@הכוכב-הנודד כתב בכניסה לניהול ללא סיסמה כלל!:
שלום, אשמח אם מישהו יעזור לי איך להגדיר שלוחה
שהיא כניסה לניהול הרגיל ללא צורך בסיסמה, ובלי רשימת תפוצה.
פעם היה לי את זה והיום אתאפס המערכת כך שאין לי את ההגדרות בשביל זה.
תודה.
type=admin_login
admin_login_no_password=yes