פיתרון בעיה בהפניית שיחות
-
שלום וברכה
יש לי קו סלולרי שאני רוצה שכל השיחות הנכנסות אליו יופנו למערכת IVR, ובקו יהיה תפריט ומי שירצה להגיע אלי יוכל להקיש 1 לדוג' ואז השיחה תופנה לנייד שלי
הבעיה היא שכל השיחות בנייד מופנות לקו של ימות ואז נוצר לופ שהשיחה מופנית בחזרה לקו של ימות
יש למישהו אולי רעיון איך לפתור את הבעיה?
@שמואל @MGM-IVR @אהרן-שובקס
זה ממש דחוף לי עוד לפני החג תודה רבה מראש -
תנסה את זה.
[https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויג?_=1650524987137](כתובת קישור) -
@קינג-קומפיוטר @yair תעשה הפנייה בתפוס וכל פעם שמישהו מחייג לא דרך המערכת תעשה דחייה
-
@קינג-קומפיוטר זה באמת בלתי אפשרי מבחינה הגיונית כשיש הפניית שיחות כללית אז שיחות יגיעו רק לקו ולא אליך בשום צורה שהיא
הדרך היחידה זה לרכוש עוד קו סלולרי (אפשרי אולי בטוקמן כשר של הוט מובייל) ואותו להפנות למערכת והכל יבוא על מקומו בשלום -
@חיים100 אמר בפיתרון בעיה בהפניית שיחות:
הדרך היחידה זה לרכוש עוד קו סלולרי (אפשרי אולי בטוקמן כשר של הוט מובייל) ואותו להפנות למערכת והכל יבוא על מקומו בשלום
בטוקמן יעלה לו כל שיחה שמופנית למערכת
-
@קינג-קומפיוטר
יש מכשירים ניידים שניתן לעשות בהם רשימה לבנה ואז תוכל לעשות שהשיחה תופנה מהמערכת עם הזיהוי של המערכת וכך תוכל להגדיר שהמערכת היא היחידה שמורשית להתקשר איליך ותעשה הפניה עם תפוס ואם לא זמין למערכת.
[אגב את הזיהוי של המתקשריןם תוכל לראות בשיחות שלא נענו] -
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בפיתרון בעיה בהפניית שיחות:
בטוקמן יעלה לו כל שיחה שמופנית למערכת
נראה לי טוקמן של הוט מובייל כשר אפשר להפנות ממנו שיחות בלי להטעין אותו וכנ"ל טוקמן לא כשר של פרטנר רק אני לא אומר את זה בנחרצות כפיתרון כי למיטב הבנתי טוקמן שלא הטעינו אותו כמה חודשים פשוט מתנתק ואי אפשר לקבל בחזרה את המספר כך שזה יכול להיות פיתרון זמני לקמפיין התרמה שמעוניין לשגר הודעות לנמענים ממספר נייד ושיוכלו לחזור לאותו מספר
(הרי לשייך מספר נייד למערכת זה אסור מבחינה חוקית) -
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בפיתרון בעיה בהפניית שיחות:
[אגב את הזיהוי של המתקשריןם תוכל לראות בשיחות שלא נענו]
חשבתי על הרעיון הזה אבל הורדתי אותו בגלל שחשבתי שאני לא יוכל לראות את זיהוי המתקשרים בשיחות אחרונות, אתה אומר שלמרות שהמספר יגיע עם זיהוי המערכת תהיה אפשרות לראות את הזיהוי של השיחות איך?
ואגב דבר נוסף אם אני מגדיר שבמקום זיהוי המערכת תהיה קידומת0548400000 יופיע לנציג 01548400000
ויש לי שיחה שלא עניתי לה אני יכול אח"כ לחייג למספר01548400000 או שאני צריך לערוך את המספר ואז לחייג
תודה רבה -
@קינג-קומפיוטר צריך לערוך את המספר
-
@קינג-קומפיוטר אפשר לפתוח חשבון SIP, לחבר אותו לטלפון ולהעביר אליו את השיחות
-
@eliyahu תודה על התגובה אבל אני תקוע כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/8606/תקלה-ביצירת-חשבון-sip
-
@קינג-קומפיוטר תפתח חשבון SIP בימות המשיח
-
@eliyahu איך אני עושה את זה? (בשירות לקוחות אמרו לי דרך שלוחה 3 אבל אני לא שומע שם אופציה לפתיחת מערכת SIP)
-
@קינג-קומפיוטר תפתח מערכת רגילה ואחר כך באתר הניהול תגדיר אותה כחשבון SIP
-
@eliyahu אחרי שיש לי מערכת איפה אני מגדיר את זה
-
@קינג-קומפיוטר במערכת החדשה
-
@eliyahu לא הבנתי אני צריך לפתוח מערכת נוספת ואותה להגדיר כSIP?
כי את המערכת הזו פתחתי לפני כמה ימים אז בשביל מה אני צריך לפתוח מערכת חדשה?
תודה על העזרה -
@קינג-קומפיוטר פתחת בשלוחה 3?
-
@eliyahu קניתי קו פתוח לקומה הכשרה בשלוחה 11
לפתוח בשלוחה 3? -
@קינג-קומפיוטר לפתוח בשלוחה 3