@שמואל-ש אין לי מוניטין בשביל לשים לייק.
מביך כמה שזה פשוט
-
RE: שינוי שם של דוח למייל
-
RE: תיקון תוקף כרטיס אשראי בכרטיס שמור (טוקן)
@davd
הייתי מציע לעשות גם אפשרות שישמיע את התפריט רק כאשר התוקף חלף בפועל.
במקרים רבים מאוד אנשים נזכרים לעדכן את התוקף רק כאשר אכן פג תוקף הכרטיס... -
RE: 🔒 שדרוג אבטחה: הוספת אימות דו-שלבי (MFA) בעת כניסה לאתר ניהול המערכת, וכן בעת שימוש ב-API
@שלוימי-770 כתב ב
שדרוג אבטחה: הוספת אימות דו-שלבי (MFA) בעת כניסה לאתר ניהול המערכת, וכן בעת שימוש ב-API:אימות דו-שלבי ב-API: הפעלת קריאות API תדרוש אימות נוסף מעבר למפתח ה-API הרגיל. זה יכלול שליחת קוד אימות ייחודי לאמצעי זיהוי מוגדר מראש (כגון טלפון או מייל), בדומה לתהליך הכניסה לאתר הניהול.
המקטע הזה לא מספיק ברור.
מה בדיוק צפוי?
איך יעבוד התממשקות מול ימות בשרתים? -
RE: בקשת עזרה!! אפשרויות להפנייה למענה אנושי
routing_end_goto=/8כמדומני שזה ההגדרה, מתוך מעבר בסיום החיוג אם השיחה לא נענתה וכד'.
כמובן לשנות לתיקייה המתאימה -
RE: שלוחת השמעת אישורים אינה פועלת
עדכון:
פניתי לימות המשיח, והם העבירו את הבעיה לצוות הפיתוח.
בנתיים בדקתי שוב, עברתי על הגדרות הזיהוי ומצאתי את הטעות שלי כמובן...
לא היה מוגדר מזהה/מספר משתמש בעמודה A בlist_all_information...
מצורף צילום מסך:

תודה ל @eliyahu שענה לי בחפץ לב והתייחס ברצינות כאילו מדובר בלקוח הכי חשוב שלו אי פעם!
-
RE: עדכון חשוב בסליקה בקשר קהילות - דולרים
@davd
לעניות דעתי, כדאי היה לתת זמן ארוך יותר לעדכון במערכות השונות.
הנזק שעלול להגרם מחיובים עודפים לא שווה את זה. -
RE: תיעוד API לטובת ניהול וביצוע אימות דו-שלבי - לטובת מפתחי ממשקים חיצוניים
@שמואל יש תאריך יעד כבר או עדיין לא?
תקופת החגים עמוסה מאוד, ואני לא מצליח להבין האם יש כבר דד ליין לשינוי. או שיש עוד זמן. -
RE: הגבלה לפי הנתונים שהתקבלו, במודול "קבלת נתונים"
@HMJE22 תודה על ההסבר.
(פשוט אין לי הרשאות לשים לייקים) -
RE: בקשת עזרה!! אפשרויות להפנייה למענה אנושי
@חיים-יענקל מה קורה כרגע לאחר שתם פרק הזמן שהגדרת?
(לפי הצילום מסך נראה שזה שניה) -
RE: הקלטת שיחה אוטומטי ושליחה למייל
@אליהו-קוויט
באיזה מודול אתה משתמש להפניית שיחות?וכן לההיפך
מה הכוונה?
לשיחות שאתה מוציא דרך המערכת?
השאלה לא מספיק ברורה -
RE: שליחת צינתוקים עם API חינם
לא מבין לאיפה הלך האשכול הזה.
הפתרון היה לשים פשוט TZL כפי שהוצע כאן, ולא כפי ששמתי בטעות TPL.
זה הכל.
תודה @מערכת-קמפיינים -
RE: זיהוי שיחה יוצאת, בשיחה המתבצעת כהוראה משרת API.
@צדיק-תמים
תודה רבה, עבד.
שנה טובה! -
RE: כניסה לפי list_all_information ללא הקשה כל שהיא מצד המשתמש
@מ-ל-ל כן, כי אין כיום אפשרות לקחת את הנתונים הקיימים בשורה אותה אנחנו מוחקים, ולהוסיף אותם לשורה חדשה ביחד עם הנתונים הנוספים אותם לוקחים כעת מהמחייג.
-
RE: הקמת שיחת חזרה ללקוח
@ivrפון
https://f2.freeivr.co.il/post/110020
פיספסתי את זה, עברתי על API שוב ושוב ולא שמתי לב לזה. -
RE: למה להיות ריסיילר?
@עידו
אתה אמור לעשות שיקול של מכלול הנתונים.
אני יכול לתת לך זוית נוספת, והיא הכלים שימות נותנים ואחרים לא
אני הייתי צריך להרים פרויקט ללקוח עם דד ליין, האם אלך כעת להקים מרכזיה לבד?
לא עסקתי בתחום מעודי, ועם ימות המשיח כל מה שנותר לי זה להתמקד בצד שרת ולבצע אותו כמו שצריך.
אז נכון, זה אולי יותר יקר לעיתים, אבל זה עם המון מעלות אחרות.
