הודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני)
-
-
אפשר אולי לעשות הגדרה שתשנה את זה, אם יש מישהו שכן חשוב לו לקבל את התשובה של השרת ?
-
אפשר אולי לעשות כזו אופציה גם במודול API כאשר רוצים רק לשלוח בקשה בלי לקבל תשובה
שכאשר יגדירו הגדרה כזו ב מודול API זה יהיה אסינכרוני
ויחשב כאילו השרת ענה משהו מוגדר, כך שנוכל להגדיר ב ext מה לעשות עם המשתמש
-
-
@חוויה-טלפונית כתב בהודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני):
אפשר אולי לעשות הגדרה שתשנה את זה, אם יש מישהו שכן חשוב לו לקבל את התשובה של השרת ?
יש לך דוגמה למקרה כזה?
הדבר היחיד שאני מצליח להעלות בדעתי, זה סימון שהבקשה התקבלה וטופלה, ואת הנתון הזה תוכל לקבל יופי בלוג השליחות הנפרד..
-
@חוויה-טלפונית כתב בהודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני):
אפשר אולי לעשות כזו אופציה גם במודול API כאשר רוצים רק לשלוח בקשה בלי לקבל תשובה
שכאשר יגדירו הגדרה כזו ב מודול API זה יהיה אסינכרוני
ויחשב כאילו השרת ענה משהו מוגדר, כך שנוכל להגדיר ב ext מה לעשות עם המשתמשבתכל'ס זה מודול חדש, במקום מודול API יהיה מודול Webhook, זה אכן יכול להיות שימושי מאוד..
-
@חוויה-טלפונית כתב בהודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני):
אפשר אולי לעשות הגדרה שתשנה את זה, אם יש מישהו שכן חשוב לו לקבל את התשובה של השרת
אוקיי.
נעשה את זה אופציונלי, מי שירצה המערכת תמתין לתשובה ומי שירצה המערכת תמשיך בלי להמתין לתשובה -
@אביי-ורבא כתב בהודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני):
יש לך דוגמה למקרה כזה?
הדבר היחיד שאני מצליח להעלות בדעתי, זה סימון שהבקשה התקבלה וטופלה, ואת הנתון הזה תוכל לקבל יופי בלוג השליחות הנפרד..דומני שאם הבקשה היא אסינכרונית, אז אין לזה שום לוג במערכת הטלפונית עצמה
-
@אביי-ורבא כתב בהודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני):
בתכל'ס זה מודול חדש, במקום מודול API יהיה מודול Webhook, זה אכן יכול להיות שימושי מאוד..
אפשר לעשות מודול חדש, ואפשר להשתמש בפונקציה שמשתמשים במקום אחד ולהוסיף אותה על מודול קיים . . .
-
@חוויה-טלפונית כתב בהודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני):
דומני שאם הבקשה היא אסינכרונית, אז אין לזה שום לוג במערכת הטלפונית עצמה
נכתב במפורש שיישמר לוג עם תגובת השרת, @eliyahu אולי יהיה ניתן להוסיף שיישמר בלוג קצת יותר מ5 תווים..
זה משפיע על הדוחות השונים בתוך כל מודול. עד היום תשובת השרת היתה מופיעה בדוח המודול עצמו, מהיום זה לא יופיע שם (ככל הנראה יישמר לוג שליחות בנפרד).
ובקשר לזה,
אפשר לעשות מודול חדש, ואפשר להשתמש בפונקציה שמשתמשים במקום אחד ולהוסיף אותה על מודול קיים . . .
אני מסכים איתך לחלוטין, וכבר כתבתי שלדעתי זה יהיה פיתוח מאוד מועיל, רק ציינתי שלדעתי זה צריך להיות מודול נפרד (אולי אפילו כהטמעה בכל מודול, תחשוב שיהיה ניתן לקבל מידע לשרת חיצוני על כל כניסה לשלוחת האזנות/רישום/תפריט וכו' כמו המודול לשליחת הודעה לטלגרם/סמס כניסה לשלוחה..)
מודול API נועד לתקשורת בין השרת של ימות המשיח לשרת חיצוני,
Webhook זה משהו שונה לחלוטין, זה קריאה שנשלחת לשרת אחר עם מספר נתונים בבקשה, שהשרת השני יכול לקבל, אבל לא מתבצעת שיחה כלשהי בין השרתים..תחשוב על זה כמו ההבדל בין האזנה להרצאה, לבין לימוד בחברותא..
-
@אביי-ורבא כתב בהודעה חשובה על שינוי מתוכנן בצורת שליחת Webhook במודולים השונים (מעבר מסינכורני לאסינכורני):
אני מסכים איתך לחלוטין, וכבר כתבתי שלדעתי זה יהיה פיתוח מאוד מועיל, רק ציינתי שלדעתי זה צריך להיות מודול נפרד (אולי אפילו כהטמעה בכל מודול, תחשוב שיהיה ניתן לקבל מידע לשרת חיצוני על כל כניסה לשלוחת האזנות/רישום/תפריט וכו' כמו המודול לשליחת הודעה לטלגרם/סמס כניסה לשלוחה..)
-
@צדיק-תמים זה כמו, אבל לא ממש, זה יותר בכיוון של הקומבינה, לא לתת בכלל תשובה, ולהגדיר מה לעשות במקרה שלא התקבלה תשובה..
-
@אביי-ורבא למה לא להחזיר תשובה (תמיד
OK
)? -
@צדיק-תמים
כי זה פעולה סינכרונית
לפעמים אתה רוצה שהשרת ימשיך לעבוד אחרי שהמשתמש יצא מהשלוחה כבר... -
@eliyahu אני חושב שאם כבר עושים את זה אז אולי שבלוג יוכלו לשמור יותר מ-5 תווים כמו ש- @אביי-ורבא כתב
כי 5 תווים בהרבה מקרים זה לא שווה כלום
תודה רבה -
-
@eliyahu
יצא משהו עם ״מודל וובהוק״?
או ״שליחת עדכון לשרת כשמישהו נכנס לשלוחה, בלי לצפות מהשרת לתגובה״ -
@eliyahu
מה עם השינוי הזה ?
עדיין לא בוצע, כמדומני, נכון ? -
@MGM-IVR @חוויה-טלפונית עוד לא, היום עיכובים.
לכאורה זה יהיה אופציונלי, יהיה אפשר להגדיר שיהיה אסינכרוני.
פנו אלינו לקוחות שהאירו את עינינו שייתכן והדבר יפגע בפעילות של מערכות קיימות, משכך זה התעכב, בעז"ה נשחרר את זה כמו שכתבתי