי (מתחדש בראשון לחודש)month.25
- דוח חודשי שמתחדש ב-25 לכל חודשmonth.25.19:59
- דוח חודשי שמתחדש ב-25 לכל חודש בשעה 19:59
דוחות שנתיים:
year
- דוח שנתי (מתחדש בראשון בינואר)year.31/11
- דוח שנתי שמתחדש ב-31 בנובמברyear.31/11.19:59
- דוח שנתי שמתחדש ב-31 בנובמבר בשעה 19:59
דוחות דירוגים
דוח מפורט של נתוני הדירוג נוצר אוטומטית בתוך תקיית Queue שבתוך תקיית Log (תקיית הדוחות) במערכת.
שם הדו"ח:
QueueCallRatingLog.ymgr
.
ניתן להוריד את הדו"ח, בדומה לכל דוחות המערכת כמפורט כאן.במידה והגדרתם דו"ח יומי / חודשי / שנתי, התאריך יתווסף אוטומטית בשם הדו"ח שנוצר, לדוגמה:
QueueCallRatingLog[.תאריך].ymgr
הערות חשובות
- הדירוג מתבצע רק לאחר שיחה שנענתה על ידי נציג.
- כל דירוג חדש מעדכן את הממוצע הכללי של הנציג.
- הדירוג הוא פר מערכת, כך שגם אם ישנם כמה שלוחות תור, הנתונים ירוכזו בדו"ח כללי אחד.
הודעות מערכת קשורות
M4117
לקוח יקר כחלק משיפור השירות, נשמח לקבל משוב על חווית השירות. אנא דרג את רמת השירות מ 1 עד 5 כאשר 1 הוא הדירוג הנמוך ביותר ו-5 הוא הדירוג הגבוה ביותרM4118
הדירוג התקבל בהצלחה. תודה וּלהתראות
- עודכן במודול תור
תודה ל @אלחנן1 על הפיתוח.
-
@שלוימי-770 תודה לכם שאתם כל הזמן משדרגים ומוסיפים.
האם אפשר גם לעשות שלנציג יהיה אפשרות דירוג או דיווח. או מעבר לשלוחה. אני צריך שהנציג בסיום השיחה יתן פרטים על השיחה.