@Ppgishonim בסוף תיעוד ההעלאה בקובץ הדוקס של הAPI (שלא עודכן מזה עידנים, כי הכל נרשם בפורום) מופיע:
[image: 1732057369746-3747afae-4c58-48d1-8993-4246b4ab7761-image.png]
כעת אני רואה שזה גם מעודכן בפורום, כאן
@0775094423 תעשה השמעת קבצים ותקליט שם את המניינים, או קובץ TTS, יש אפשרות נוספת שרק ייכנסו לשלוחה וישמעו את זה כM000
אם צריך עוד פרוט אני/אחרים נשתדל בל"נ
@בוס כתב בבאיזה מקרים במודול הקלטות המרכת יוצרת קובץ ogg ובאיזה wav?:
זה משתנה לogg כי זה פורמט ששוקל פחות, למניעת עומסים על שרתי ימות המשיח.
אז צריך לעשות איזה עידכון + אפשרות מעקב על קובץ כשהוא משתנה