הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית


  • ניהול

    סדר ההרשאות בכניסה לפי זמנים ו/או סיסמה ו/או חסימת מספרים לא מזוהים ו/או כניסה ע"פ רשימה לבנה ו/או כניסה על פי רשימה שחורה ו/או כניסה לפי מספר אישי

    הבדיקה היא לפי הסדר כלומר בודק קודם כל אם יש שעות כניסה מורשות ולאחר מכן בודק אם יש סיסמה, לאחר מכן האם מוגדר לא להכניס אם זיהוי ובאמת אין זיהוי, לאחר מכן האם מופיע ברשימה הלבנה ולאחר מכן רשימה שחורה ולאחר מכן האם מוגדר כניסה לפי מספר אישי,
    באם עומד בקרטיונים של 6 הדברים - אז יכנס לתיקיה


  • ניהול

    כניסה לשלוחה לפי זמנים

    enter_if_time=09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
    

    בדוגמא יכניס בין השעות 9 ל 17 כאשר הימים בין שני לשישי כאשר הימים בחודש בין 1 ל20 בחודש jun
    דוגמא נוספת

    enter_if_time=*.mon-fri.*.*
    

    תכניס בכל השעות כאשר הימים בין שני לשישי בכל הימים בחודש ובכל החודשים.
    כוכבית זה אומר בכל הזמנים כן
    הסדר הוא
    שעות-ימים בשבוע-ימים בחודש- חודשים

    הימים והחודשים עבור שעות כניסה
    רשימת הימים:
    sun | mon | tue | wed | thu | fri | sat
    רשימת החודשים
    jan | feb | mar | apr | may | jun | jul | aug | sep | oct | nov | dec
    חשוב לציין שבהגדרת כניסה לפי טווח ימים, הרי ש'עד' בכלל, לדוגמה: 1-28, גם 28 בכלל הפעילות ורק ב29 יחסם. לתשומת לבכם.

    בלינק זה הוסבר כיצד להגדיר מספר שעות כניסה לשלוחה לדוגמה מ10 עד 12 ומ5 עד 7

    במידה ועכשיו השלוחה סגורה
    ברית מחדל חוזר שלב אחורה
    ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת

    enter_if_time_close_goto=/5/8
    

    או ניתוק

    enter_if_time_close_goto=hangup
    

    כניסה לשלוחה לאחר זמן מוגדר
    כניסה לשלוחה החל מ...
    ניתן להגדיר ששלוחה מסויימת תפתח רק לאחר הזמן המוגדר
    הגדרת הזמן היא:

    enter_after_time=2019-01-05-11-22-00
    

    שנה, חודש,יום, שעה, דקות, שניות

    באם הזמן הוא מעל 24 שעות
    המערכת תשמיע:
    M1180 הכניסה לשלוחה תחל מ
    (יום בשבוע)
    יום בחודש עברי
    חודש עברי
    יום בחודש לועזי
    חודש לועזי
    M1181 בשעה
    M1182 ו...
    M1183 דקות

    ברירת מחדל משמיע גם תאריך עברי וגם לועזי

    ניתן להגדיר להשמיע רק תאריך עברי

    enter_after_time_say_date=heb
    

    או להשמיע רק תאריך לועזי

    enter_after_time_say_date=gregorian
    

    ברירת מחדל חוזר שלב למעלה
    ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק

    enter_after_time_tfr_wait_goto=hangup
    enter_after_time_tfr_wait_goto=/5/8
    

    באם הזמן הוא מעל 2 דקות ומתחת ל24 שעות:

    יושמע תפריט
    M1184 הכניסה לשלוחה תחל בעוד
    M1185 שעות
    M1182 ו...
    M1183 דקות
    M1186 "להמתנה הקישו 1 ליציאה הקישו 2 או כוכבית"

    מי שמקיש 2 או כוכבית

    ברירת מחדל חוזר שלב למעלה
    ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק

    enter_after_time_tfr_wait_goto=hangup
    enter_after_time_tfr_wait_goto=/5/8
    

    במידה ונשאר פחות מ2 דקות הלקוח ישר מועבר להמתנה
    ניתן לשנות את המוזיקה בהמתנה לכל אחד מהאפשרויות הקיימות

    enter_after_time_music_on_hold=המוזיקה בהמתנה שלכם
    

    במידת הצורך בקשו משרות הלקוחות להוסיף את המוזיקה בהמתנה שלכם

    ניתן להגדיר שמלכתחילה כל עוד השלוחה לא נפתחה ישר יעבור ללא שום הודעות לשלוחה אחרת או ניתוק

    enter_after_time_wait_goto=hangup
    enter_after_time_wait_goto=/5/8
    

    זמן סגירת שלוחה

    ניתן להגדיר מתי השלוחה תיסגר

    enter_foldar_end_time=2019-07-09-18-52-30
    

    כאן בדוגמה השלוחה תיסגר בתאריך 09/07/2019, בשעה 18:52:30.

    ברירת מחדל משמיע את הקובץ M1174 "תם זמן הכניסה לשלוחה".

    ניתן גם להגדיר שלא ישמיע אלא יחזור לשלחה הקודמת בשקט

    enter_foldar_end_time_play=no
    

    ניתן גם להגדיר לאן ללכת באם השלוחה כבר נסגרה, ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה, אם רוצים שילך למיקום אחר, יש להגדיר

    enter_foldar_end_time_out_goto=/2
    

    כאן בדוגמה ילך לשלוחה 2 שתחת השלוחה הראשית


  • ניהול

    הגדרת סיסמה לשלוחה

    יש שלוש אפשרויות להגדרת סיסמה

    1. בחירת סיסמה מסויימת לשלוחה זו
    password=1234
    

    בדוגמה הקוד הוא 1234 ניתן להחליף לכל מספר

    1. הסיסמה של ניהול המערכת תידרש בכניסה לשלוחה זו
      לחילופין ניתן גם להגדיר
    password=password_admin
    

    ואז הסיסמה היא סיסמת הניהול של המערכת המוגדרת באותו זמן, וכאשר תוחלף סיסמת הניהול תוחלף גם הסיסמה בשלוחה.

    1. הסיסמה של הקלטות תידרש בכניסה לשלוחה זו
    password=password_record
    

    ואז הסיסמה היא סיסמת ההקלטות של המערכת המוגדרת באותו זמן (שמגדירים בלשונית הגדרות משתמש באתר),
    וכאשר תוחלף סיסמת ההקלטות תוחלף גם הסיסמה בשלוחה.

    באם רוצים שישמר לוג עם ניסיונות הכניסה המוצלחות והלא מוצלחות של מי שהקיש קוד שגוי, ניתן להגדיר

    password_log_save=yes
    

    הקובץ ישמר בשלוחת Log שתחת השלוחה הראשית,
    שם הקובץ הוא
    LogPassword.ini

    לתשומת לב - זה לא שומר נסיונות כניסה לשלוחה מסוג "כניסה לניהול"
    אם אתה רוצה לראות מי ניסה להיכנס לניהול תוסיף בשלוחת הניהול [0 בד"כ] את הקוד:

    enter_id=yes
    enter_id_type=phone
    record_name=no
    

    והכניסות יופיעו בקובץ LogEnterID.ymgr


  • ניהול

    אימות דו שלבי

    ניתן להגדיר בכל מודל, שהמאזין יעבור לאימות מספר הטלפון שלו לפני הכניסה (נגד אלה שמזייפים מספרים)
    האימות מתבצע פעם אחת בכל שיחה.
    בשביל להפעיל את ה"אימות דו שלבי", יש להגדיר:

    check_phone_verify=yes
    

    ההודעות הקשורות:
    M1802 לצורך אימות מספר הטלפון שלכם, תקבלו כעת שיחה ממספר מסויים, יש לזכור את ארבעת הספרות האחרונות של המספר, ולהקיש אותם לאחר קבלת הצינתוק.
    M1803 אנא הקישו את ארבעת הספרות האחרונות של מספר הטלפון שקיבלתם ממנו שיחה כעת
    M1798 האם לא קיבלתם את שיחת האימות?
    M1799 לשליחה מחודשת של שיחת אימות הקישו 1, לחזרה להקשת הארבע ספרות האחרונות הקישו 2. שימו לב, כדי לקבל את שיחת האימות עליכם לוודא שאופציית שיחה ממתינה פועלת אצלכם. ניתן לבדוק זאת בהגדרות הטלפון או לפנות לחברת התקשורת על מנת לוודא או להפעיל את האופציה.
    M1804 אחד או יותר מהנתונים שהוקשו שגויים
    M1805 חלה שגיאה באימות מספר הטלפון
    M1806 אימות מספר הטלפון בוצע בהצלחה


  • ניהול

    חסימת מספרים ללא זיהוי

    black_no_phone=yes
    

    במידה והטלפון של המתקשר לא מזוהה לא יתן להכנס לשלוחה


  • ניהול

    רשימה לבנה

    white_list=yes
    

    ברירת מחדל, המערכת בודקת האם המספר מופיע בקובץ WhiteList.ini בתוך השלוחה, במידה והמספר מופיע בקובץ, אז הוא יוכל להכנס לשלוחה.
    ניתן גם להגדיר שהכניסה לשלוחה תהיה רק למי שנמצא ברשימת התפוצה של קמפיין ברירת המחדל של המערכת, זאת על ידי ההגדרה

    white_list=yes
    white_list_type=template_default
    

    ניתן גם להגדיר כניסה לפי רשימות מטמפלטים שונים

    white_list=yes
    white_list_type=template_number
    white_list_template_number=default/1/2/3 וכו'
    

    בכל מקרה בו אין גישה מודיע את הודעה M1102 "אין לכם הרשאת גישה לתיקיה זו"
    ברירת מחדל בכזה מצב חוזר שלב אחד אחורה
    ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק

    white_list_error_goto=hangup
    white_list_error_goto=/5/8

  • ניהול

    רשימה שחורה

    black_list=yes
    

    בכניסה לשלוחה המערכת בודקת האם מספר הטלפון נמצא בקובץ BlackList.ini הנמצא בשלוחה, במידה והמספר בקובץ הוא לא יכול להכנס לשלוחה ושומע את ההודעה M1102 "אין לכם הרשאת גישה לתיקיה זו"


  • ניהול

    כניסה לשלוחה ע"פ מספר ישראלי/לא ישראלי

    כברירת מחדל - כניסה לכל שלוחה היא לכל מספר - ישראל או לא ישראלי, חסוי או לא חסוי.
    אם רוצים שהכניסה לשלוחה תהיה למספר ישראלי בלבד, יש להכניס לשלוחה את ההגדרה הבאה:

    check_phone_number=yes
    

    הגדרה זו בודקת האם המספר ישראלי או לא ישראלי (מספר חסוי נחשב כמספר לא ישראלי).
    מספר ישראלי - נכנס לשלוחה. לא ישראלי - חוזר שלב אחורה (לדוגמא - אם זו שלוחה 1/1, אז המאזין יחזור לשלוחה 1).

    ניתן להגדיר שאם המספר לא ישראלי שיבקש סיסמה:

    after_check_phone_error_check_password=yes
    

    אם הוקשה סיסמה נכונה - יכנס לשלוחה. אם הסיסמה שהוקשה שגויה - חוזר שלב אחורה.

    יש להגדיר את הסיסמה אותה יתבקשו להקיש:

    password_after_check_phone=1234
    

    ניתן להגדיר שאם הוקשה סיסמה שגויה, שיעבור לשלוחה אחרת (ולא שלב אחורה):

    password_error_go_to_foldar=yes
    

    על מנת להגדיר לאיזו שלוחה לעבור באם המספר לא ישראלי או לאחר הקשת סיסמה שגויה (באם הוגדר שיבקש סיסמה), יש להכניס את ההגדרה הבאה:

    after_check_phone_error_go_to_foldar=/1
    

    בדוגמא הנ"ל מוגדר שהמאזין יעבור לשלוחה 1.
    כמובן שניתן להגדיר לכל שלוחה אחרת במערכת.

    שמירת כל כל נסיונות הקשות הסיסמה בקובץ בתוך השלוחה:

    password_after_check_phone_log_save=yes
    

    דוגמאות:

    check_phone_number=yes
    after_check_phone_error_go_to_foldar=/1
    

    יבדוק האם המספר ישראלי או לא.
    באם המספר לא ישראלי - יעבור לשלוחה 1.

    check_phone_number=yes
    after_check_phone_error_check_password=yes
    password_after_check_phone=1234
    password_error_go_to_foldar=yes
    after_check_phone_error_go_to_foldar=/1
    password_after_check_phone_log_save=yes
    

    יבדוק האם המספר ישראלי או לא.
    באם לא, יבקש סיסמה.
    הסיסמה היא 1234.
    באם הוקשה סיסמה שגויה - יעבור לשלוחה 1.
    נסיונות ההקשה ישמרו בקובץ לוג בתוך השלוחה.


  • ניהול

    השמעת מיקום השלוחה בכניסה לשלוחה

    mode_say_log=yes
    

    אם רוצים שבכל כניסה לשלוחה המערכת תשמיע את המיקום של השלוחה בה היא נמצאת (ניתן לדלג על השמיעה בהקשה על כל מקש שהוא, ומועבר לתוך השלוחה)
    מיועד לצורך שמיעת לוג לדעת איפה אתה נמצא כרגע, ובעיקר בזמני הקמת מערכת, כאשר המערכת עובדת כמו שצריך מומלץ להוריד


  • ניהול

    כניסה לפי מספר אישי

    enter_id=yes
    

    הלקוח יצטרך להקיש (או שיזוהה לפי הטלפון שלו) את המספר האישי שהגדרתם עבורו וזה יהיה הזיהוי שלו בשלוחה

    יש להכניס ערך enter_id_type

    האפשרויות הם:

    כניסה לפי מספר טלפון כלומר כל מספר מזוהה יכנס

    enter_id_type=phone
    

    כניסה לפי ת.ז כלומר המאזין יקיש מספר תעודת זהות ישראלית תקינה ויוכל להיכס

    enter_id_type=teudat_zehut
    

    כניסה לפי המספרים המופיעים בקובץ EnterIDList.ini בתוך התיקיה

    enter_id_type=list
    

    כניסה לפי רשימה של מספרי טלפון להסבר המלא עיין בהמשך כאן

    enter_id_type=enter_phone_list
    

    כניסה לפי רשימה שבה יש את כל הפרטים של הלקוח כולל שם משפחה, איימיל ועוד להסבר המלא עיין בהמשך כאן

    enter_id_type=list_all_information
    

    כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש להסבר המלא עיין בהמשך כאן

    enter_id_type=phone_from_list_all_information
    

    כניסה לפי מספר ספרות (קוד למשל) להסבר המלא עיין בהמשך כאן

    enter_id_type=digits
    

    כניסה לפי טלפון או הקשת טלפון להסבר המלא עיין בהמשך כאן

    enter_id_type=phone_or_enter_phone
    

  • ניהול

    התחברות לפי רשימה של מספרי טלפון

    enter_id_type=enter_phone_list
    

    כאשר הלקוח יכול לבחור להיכנס עם מספר הטלפון המזוהה שלו, או להקיש מספר טלפון שדרכו הוא רוצה להזדהות בכניסה
    את רשימת הטלפונים המורשים יש להכניס בקובץ EnterIDEnterPhoneList.ini
    הקובץ צריך להיות בתוך השלוחה שבה מתבצעת הכניסה

    הודעות קשורות:
    M1121 לכניסה עם המספר שלך הקישו 1 וסולמית לכניסה עם מספר אחר הקישו את מספר הטלפון המלא וסולמית לסיום
    M1122 מספרך אינו מזוהה במערכת


  • ניהול

    כניסה לפי רשימה שבה יש את כל הפרטים של הלקוח כולל שם משפחה, איימיל ועוד

    שם הקובץ הוא ListAllInformation.ini

    enter_id_type=list_all_information
    

    מיקום הקובץ:
    בשונה מכל הסוגי כניסות ששמים את הקובץ בתוך התיקיה שבה מופעלת הכניסה (אא"כ הגדרתם אחרת בערך login_add_val_name_folder=/EnterID)
    כאן זה לא כך
    אלא הטבלה היא ברמת מערכת
    (הסיבה לכך כי בטבלה יש הרבה ערכים שיתכן שבתיקיות אחרות נרצה להפעיל אותם, כגון שאלות לפי מגזר, ועוד, ולכן הטבלה היא ברמת מערכת ולא ברמת שלוחה)
    המיקום של הקובץ הוא
    תחת התיקיה הראשית יש לפתוח תיקיה בשם EnterID
    ובתוכה קובץ בשם ListAllInformation.ini
    כיצד מיצרים את הקובץ
    את הטבלה שלכם תשמרו כקובץ אקסל רגיל, כאשר כל פעם תעשו "שמירה בשם" כסוג csv
    התצוגה של קובץ csv הוא שכאשר פותחים את הקובץ דרך פנקס רשימות וכד' נראה את כל הרשומות כאשר בעצם ההבדל בין עמודה לעמודה זה עם הסימן פסיק ","
    הקובץ שלנו עובד כמו קובץ csv שמיצאים דרך האקסל, רק שהקידוד שלו זה utf8
    לכן חשוב שבטבלת האקסל שלכם לא יהיה הסימן פסיק בכלל,
    לאחר שיצרתם קובץ csv מתוך האקסל, יש לעשות פתח באמצעות "פנקס רשימות" ובתוך הפנקס רשימות לעשות שמירה בשם, לשנות את הסוג שמירה ל utf8 ואת שם הקובץ לקרוא ListAllInformation.ini
    ולעלות אותו לתיקיית EnterID במערכת שלכם, במידת הצורך תצרו אותה תחת התיקיה הראשית.
    סדר הרשימה בטבלאות אקסל :

    1. תעודת זהות/ המספר האישי
    2. מאושר כניסה - 1 זה מורשה כניסה, כל דבר אחר לא מורשה
    3. שם
    4. משפחה
    5. איימיל (השימוש באיימיל עדיין בפיתוח)
    6. שם מוסד
    7. חופשי (עמודה 7 היא ברירת מחדל של כניסה עם סיסמה ב enter_id_password_list_all_information_column)
    8. חופשי (עמודה 8 היא ברירת מחדל של הסכום לתשלום בסליקת אשראי billing_sum_list_all_information_column)
      9-13) חופשי
    9. עיר
      15 ואילך - כל שאר העמודות חופשי.

    בשביל שהמערכת תטען את השם מתוך הקובץ למערכת יש להוסיף את הערך

    login_add_val_name=yes
    

    הערה חשובה לגבי טעינת השמות:
    את טעינת השמות למערכת, ניתן להוסיף בקובץ ListAllInformation.ini ביחד עם כל הפרטים, ובמידת הצורך ניתן להוסיף רק את השמות בקובץ EnterIDValName.ini
    במידה והגדרתם שהמערכת תטען שמות login_add_val_name=yes אז המערכת בודקת האם קיים שם בקובץ EnterIDValName.ini ומעדכנת אותו, לאחר מכן המערכת בודקת האם קיים שם בקובץ ListAllInformation.ini במידה וקיים רק באחד מהקבצים אז זה מה שיהיה השם במערכת, במידה והשם קיים פעמיים אז מה שקיים בקובץ ListAllInformation.ini גובר וזה מה שיהיה השם במערכת.


  • ניהול

    כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש

    כניסה זו נועדה לאפשר לכמה טלפונים שונים להיות משוייכים למשתמש אחד
    כך שאם לקוח מתקשר מהבית או מהפלאפון שלו / של אשתו עדיין ניתן להגדיר חשבון אחד לכולם
    זה טוב להזמנות להגדרות לנקודות ועוד

    enter_id_type=phone_from_list_all_information
    

    המערכת מחפשת בקובץ list_all_information
    (הסבר על הקובץ והכנסתו ראה לעיל)
    את מספר הטלפון ממנו הלקוח מתקשר, ונותנת את שם המשתמש של מה שנמצא בעמודה הראשונה

    דוגמא:

    מספר אישי,מאושר,שם,משפחה,אימייל,שם מוסד,חופשי1 (מספר טלפון),חופשי2 (טלפון 2),חופשי3,חופשי4,חופשי5,חופשי6,חופשי7,עיר,סיסמה
    1111,1,דוד,לוי,,,0504100000,058320000,,,,,,קרית גת,1234
    1116,1,משה,כהן,,,0556770900,,,,0556770770,,,,4321
    

    הסבר:
    טלפון מספר 0504100000 יכנס תחת שם משתמש 1111 - דוד לוי
    טלפון מספר 058320000 יכנס תחת שם משתמש 1111 - דוד לוי
    טלפון מספר 0556770770 יכנס תחת שם משתמש 1116 - משה כהן
    טלפון מספר 0556770900 יכנס תחת שם משתמש 1116 - משה כהן

    שימו לב! למניעת באגים אין להקצות את אותו טלפון לשמות משתמשים שונים.
    ניתן להכניס כמה טלפונים שצריך תחת שם משתמש אחד.

    סיסמה אישית בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם המשתמש
    ישנם ארגונים/מוסדות שנותנים לכל מאזין סיסמה אישית משלו, ובנוסף רוצים שמספר מאזינים יוכלו להיכנס לחשבונם רק ממספר טלפון מסוים (לדוגמא, מוסד חינוכי שיוצא במבצע צבירת ניקוד - אם יש כמה אחים ממשפחה אחת, אז לכל ילד קוד אישי משלו, ועם זאת כל האחים יוכלו להיכנס לחשבונות שלהם רק ממספר הטלפון של האב/אם/בית).
    הפתרון הוא הגדרת סיסמה ומספר/מספרי טלפון לכל משתמש:

    enter_id=yes
    enter_id_type=phone_from_list_all_information
    enter_id_password=yes
    enter_id_password_list_all_information_column=10
    

    בדוגמא כאן יקח את הסיסמה מעמודה 10

    דוגמא לקובץ list_all_information

    310,1,ליבוביץ ישראל,,,ה' 1,038011111,0527676766,,310
    311,1,ברקוביץ חיים שלום ,,,ה' 1,0527635411,0527673511,,311
    407,1,ישראלי אברהם צבי,,,ו' 3,0527133333,0527612345,,407
    524,1,ישראלי אהרן,,,ט' 1,0527133333,0527612345,,524
    

    בדוגמא לעיל:
    האחים לבית משפחת ישראלי יוכלו להיכנס לחשבונם רק מהטלפון של האב שמספרו 0527133333, או מהטלפון של האם שמספרו 0527612345.
    במידה והקוד האישי שיוקש הוא 407 אז זיהוי שם המשתמש הוא אברהם צבי ישראלי.
    במידה והקוד האישי שיוקש הוא 524 אז זיהוי שם המשתמש הוא אהרן ישראלי.

    בדוגמא כאן שם המשתמש - עמודה 1, וכן הסיסמה שהוגדרה כאן כעמודה 10 הם אותו דבר כי זה מאוד מקל ובדרך כלל זה מה שנצרך.
    ניתן כמובן לשייך כמה מספרי טלפון לשם משתמש אחד.
    הערה: חובה שהעמודה של הסיסמה תהיה לאחר כל העמודות של הטלפון.

    במידה ואין שיוך כניסה המערכת מודיעה
    M1168 מספרך אינו משויך לרשימת הכניסה במערכת. אנא צור קשר עם מנהל המערכת.

    ניתן להגדיר

    enter_id_type_phone_from_list_all_information_error_read_phone=yes
    

    ואז המערכת תשמיע
    M1175 מספרכם אינו מזוהה כשיך למערכת, אנא הקישו את מספר הזיהוי שלכם,
    או את מספר הטלפון המשוייך למערכת, וסולמית לסיום

    אחרי שהלקוח הקיש את הטלפון - המערכת תתיחס כאלו נכנס עם הטלפון שהקיש למערכת

    ניתן להקיש גם מספר אישי והמערכת תחפש אותו ותכניס גם אם הקיש את המספר האישי,
    אבל שימו לב!!!
    אם המספר שלכם הוא 9 ספרות ומעלה (תעודת זהות וכדומה) זה יעבוד מצויין, המערכת תחפש בערך הראשון - במספר האישי - את מה שהקשתם ותכניס,
    אבל אם המספר הוא קטן מ9 ספרות, בשביל שהמערכת לא תבלבל בין תלמידים עשינו 2 הגנות

    1. חובה להגדיר כמה ספרות מינימום לחפש,
    enter_id_type_phone_from_list_all_information_error_read_phone_enter_min_digits=5
    

    בדוגמא כאן יחפש מינימום 5 ספרות,

    1. במקרה של פחות מ9 ספרות המערכת מחפשת בערכים שהם באמצע, כלומר לא מהערך הראשון ולא מהערך האחרון (חובה שיהיה פסיק לפני וגם פסיק אחרי בתוך הקובץ),
      בשפה פשוטה יש צורך לשים עוד פעם את המספר האישי, אבל בעמודה נפרדת , בתוך העמודות הנוספות

    הערה חשובה: במידה ותגדירו ספרה אחת, לחיפוש

    enter_id_type_phone_from_list_all_information_error_read_phone_enter_min_digits=1
    

    במקרה כזה כל מי שיקיש 1 וסולמית יכנס, כי לכל תלמיד בעמודה השניה יש את הסיפרה 1, ויש גם פסיק לפני ואחרי,
    כך שהמינימום לחיפוש המומלץ הוא 2,
    ובנוסף יש חובה לוודא שאין את אותם ספרות בשום מקום בקובץ, כי אחרת זה יכנס על הערך הראשון שהוא ימצא עם השיוך,
    לסיכום: בכמות ספרות נמוכות לחיפוש, יש להשתמש בזהירות יתרה, בהצלחה!!


  • ניהול

    כניסה לפי מספר ספרות (קוד למשל)

    enter_id_type=digits
    

    ברירת מחדל זה 4 ספרות
    באם רוצים שיכניס במספר ספרות שונה מ 4 ספרות יש להגדיר:

    enter_id_type_digits_amount=8
    

    בדוגמא זו המאזין יצטרך להקיש 8 ספרות.

    ניתן גם לאפשר כמות ספרות לא קבוע

    enter_id_type_digits_amount=none
    

    בדוגמא הזאת יכניס בכל כמות ספרות שהיא


  • ניהול

    כניסה לפי טלפון או הקשת טלפון

    enter_id=yes
    enter_id_type=phone_or_enter_phone
    

    בכניסה לפי זיהוי זה הלקוח ישמע
    M1121 "לכניסה עם המספר שלך הקישו 1 וסולמית, לכניסה עם מספר אחר הקישו את מספר הטלפון המלא וסולמית לסיום"
    בפועל כל מספר או כמות ספרות שהלקוח יקיש יכנס ללא הגבלת ספרות וכד'

    במידה ואין זיהוי טלפוני המערכת תשמיע
    M1122 מספרך אינו מזוהה במערכת.
    ותחזיר את הלקוח לכך שיוכל להקיש העצמו את הזיהוי שלו


  • ניהול

    כניסה לפי פרטי הכניסה ממערכת אחרת

    ניתן להגדיר שהכניסה במערכת ראשונה תמשיך עם אותו זיהוי למערכת השניה ללא צורך בהתחברות מחודשת במערכת השניה

    הערות חשובות
    מודל זה יעבוד רק ממערכת אחרונה
    כלומר מעבר ממערכת אחת למערכת שניה ולא ממערכת אחת למערכת שלישית
    כלומר ניתוב פנימי ישיר ממערכת למערכת דרך routing_yemot למערכת השניה
    כמו כן חייב לוודא שהמערכת שאליה מועברים בניתוב פנימי הינה באותו מיקום
    תוכלו לראות את מיקום המערכת שלכם באתר למטה תחת הכיתוב yemot או ymt
    חובה ששתי המערכות יהיו באותו מקום

    לאחר הכניסה בהצלחה במערכת הראשונה
    וטעינת כל הערכים הרלוונטים
    ניתן לעבור למערכת השניה והערכים של הכניסה בהצלחה יופיעו בה
    להלן דוגמאות להגדרות

    דוגמא למערכת ראשונה שמספרה 0779876543

    type=routing_yemot
    routing_yemot_number=031234567
    enter_id=yes
    enter_id_type=phone
    

    לאחר כניסה בהצלחה במערכת הראשונה ניתן לטייל כמה שרוצים במערכת הראשונה ובסוף בכל שלוחה שהיא להעביר למערכת השניה בחיוג פנימי

    דוגמא לקוד במערכת השניה שמספרה031234567

    enter_id=yes
    enter_id_type=other_did
    enter_id_other_did=0779876543
    enter_id_other_did_type=phone
    

    כמובן enter_id_type במערכת הראשונה יכול להיות כל אחד מהסוגים הקיימים
    במערכת השניה אנחנו מסמנים את מספר המערכת האחרת וכן את סוג כניסה ממערכת אחרת

    הכניסה בהצלחה במערכת השניה הינה כניסה שקטה

    במידה והכניסה לא מצליחה המערכת מודיעה

    M1171 לא נכנסת בהצלחה למערכת הבסיס
    M1172 לא הוגדר מערכת בסיס
    M1173 לא הוגדר סוג כניסה ממערכת בסיס


  • ניהול

    סיסמת כניסה ב enter_id

    להגדרת לקיחת סיסמה מהלקוח יש להגדיר

    enter_id=yes
    enter_id_type=כל סוג כניסה 
    enter_id_password=yes
    

    למי שנכנס בסוגים הבאים

    enter_id_type=list_all_information
    enter_id_type=phone_from_list_all_information
    

    הסיסמה צריכה להיות בתוך הקובץ
    ListAllInformation.ini שבספריית EnterID
    ברירת מחדל המערכת תחפש את הסיסמה בעמודה מספר 7

    אם רוצים שהמערכת תחפש בעמודות אחרות ניתן להגדיר

    enter_id_password_list_all_information_column=10 
    

    בדוגמא כאן המערכת תחפש את הסיסמה בעמודה מספר 10

    לכל הסוגים האחרים

    enter_id_type=teudat_zehut/digits/list/phone/enter_phone_list/phone_or_enter_phone/other_did
    

    הסיסמה צריכה להיות בתיקיה הנוכחית שלך - בתיקיה שבה הזיהוי,
    בקובץ בשם
    EnterIDPassword.ini

    את הסיסמאות יש להכניס בקובץ בצורה הבאה

    0587707708=770
    

    הסיסמה לטלפון 0587707708 היא 770

    במידה ואין סיסמה מוגדרת ללקוח, הכניסה פשוט מתבצעת מיידית בהצלחה

    במידה ומוגדר סיסמה והלקוח לא הקיש את הסיסמה הנכונה ברירת מחדל המערכת חוזרת שלב אחד למעלה
    ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת

    enter_id_error_goto=/5/8
    

    לאחר סיסמה שגויה יעבור לשלוחה /5/8

    הודעות מערכת:

    M1100 נא הקש את הסיסמה וסולמית לסיום
    M1101 סיסמה שגויה


  • ניהול

    הגדרות לכל סוגי הכניסות לפי מספר אישי

    השמעת המספר שהוקש

    ברירת מחדל לאחר שהלקוח הקיש את הספרות, המערכת ישר הולכת לבדיקה של הספרות אותם הקיש הלקוח,
    באם ברצונכם כי הלקוח ישמע את הספרות ויוכל לתקן (M1119) הגדירו

    enter_id_read_say=yes
    

    הודעות קשורות:
    M1103 - אנא הקישו את המספר האישי וסולמית לְסיום
    M1104 - המספר האישי שֶהוּקַש שגוי
    M1119 לאישור הקישו 1, להקשה מחודשת הקישו 2
    M2710 להקשה מחדש הקישו 1 או המתינו ליציאה הקישו 2

    כניסה שגויה:

    ניתן להגדיר שאם הוקש מספר שגוי/שלא ברשימה או סיסמה לא נכונה, שיעבור לשלוחה אחרת, יש להגדיר:

    enter_id_error_goto=/1/2/1
    

    בדוגמא, עובר לשלוחה /1/2/1 מהשלוחה הראשית.


    ניתן להגדיר שלא יזכור את ה ID ויבקש בכל פעם כשנכנסים לשלוחה ע"י ההגדרה

    delete_id_exit=yes
    

    במידה והמאזין לא הקיש את המספר האישי לאחר ההודעה, או שהקיש את המספר האישי אך לא הקיש סולמית,
    ניתן להגדיר כמה שניות המערכת תמתין לפני שתודיע שוב את ההודעה "אנא הקש את המספר האישי".
    ברירת מחדל היא שהמערכת ממתינה 8 שניות.
    ניתן להגדיר כמות שניות אחרת:

    enter_id_timeout=10
    

    בדוגמא המערכת תמתין 10 שניות לפני שתשמיע שוב את ההודעה של "אנא הקש את המספר האישי".


  • ניהול

    רשימת מידע על הכניסות

    כל הכניסות שהסתיימו בהצלחה נשמרות בתייקית Log בספריה ראשית בקובץ LogEnterID.ymgr
    (הוראות לפתיחת קובץ ymgr תוכל למצוא כאן)

    באם רוצים לבטל שמירת כניסה - כלומר שלא ירשום מי נכנס ניתן להגדיר

    login_save_log=no
    

    דוגמא ממה שנשמר בקובץ הlog

    Folder-8.Type-list.ID-9856.Phone-0501234567.Date-2015-03-18.17:09:18
    

    בדוגמא זו הכניסה התבצעה בתיקיה (Folder) מספר 8
    סוג הכניסה (Type) הוא לפי רשימה list
    הכניסה התבצעה מטלפון 0501234567
    בתאריך 2015-03-18
    בשעה 17:09:18


  • ניהול

    הוספת שם המשתמש כערך במערכת

    לאחר התחברות בהצלחה

    בשביל שהמערכת תטען את השם יש להכניס את הערך הבא בתקיית ההתחברות (דהיינו התיקיה שבה מוגדר זיהוי)

    login_add_val_name=yes
    

    ובנוסף באותה שלוחה להכניס קובץ בשם
    EnterIDValName.ini
    ניתן לשנות את מיקום הקובץ של הטעינת שמות, כלומר את הערך של ההתחברות וכן את הערך של בקשת הוספת השם תשימו בתיקיה שדרכה אתם מתחברים, אבל את הקובץ עצמו של EnterIDValName.ini ניתן לשים במיקום שונה מאשר תייקית ההתחברות, ברירת מחדל הקובץ צריך להיות בתקיית ההתחברות ניתן לשנות על ידי הגדרה של

    login_add_val_name_folder=/EnterID
    

    בדוגמא כאן הקובץ עם השמות EnterIDValName.ini ילקח מתוך תיקיית EnterID שתחת השלוחה הראשית.
    זה עוזר למקרים שבהם יש התחברות מכמה שלוחות כאשר השמות הם זהים בכלל השלוחות

    בתוך הקובץ של EnterIDValName.ini יש להכניס את כל המספרי ההתחברות והשמות בפורמט הבא

    123456=יעקב לוי
    089493770=נחייג ונשמע
    

    כרגע המקום שבו הערך המלא עם השם יופיע זה בקובץ LogEnterID.ini
    שנמצא בתיקית ה Log
    בהמשך בעז"ה נוסיף זאת בכלל המקומות הכוללים התחברות ונשמר LOG שיופיע בו גם השם במידה וקיים


Log in to reply