• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. משרדי
    3. הגבוה ביותר
    מ מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 17
    • פוסטים 97
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: שינוי שם של דוח למייל

      @שמואל-ש אין לי מוניטין בשביל לשים לייק.
      מביך כמה שזה פשוט

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      משרדי
    • RE: תיקון תוקף כרטיס אשראי בכרטיס שמור (טוקן)

      @davd
      הייתי מציע לעשות גם אפשרות שישמיע את התפריט רק כאשר התוקף חלף בפועל.
      במקרים רבים מאוד אנשים נזכרים לעדכן את התוקף רק כאשר אכן פג תוקף הכרטיס...

      פורסם בחדש במערכת
      מ
      משרדי
    • RE: 🔒 שדרוג אבטחה: הוספת אימות דו-שלבי (MFA) בעת כניסה לאתר ניהול המערכת, וכן בעת שימוש ב-API

      @שלוימי-770 כתב ב🔒 שדרוג אבטחה: הוספת אימות דו-שלבי (MFA) בעת כניסה לאתר ניהול המערכת, וכן בעת שימוש ב-API:

      אימות דו-שלבי ב-API: הפעלת קריאות API תדרוש אימות נוסף מעבר למפתח ה-API הרגיל. זה יכלול שליחת קוד אימות ייחודי לאמצעי זיהוי מוגדר מראש (כגון טלפון או מייל), בדומה לתהליך הכניסה לאתר הניהול.

      המקטע הזה לא מספיק ברור.
      מה בדיוק צפוי?
      איך יעבוד התממשקות מול ימות בשרתים?

      פורסם בחדש במערכת
      מ
      משרדי
    • RE: בקשת עזרה!! אפשרויות להפנייה למענה אנושי

      @חיים-יענקל

      routing_end_goto=/8
      

      כמדומני שזה ההגדרה, מתוך מעבר בסיום החיוג אם השיחה לא נענתה וכד'.
      כמובן לשנות לתיקייה המתאימה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      משרדי
    • RE: שלוחת השמעת אישורים אינה פועלת

      עדכון:
      פניתי לימות המשיח, והם העבירו את הבעיה לצוות הפיתוח.
      בנתיים בדקתי שוב, עברתי על הגדרות הזיהוי ומצאתי את הטעות שלי כמובן...
      לא היה מוגדר מזהה/מספר משתמש בעמודה A ב list_all_information...
      מצורף צילום מסך:
      99013cfc-fa30-4e0f-af7a-1a4cd68e1cb2-image.png

      תודה ל @eliyahu שענה לי בחפץ לב והתייחס ברצינות כאילו מדובר בלקוח הכי חשוב שלו אי פעם!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      משרדי
    • RE: עדכון חשוב בסליקה בקשר קהילות - דולרים

      @davd
      לעניות דעתי, כדאי היה לתת זמן ארוך יותר לעדכון במערכות השונות.
      הנזק שעלול להגרם מחיובים עודפים לא שווה את זה.

      פורסם בחדש במערכת
      מ
      משרדי
    • RE: תיעוד API לטובת ניהול וביצוע אימות דו-שלבי - לטובת מפתחי ממשקים חיצוניים

      @שמואל יש תאריך יעד כבר או עדיין לא?
      תקופת החגים עמוסה מאוד, ואני לא מצליח להבין האם יש כבר דד ליין לשינוי. או שיש עוד זמן.

      פורסם בחדש במערכת
      מ
      משרדי
    • RE: הגבלה לפי הנתונים שהתקבלו, במודול "קבלת נתונים"

      @HMJE22 תודה על ההסבר.
      (פשוט אין לי הרשאות לשים לייקים)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      משרדי
    • RE: עזרה html.

      @בוס שלחתי, פתוח.

      פורסם בפורום PHP
      מ
      משרדי
    • RE: בקשת עזרה!! אפשרויות להפנייה למענה אנושי

      @חיים-יענקל מה קורה כרגע לאחר שתם פרק הזמן שהגדרת?
      (לפי הצילום מסך נראה שזה שניה)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      משרדי
    • שינוי שם של דוח למייל

      ace42b84-045b-44d4-9200-2466f17f7c83-image.png
      הגדרתי ככה על פי המדריך, ולא עובד.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      משרדי
    • RE: שליחת צינתוקים עם API חינם

      @קובי-י
      זה בדיוק מה ששאלתי.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      משרדי
    • RE: הקלטת שיחה אוטומטי ושליחה למייל

      @אליהו-קוויט
      באיזה מודול אתה משתמש להפניית שיחות?

      וכן לההיפך

      מה הכוונה?
      לשיחות שאתה מוציא דרך המערכת?
      השאלה לא מספיק ברורה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      משרדי
    • RE: שליחת צינתוקים עם API חינם

      לא מבין לאיפה הלך האשכול הזה.
      הפתרון היה לשים פשוט TZL כפי שהוצע כאן, ולא כפי ששמתי בטעות TPL.
      זה הכל.
      תודה @מערכת-קמפיינים

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      משרדי
    • RE: מכירת מקומות בבית כנסת, אפשר הסבר?

      @מים-אחרונים
      https://f2.freeivr.co.il/post/73426

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      משרדי
    • RE: זיהוי שיחה יוצאת, בשיחה המתבצעת כהוראה משרת API.

      @צדיק-תמים
      תודה רבה, עבד.
      שנה טובה!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      משרדי
    • RE: כניסה לפי list_all_information ללא הקשה כל שהיא מצד המשתמש

      @מ-ל-ל כן, כי אין כיום אפשרות לקחת את הנתונים הקיימים בשורה אותה אנחנו מוחקים, ולהוסיף אותם לשורה חדשה ביחד עם הנתונים הנוספים אותם לוקחים כעת מהמחייג.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      משרדי
    • RE: הקמת שיחת חזרה ללקוח

      @ivrפון
      https://f2.freeivr.co.il/post/110020
      פיספסתי את זה, עברתי על API שוב ושוב ולא שמתי לב לזה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      משרדי
    • RE: למה להיות ריסיילר?

      @עידו
      אתה אמור לעשות שיקול של מכלול הנתונים.
      אני יכול לתת לך זוית נוספת, והיא הכלים שימות נותנים ואחרים לא
      אני הייתי צריך להרים פרויקט ללקוח עם דד ליין, האם אלך כעת להקים מרכזיה לבד?
      לא עסקתי בתחום מעודי, ועם ימות המשיח כל מה שנותר לי זה להתמקד בצד שרת ולבצע אותו כמו שצריך.
      אז נכון, זה אולי יותר יקר לעיתים, אבל זה עם המון מעלות אחרות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      משרדי