• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. WIZNITZ
    3. הגבוה ביותר
    W
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 6
    • עוקבים 11
    • נושאים 201
    • פוסטים 1156
    • הגבוה ביותר 239
    • שנוי במחלוקת 14
    • קבוצות 1

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי WIZNITZ

    • RE: טריויה אונליין

      שאלות נפוצות

      1. איך זה עובד?

      פותחים חשבון משתמש במסך ההרשמה, ונכנסים לממשק ניהול אינטרנטי קליל ונוח ליצירת ה'קליקי' שלכם, להכנסת השאלות והמשתתפים.
      מציבים את מסך המחשב מול המשתתפים (מומלץ להשתמש במסך נוסף או מקרן). כשמחליטים להתחיל את המשחק – לוחצים על כפתור 'התחלת משחק' בממשק המשחק.
      בוחרים אחת מאפשרויות ההפעלה (מסך נפרד למנחה, או משולב), ועל המסך יופיע מספר הטלפון שאליו צריכים המשתתפים להתקשר ממכשיר הטלפון שבידיהם.
      נשאר לכם רק ללחוץ על כפתור 'הפעל המשחק' והמשחק מתחיל!

      2. איך אדע לתפעל את המשחק?

      ממשק הניהול וההפעלה הוא קליל, נוח ומובן לכל אחד. אין צורך בידע טכני מוקדם.

      3. עבור מה התוכנית מתאימה?

      המשחק 'קליקי' מיועד לכל אירוע או מפגש שאתם מעוניינים לשדרג ולהעניק למשתתפים ולכם חוויה אטרקטיבית, חדשנית, ובלתי נשכחת!
      רוצים דוגמא? בבקשה: סדנאות, ערבי משפחה, גיבוש, כנסים, ימי הולדת, בת מצווה, ועוד…

      4. האם ניתן לשלב תמונות, קבצי שמע וסרטונים אישיות בשאלות?

      בטח! בממשק יצירת השאלות תוכלו לבחור בקלות בשאלה המשלבת קובץ שמע, סרטון או תמונה שיופיעו לפני השאלה הרצויה.

      5. איך הטלפונים של המשתתפים מתחברים למשחק?

      על מסך המשחק יופיע מספר טלפון שאליו יתקשרו כל המשתתפים. אין צורך במכשיר ייעודי למשחק.

      6. האם 'קליקי' דורש חיבור לאינטרנט?

      המחשב שבו מכינים ומפעילים את המשחק דורש חיבור לאינטרנט. אך הטלפונים של השחקנים אינם דורשים חיבור לאינטרנט, אלא רק אפשרות לחייג.

      7. יש לי טלפון כשר. האם אוכל להשתתף במשחק?

      בוודאי! זה מיועד גם עבורך! ניתן להתקשר ולהשתתף במשחק גם מכל טלפון כשר.

      8. נתקלתי בקושי להפעיל את המשחק. מישהו יכול לעזור לי?

      תוכלו לפנות אלינו במייל לכתובת cs@yemot.co.il

      9. האם יש תשלום עבור המשחק?

      אין עלות על השימוש במשחק, והשימוש בממשק הוא חינמי לחלוטין.
      ייתכן שבעתיד יידרש תשלום עבור כך.

      סרטון הדרכה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • 2..3.. שַׁ_גֵּר

      3b13966b-14f1-486f-a4f0-7add0c8fd6e4-image.png

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      W
      WIZNITZ
    • הוספת אפשרות למחוק מספרים דרך האתר מרשימות צינתוקים החינמי

      @שמואל

      הוספת אפשרות למחוק מספרים דרך האתר מרשימות צינתוקים החינמי

      פורסם בבקשות לפיתוח
      W
      WIZNITZ
    • צ'אט GPT לתמיכה במערכות ימות המשיח

      שלום חברים,

      רציתי לשתף אתכם בצ'אט GPT שמצאתי, אשר מספק תמיכה והכוונה במערכות הטלפוניה המתקדמות של ימות המשיח בצורה מהירה ויעילה.

      מה תוכלו למצוא בצ'אט הזה?

      • מענה מהיר לשאלות בנושא מערכות הטלפוניה של ימות המשיח
      • תמיכה טכנית בזמן אמת
      • הדרכות מפורטות ומידע עדכני

      אני אישית מצאתי את הצ'אט הזה מאוד מועיל ושימושי, וממליץ לכם לנסות אותו גם כן.
      לכניסה לצ'אט, פשוט לחצו על הקישור הזה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • חדש! - ניתוק שיחה מהאתר ולראות את הפרטים בצורה יותר מסודרת

      עלה באתר הניהול האפשרות לנתק שיחה מהאתר ולראות את הפרטים בצורה יותר מסודרת

      18b25826-f8bb-4c2c-acd5-d3095f4ba508-image.png

      SnipImage.JPG

      פורסם בחדש במערכת
      W
      WIZNITZ
    • RE: עדכון על שליחת פקסים דרך המערכת

      חדשות טובות! 📠 שירות הפקס נשאר איתנו

      ערב טוב 🙂

      לפעמים התגובה הטובה ביותר היא להקשיב. 😊 וזה בדיוק מה שעשינו.

      אנו מודים לכם על התגובות הרבות והמשוב החשוב

      שקיבלנו בעקבות ההודעה האחרונה בנושא שירות הפקס.

      שמענו את הסיפורים שלכם, הבנו את הצרכים העסקיים שלכם,

      והקשבנו בתשומת לב לכל פנייה.

      אז יש לנו חדשות טובות בשבילכם 🤩

      החלטנו להיות קשובים ללקוחות ולהשאיר את השירות קיים!!!

      שירות הפקס ימשיך לפעול בדיוק כפי שאתם מכירים ואוהבים.

      בלי שינויים, בלי הפתעות,

      רק אותו שירות אמין שתמיד היה כאן בשבילכם.

      זו ההזדמנות שלנו להודות לכם:

      👌על האמון המתמשך בשירותים שלנו

      👌על הכנות והפתיחות בשיתוף הצרכים שלכם

      👌ובעיקר - על שאתם חלק מהמשפחה העסקית שלנו

      כתמיד, אנחנו כאן בשבילכם לכל שאלה או בקשה.

      אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות השירות שלנו בכל דרך שנוחה לכם.

      נמשיך לצעוד יחד קדימה! 💪

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      W
      WIZNITZ
    • משרד התקשורת עושה סוף ל'צינתוקים' וחסימות הקווים הכשרים

      משרד התקשורת עושה סוף ל'צינתוקים' וחסימות הקווים הכשרים

      בעקבות תלונות גוברות והולכות על כך שמוקדי חירום וקווי מידע חיוניים נחסמים בטלפונים הכשרים, משרד התקשורת יוזם מהלך שיקשה על החסימות ויביא סוף לצינתוקים

      תלונות רבות נשמעו בשנים החולפות על כך שמוקדי חירום וקווי מידע חיוניים נחסמים בטלפונים הכשרים, כשמאחורי החסימות עומדת 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'. על רקע נגיף הקורונה והתלות הגוברת בתקשורת, התעצמה כמות התלונות בנושא וכעת במשרד התקשורת יוזמים פתרון שיביא אולי סוף לסאגה.

      במשרד התקשורת מבשרים היום (רביעי), כי בעקבות תלונות רבות הם שוקלים לשנות את הקשחת הרישיונות שמקבלות חברות התקשורת, כך שתיאסר עליהן חסימת מוקדי חירום, או טלפונים שהוקמו למוסדות המדינה, וכן שינוי הקריטוריון שיביא לחסימת קווים.

      על פי משרד התקשורת, "המשרד שוקל לקבוע ברישיונות מפעילים פנים ארציים וחברות הסלולר", כך שיחול איסור על חסימת אפשרות החיוג למספרי טלפון ארציים מקוצרים שהקצה משרד התקשורת לצורך מוקדי חירום, איסור על חסימת אפשרות החיוג למספר טלפון אשר הוקצה ל"מדינה ומוסדותיה".

      כאמור במשרד התקשורת רוצים להקשיח את הקריטריונים של הרישיונות שהם מנפקים למפעילים, ובוועדת הרבנים יאלצו להגיש בקשות נפרדות על כל קו ולא עבור קבוצת מספרים כשעל חברת התקשות תחול חובה של שמירת תיעוד, על ידי חברת התקשורת או מי מטעמה בדבר כל חסימה.

      במשרד התקשורת שוקלים לעשות סוף גם לתופעת הצינתוקים, כך שיביאו לסוף לתופועה המטרידה של צינתוקים שבאים בעיקר מקווי נעייס, ותלונות שעלו בעבר לא הצליחו להביא לפתרון שיביא סוף לתופעה.

      שר התקשורת יועז הנדל אמר: "אני מכבד את רצון הציבור החרדי וזכותו להחזיק מנויים המאושרים על ידי ועד הרבנים. חובת המשרד למנוע פגיעה אפשרית במשתמשים, לפיכך השימוע יסדיר את החסימות. זהו נדבך ראשון להחלטה שבמסגרתה נפעל למגר גם את תופעת הצינתוקים (צלצול אוטמטי וניתוק) שמכבידה מאוד על הציבור החרדי".

      בחדרי חרידים

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • רשימת קוי תוכן המעדכן

      טופס למילוי של כל הקווי תוכן .

      כולם מוזמנים למלאות: כאן

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • RE: איך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים

      @יענקלה-הכוכב אמר באיך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים:

      זה נתקע. אני רוצה להעביר את הרשימה למערכת אחרת, יש רעיונות?

      ‏‏לכידה.PNG

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • RE: שידרוגים משמעותיים במודול צינתוקים!

      @אלחנן1 @eliyahu
      צריך להוסיף באתר תיעוד של הפעולה
      מי שהזמין את מי
      ותגובת המזמין

      פורסם בחדש במערכת
      W
      WIZNITZ
    • RE: ניהול צינתוקים

      תודה לכולם חזר לעבוד

      פורסם בבאגים במערכת
      W
      WIZNITZ
    • מודול צינתוקים חינמיים - הודעות מערכת שלא ניתנות להחלפה

      עכשיו שאי אפשר להחליף את ההודעות מערכת
      לא נפתר.PNGאז אפשר לחלק את השלוחה לשתי לשוחות נפרדות אחד להוספה ואחד להסרה
      נפתר.PNGולהוסיף גם אופציה לשמיעת כמות החברים נרשמו לקבלת צינתוקים
      @שמואל @ימות-המשיח

      פורסם בבקשות לפיתוח
      W
      WIZNITZ
    • טריויה אונליין

      cbc86713-4bca-4e15-990e-404f40198833-image.png

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • RE: מספר מזהה של המערכת בשליחת צינטוקים

      @אבי-2021

      הזיהוי של הצינתוק הינו מספר המערכת הראשי, אם רוצים להגדיר מספר משני, או מספר שאושר בשירות הלקוחות כמספר משנה, ניתן להגדיר

      tzintuk_your_id=0773137770
      
      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      W
      WIZNITZ
    • RE: מקש 0 בהשמעת קבצים השתנה

      @אברהם-נ

      פיתרון פשוט להכניס בקובץ "IVR"

       control_play0=playback_speed_normal
      
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      W
      WIZNITZ
    • RE: מודל צינתוקים חינמיים - הצעת ייעול - השתקה לזמן מוגבל

      @yonatan אמר במודל צינתוקים חינמיים - הצעת ייעול - השתקה לזמן מוגבל:

      @wiznitz @רבי-יצחק
      @חיובי רצה שלא יוכלו לעשות צינתוקים. כתבתי שאפשר לעשות ציתוקים עד שעה מסויימת

      @רבי-יצחק רוצה
      שתהיה אפשרות כמו בוואצאפון - השתקה של הצינתוקים לפי זמן מוגדר מראש, ולא ביטול קבלת צינתוקים לגמרי.
      תודה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      W
      WIZNITZ
    • דיווח על השמעה - השתתפות בפיתוח

      רצ"ב הצעת מחיר. רק אציין שהמסמך מציין את הפיתוח בצורה כללית וכי ייתכנו שינויים קלים ממה שמופיע במסמך.

      מצ"ב הצעת מחיר לפיתוח אפשרות "דיווח" במודול השמעת קבצים

      צד משתמש

      במידה ומשתמש בחר באפשרות של דיווח על השמעה הוא ישמע
      "בחרתם לדווח על השמעה זו. לאישור הקישו 1 לביטול הקישו 2"
      בהקשה על 2 המשתמש יחזור לנקודת העצירה בקובץ ששמע.
      בהקשה על 1 ישמע:
      "הדיווח התקבל. להוספת נימוק לדיווח הקישו 1, להמשך הקישו 2 או המתינו"
      בהקשה על 2 או במקרה שלא הוקשה בחירה המשתמש יחזור לנקודת העצירה בקובץ ששמע.
      בהקשה על 1 ישמע:
      "אנא הקליטו את הודעתכם לאחר הצליל לסיום הקישו סולמית"
      לאחר מכן המשתמש עובר להקלטת נימוק.
      בסיום ההקלטה (בהקשה על #) המשתמש שומע:
      "לשמיעת ההקלטה הקישו 1, לאישור ההקלטה הקישו 2, להקלטה מחודשת הקישו 3, לביטול ויציאה
      " הקישו 4
      המערכת תפעל בהתאם לבחירת המשתמש.
      במקרה של אישור הקלטה המשתמש שומע:
      "הנימוק התקבל בהצלחה ונוסף לדיווח"
      בסיום, המשתמש חוזר לנקודת העצירה בקובץ ששמע.

      דוחות

      (לא כל הדוחות נשלחים כברירת מחדל אלא הכל לפי מה שמוגדר בשלוחה)

      קובץ html בתיקיית reports עם הפרטים הבאים:

      • מספר מערכת
      • מספר מחויג
      • מספר מחייג
      • תאריך דיווח
      • שעת דיווח
      • תאריך דיווח עברי
      • במידה וקיים – ערכי enter id (סוג זיהוי, מספר זיהוי, שם, שם מוסד)
      • שלוחה בה נמצא הקובץ
      • שם הקובץ
      • במידה וקיים – פרטי יוצר הקובץ
      • במידה וקיים - נימוק דיווח
      • קבצי שמע של ההקלטות שצורפו לדיווח בתיקיית reports/record
      • הפרטים המופיעים בקובץ html
      • במידה וקיים – קובץ נימוק דיווח
      • הקובץ של ההשמעה המדווחת
        שליחה ב– sms בכל דיווח של משתמש יישלח מסרון עם הפרטים המופיעים בקובץ .html
        שליחת צנתוק – בכל דיווח של משתמש יישלח צנתוק למספר שיוגדר בשלוחה.

      הגדרות במערכת

      הקצאת מקש

      כדי להקצות מקש שיעביר את המשתמש לדיווח על ההשמעה יש להגדיר בהגדרות השלוחה (קובץ ext.ini )

      control_playX=report_message
      playfile_YYY_control_play_X=report_message
      control_play_moreAX=report_message
      control_after_play_moreAX=report_message
      

      כשבמקום X יש לכתוב את המקש הרצוי.

      (כמובן שניתן יהיה להגדיר את זה בקובץ ivr.ini ואז ההגדרה תחול כברירת מחדל על כל השלוחות במערכת)

      הוספת נימוק לדיווח

      כברירת מחדל המערכת נותנת למשתמש אפשרות בחירה האם להוסיף נימוק לדיווח או לא
      ניתן להגדיר שבכל מצב יצטרכו/לא יצטרכו להוסיף נימוק.

      תמלול הנימוק

      כברירת מחדל המערכת לא מתמללת את הקלטת הנימוק
      ניתן להגדיר שהמערכת תתמלל את ההקלטה ותוסיף את התמלול לדוחות

      שליחה למייל

      כברירת מחדל הדיווח לא נשלח במייל. ניתן להגדיר שהדיווח יישלח למייל.
      בברירת מחדל המייל אליו נשלח הדיווח הוא המייל המוגדר במערכת ניתן להגדיר מייל שונה.

      שליחת מסרון

      כברירת מחדל המערכת לא שולחת את הדיווח ב - sms. ניתן להגדיר שיישלח sms למספר שיוגדר.

      שליחת צנתוק

      כברירת מחדל המערכת לא שולחת צנתוק כשמתקבל דיווח. ניתן להגדיר שיישלח צנתוק למספר שיוגדר.

      עלויות

      עלות פיתוח – 2,000 ₪ + מע"מ. סה"כ 2,340 ₪.
      עלות שימוש – זיהוי דיבור, שליחת sms ושליחת צנתוק בהתאם למחירון הקבוע.

      בברכה,
      ימות המשיח

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ
    • בקשה להוספת אפשרות סליקה דרך חברת "יש חשבונית" במודול סליקת אשראי

      חברים יקרים,

      לאחרונה גילינו שחברת יש חשבונית מציעה פתרון מדהים ומשתלם לניהול עסק.

      החברה כוללת סליקת אשראי ועוד מגוון רחב של כלים שימושיים – הכול במחיר אחיד וללא עלויות נוספות!

      עם זאת, כרגע אין אפשרות להשתמש ב"יש חשבונית" ישירות במודול הסליקה של ימות המשיח, ואנחנו מאמינים שזו תוספת שתועיל לכולנו.

      למה לבחור ב"יש חשבונית"? תראו בעצמכם!!

      פונקציות יש חשבונית אייקאונט נדרים פלוס קארדקום ריווחית
      עלות חודשית 27 חודשי 25 חודשי 50 חודשי 110 חודשי 29 חודשי
      עלות הקמה חינם! חינם! 150 ש"ח על ההקמה 150 חינם!
      מודל סליקת אשראי חינם! תוספת תשלום חינם! חינם! תוספת תשלום
      כמות מסמכים בחודש ללא הגבלה! 10 תוספת תשלום 100 100
      כמות סליקות בחודש ללא הגבלה! ללא הגבלה! 1000 100 לא ידוע
      דפי מכירה/תשלום כן - תוספת תשלום תוספת תשלום תוספת תשלום
      תוסף סליקה לוורדפרס. כן תוספת תשלום כן תוספת תשלום תוספת תשלום
      תמיכה ב- API. כן כן כן כן חינם!
      תמיכה בהו"ק. כן תוספת תשלום כן תוספת תשלום תוספת תשלום
      שמירת כרטיסי אשראי. כן תוספת תשלום כן תוספת תשלום תוספת תשלום
      תמיכה webhooks. כן כן כן כן כן
      חיתום דיגיטלי על מסמכים כן כן - אין אין
      דוחות לרשויות ולהנהלת חשבונות כן כן + שירותי רו"ח כן כן כן
      ניהול לקוחות מוצרים, מלאי, ספקים ולידים כן - אין אין תוספת תשלום
      ניהול הוצאות כן כן אין - תוספת תשלום
      עיצוב מסמכים בהתאמה אישית כן כן - כן כן
      ניהול יומן כן כן כן כן כן
      ניהול עובדים כן - - - -
      ניהול משימות כן - - - -
      ניהול יוזרים/הרשאות ללא הגבלה! - - - -
      מותגים (שמות שונים בחשבוניות) ללא הגבלה! - - - -
      עסקים (עסקים שונים במערכת) 1 - - - -

      איך אפשר לעזור?

      כדי שנוכל להעביר את הבקשה לחברת ימות המשיח שיוסיף את "יש חשבונית" כאופציה במודול הסליקה שלהם, אנחנו זקוקים לתמיכה שלכם.

      כל מי שמעוניין – שילחו מייל לכתובת 07wiznitz@gmail.com

      יחד נוכל להפוך את הכלי המדהים הזה לזמין גם עבור המשתמשים במודולים של ימות המשיח.

      תודה על שיתוף הפעולה!

      פורסם בבקשות לפיתוח
      W
      WIZNITZ
    • RE: חדש | לשונית רשימות צינתוקים

      חדש!! הפעלה מתוזמנת

      ‏‏לכידה.PNG

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      W
      WIZNITZ