• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני)

    חדש במערכת
    9
    19
    1385
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אביי ורבא @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

      @חוויה-טלפונית כתב בהודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני):

      דומני שאם הבקשה היא אסינכרונית, אז אין לזה שום לוג במערכת הטלפונית עצמה

      נכתב במפורש שיישמר לוג עם תגובת השרת, @eliyahu אולי יהיה ניתן להוסיף שיישמר בלוג קצת יותר מ5 תווים..

      זה משפיע על הדוחות השונים בתוך כל מודול. עד היום תשובת השרת היתה מופיעה בדוח המודול עצמו, מהיום זה לא יופיע שם (ככל הנראה יישמר לוג שליחות בנפרד).

      ובקשר לזה,

      אפשר לעשות מודול חדש, ואפשר להשתמש בפונקציה שמשתמשים במקום אחד ולהוסיף אותה על מודול קיים . . .

      אני מסכים איתך לחלוטין, וכבר כתבתי שלדעתי זה יהיה פיתוח מאוד מועיל, רק ציינתי שלדעתי זה צריך להיות מודול נפרד (אולי אפילו כהטמעה בכל מודול, תחשוב שיהיה ניתן לקבל מידע לשרת חיצוני על כל כניסה לשלוחת האזנות/רישום/תפריט וכו' כמו המודול לשליחת הודעה לטלגרם/סמס כניסה לשלוחה..)

      מודול API נועד לתקשורת בין השרת של ימות המשיח לשרת חיצוני,
      Webhook זה משהו שונה לחלוטין, זה קריאה שנשלחת לשרת אחר עם מספר נתונים בבקשה, שהשרת השני יכול לקבל, אבל לא מתבצעת שיחה כלשהי בין השרתים..

      תחשוב על זה כמו ההבדל בין האזנה להרצאה, לבין לימוד בחברותא..

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
      • צ
        צדיק תמים מומחה @אביי ורבא נערך לאחרונה על ידי

        @אביי-ורבא כתב בהודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני):

        אני מסכים איתך לחלוטין, וכבר כתבתי שלדעתי זה יהיה פיתוח מאוד מועיל, רק ציינתי שלדעתי זה צריך להיות מודול נפרד (אולי אפילו כהטמעה בכל מודול, תחשוב שיהיה ניתן לקבל מידע לשרת חיצוני על כל כניסה לשלוחת האזנות/רישום/תפריט וכו' כמו המודול לשליחת הודעה לטלגרם/סמס כניסה לשלוחה..)

        https://f2.freeivr.co.il/post/33763

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א
          אביי ורבא @צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי

          @צדיק-תמים זה כמו, אבל לא ממש, זה יותר בכיוון של הקומבינה, לא לתת בכלל תשובה, ולהגדיר מה לעשות במקרה שלא התקבלה תשובה..

          צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • צ
            צדיק תמים מומחה @אביי ורבא נערך לאחרונה על ידי

            @אביי-ורבא למה לא להחזיר תשובה (תמיד OK)?

            ש ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ח
              חוויה טלפונית @צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי

              @צדיק-תמים
              כי זה פעולה סינכרונית
              לפעמים אתה רוצה שהשרת ימשיך לעבוד אחרי שהמשתמש יצא מהשלוחה כבר...

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ה
                הרב מומחה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                @eliyahu אני חושב שאם כבר עושים את זה אז אולי שבלוג יוכלו לשמור יותר מ-5 תווים כמו ש- @אביי-ורבא כתב
                כי 5 תווים בהרבה מקרים זה לא שווה כלום
                תודה רבה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • הוזכר על-ידי  A amp Software 0 
                • M
                  MGM IVR מומחה נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                  @eliyahu
                  יצא משהו עם ״מודל וובהוק״?
                  או ״שליחת עדכון לשרת כשמישהו נכנס לשלוחה, בלי לצפות מהשרת לתגובה״

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • ח
                    חוויה טלפונית @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                    @eliyahu
                    מה עם השינוי הזה ?
                    עדיין לא בוצע, כמדומני, נכון ?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • E
                      eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי

                      @MGM-IVR @חוויה-טלפונית עוד לא, היום עיכובים.
                      לכאורה זה יהיה אופציונלי, יהיה אפשר להגדיר שיהיה אסינכרוני.
                      פנו אלינו לקוחות שהאירו את עינינו שייתכן והדבר יפגע בפעילות של מערכות קיימות, משכך זה התעכב, בעז"ה נשחרר את זה כמו שכתבתי

                      W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • W
                        WIZNITZ מומחה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                        @eliyahu
                        מה קורה עם זה?

                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ע
                          עידו @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                          מישהו מוכן להסביר מה ההבדל בין הסינכרוני ובין האנסיכרוני?
                          למה בעצם צריך שהשיחה תמשיך הלאה? הרי הרבה פעמים מחכים לתשובה מהשרת לגבי עוד נתונים או מה לעשות הלאה.

                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ב
                            בוס @עידו נערך לאחרונה על ידי

                            @עידו כתב בהודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני):

                            הרבה פעמים מחכים לתשובה מהשרת לגבי עוד נתונים או מה לעשות הלאה.

                            לכן המשתמשים ביקשו שזה יהיה אופציה להוספה ולא כברירת מחדל.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון