• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש במודול הפניה לפי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה

    חדש במערכת
    15
    44
    2823
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מתעניין
      מתעניין נערך לאחרונה על ידי מתעניין

      ואו תודה רבה
      אין עליכם!
      זה נותן אפשרות למשל להפנות לשלוחת שיחה שלא נעתה ללא הקצאת מספר מיוחד לזה!
      או להשתמש בקומבינה - תא קולי בהשמעת קבצים של @הקול-הירושלמי
      כעת לא הבנתי את האפשרות של לפי שלוחה אישית
      מה זאת אומרת ?
      כמו כן קובץ הלוג קצת לא מובן יש שם מספרים שחייגו למערכת סתם
      מה הקשר?
      דוגמא

      Main-055000000-0795000000=לא נמצא מספר מפנה
      11/1-055000000-0795000000=לא נמצא מספר מפנה
      Main-0556000000-079500000=לא נמצא מספר מפנה
      

      אציין שהאפשרות אכן עובדת במערכת
      וזה חיוג למספר משני של המערכת שלא מוגדר כלום מה יעשה עם זה

      שמואל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • שמואל
        שמואל @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

        @מתעניין לפי הלוג שכתבת השיחה הגיעה למערכת בצורה ישירה או שהמערכת לא תומכת בקבלת פרטי הטלפון ממנו הופנתה השיחה.

        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

        מתעניין תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • שמואל
          שמואל @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

          @מתעניין אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

          כעת לא הבנתי את האפשרות של לפי שלוחה אישית
          מה זאת אומרת ?

          למשל, אתה פותח שלוחה אחת, למשל שלוחה 11 שבתוכה כל לקוח נכנס לשלוחה ששמה היא המספר ממנו בוצעה ההפניה.

          למשל, אתה מפרסם מספר אחר שכולם עושים לשם הפניית שיחת ולכל אחד אתה מקצה שלוחה משלו ששמה זה השם של הטלפון שלו עצמו שממנו מתבצעות ההפניות וככה כל שיחה שמגיעה מהטלפון שלו מגיעה לשלוחה האישית שלו.

          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • שמואל
            שמואל @33064325 נערך לאחרונה על ידי

            @33064325 אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

            אם אפשר בבקשה הסבר
            תודה

            אתה כותב בשלוחת api

            api_add_directed_phone=yes
            

            ובכל שליחה מהמערכת לשרת שלך יצורף ערך ReferredFrom המכיל, אם קיים, את המספר ממנו בוצעה ההפניה למערכת.

            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ד
              דף היומי @שמואל נערך לאחרונה על ידי

              @שמואל אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

              שימו לב! המספר שממנו בוצעה ההפניה מגיע מחברת התקשורת, אי לכך האפשרות לא קיימת בכל המערכות אלא רק בחלק מהספקים.

              אם הבנתי נכון, זה קשור לספק המערכת של ימות,
              ולא לחברת התקשורת שלי. נכון ?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מתעניין
                מתעניין @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                @שמואל אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

                @מתעניין לפי הלוג שכתבת השיחה הגיעה למערכת בצורה ישירה

                אכן זה שיחה ישירה
                אז למה היא מופיעה בלוג?
                מה זה חסר?

                שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • שמואל
                  שמואל @מתעניין נערך לאחרונה על ידי

                  @מתעניין אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

                  אז למה היא מופיעה בלוג?

                  זה בא לציין שזה שיחה שלא הגיע מהפניה.

                  אתה צודק, יכול להיות שזה מיותר, אשתדל לעשות שאם לא היה זיהוי של מספר מפנה זה לא יעשה בלוג כלום.

                  לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • א
                    אברהם מנס נערך לאחרונה על ידי

                    @שמואל תודה רבה

                    האם יש אפשרות שאם עושים כמה הפניות שיזהה מי הטלפון הראשון שמפנה

                    לדוגמא: עשיתי הפנייה שכל מי שמתקשר למספר 05331XXXXX מופנה למספר מערכת
                    ועכשיו אני רוצה לעשות שכמה טלפונים יופנו למספר הנ"ל 05331XXXXX שמפנה למערכת
                    והמערכת תזהה מי המספר הראשון שמפנה את השיחה

                    זה נצרך למי שלא יכול לעשות הפנייה לנייח (079XXXXXXX גם נקרא נייח) אז עושים הפנייה לטלפון שמפנה לנייח (-למערכת)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א
                      א גוטן נערך לאחרונה על ידי

                      @אברהם-מנס בחברת פלפון אי אפשר להפנות לנייח, אבל דרך השירות לקוחות אפשר,(נראה לי שדרך השירות לקוחות אפשר בכל החברות)

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א
                        אברהם מנס @א גוטן נערך לאחרונה על ידי

                        @א-גוטן בכל אופן אני רוצה לדעת אם יש כזה אופציה, אני צריך את זה לעוד כמה דברים.

                        3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • 3
                          33064325 @אברהם מנס נערך לאחרונה על ידי

                          @אברהם-מנס תנסה לעשות רגיל (כי הפניה ממערכת למערכת לא נראה לי מתחשבנת)
                          ולראות אם זה עובד
                          ואח"כ לא לשכוח לעדכן כאן

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • א
                            אברהם מנס @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                            @33064325
                            לא הבנתי מה הכוונה לעשות רגיל
                            אני לא רוצה הפניה ממערכת למערכת רק טלפון לטלפון אחר שזה מפנה למערכת

                            שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • שמואל
                              שמואל @אברהם מנס נערך לאחרונה על ידי

                              @אברהם-מנס כלומר טלפון מפנה לטלפון והוא מפנה למערכת ?

                              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • א
                                אברהם מנס @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                @שמואל
                                כן!!!
                                והמערכת תזהה מי המספר הראשון שמפנה את השיחה (כמו שהסברתי מקודם)

                                האם יש אפשרות שאם עושים כמה הפניות שיזהה מי הטלפון הראשון שמפנה

                                לדוגמא: עשיתי הפנייה שכל מי שמתקשר למספר 05331XXXXX מופנה למספר מערכת
                                ועכשיו אני רוצה לעשות שכמה טלפונים יופנו למספר הנ"ל 05331XXXXX שמפנה למערכת
                                והמערכת תזהה מי המספר הראשון שמפנה את השיחה

                                זה נצרך למי שלא יכול לעשות הפנייה לנייח (079XXXXXXX גם נקרא נייח) אז עושים הפנייה לטלפון שמפנה לנייח (-למערכת)

                                שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • שמואל
                                  שמואל @אברהם מנס נערך לאחרונה על ידי

                                  @אברהם-מנס יתכן שאפשרי לפיתוח בתשלום.

                                  לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • א
                                    אברהם מנס @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                    @שמואל תודה

                                    כמה זה יעלה לי?

                                    אהרן שובקס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • אהרן שובקס
                                      אהרן שובקס ניהול @אברהם מנס נערך לאחרונה על ידי

                                      @אברהם-מנס
                                      תוכל לפנות לשירות לקוחות לקבלת הצעת מחיר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • ש
                                        שולי @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                                        @33064325 @שמואל על איזה מערכות זה עובד ואל איזה לא?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • 3
                                          33064325 @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                          @שמואל כדאי לעדכן גם כאן
                                          תודה רבה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • 9
                                            9121800 @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                                            @שמואל אמר בחדש במודול הפניה לי מספר מחייג ומחוייג - אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:

                                            ב"ה
                                            לידיעה: המספר הניתנים ב0773137770 בשלוחה 11 האופציה תעבוד עליהם.

                                            קניתי לפני כמה חודשים מערכת עם מספר כשר, בשלוחה 11
                                            האם לזה התכוונת?

                                            אם כן, כשאני מגדיר

                                            check_did_and_go_to_folder=yes
                                            did_and_phone_check=yes
                                            did_directed_check=yes
                                            

                                            ובקובץ דיד גו טו.איני ככה

                                            0773010000-Directed-17182070000=/00/5
                                            

                                            האם אמור לעבוד?

                                            שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון