דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים
-
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמיןאם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמיניםניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות
תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך
-
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמיןאם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמיניםניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות
תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך
זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף
אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם
ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר
תודה רבה רבה על הערה, אעדכן
-
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמיןאם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמיניםניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות
תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך
זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף
אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם
ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר
תודה רבה רבה על הערה, אעדכן
אבל צריך לבדוק מה לעשות עם הגדרה של אי זמינות,
כי בקובץ queue שזה. הנציגים, אין מפתח וערך אלא מספר פלאפון אנטר וכו'
אולי תעשה שישנה את השלוחה ממנה ייקח את קובץ הנציגים. -
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמיןאם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמיניםניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות
תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך
זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף
אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם
ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר
תודה רבה רבה על הערה, אעדכן
אבל צריך לבדוק מה לעשות עם הגדרה של אי זמינות,
כי בקובץ queue שזה. הנציגים, אין מפתח וערך אלא מספר פלאפון אנטר וכו'
אולי תעשה שישנה את השלוחה ממנה ייקח את קובץ הנציגים.מספר פלאפון זה מעולה, יש הגדרה של פשוט להוסיף את המספר פלאפון, לא?
ברירת מחדל המערכת מכניסה את ה זיהוי ID שאיתו נכנסו לשלוחה. ניתן להגדיר ערך מוגדר מראש שהוא יוכנס (או ישתנה)
כלומר הוא פשוט יוסיף שם 0555*****
-
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמיןאם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמיניםניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות
תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך
זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף
אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם
ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר
תודה רבה רבה על הערה, אעדכן
אבל צריך לבדוק מה לעשות עם הגדרה של אי זמינות,
כי בקובץ queue שזה. הנציגים, אין מפתח וערך אלא מספר פלאפון אנטר וכו'
אולי תעשה שישנה את השלוחה ממנה ייקח את קובץ הנציגים.מספר פלאפון זה מעולה, יש הגדרה של פשוט להוסיף את המספר פלאפון, לא?
ברירת מחדל המערכת מכניסה את ה זיהוי ID שאיתו נכנסו לשלוחה. ניתן להגדיר ערך מוגדר מראש שהוא יוכנס (או ישתנה)
כלומר הוא פשוט יוסיף שם 0555*****
אבל הקובץ אמור להיראות ככה
0555555555 033333333 022222222
ברגע שתגדיר שהמפתח יהיה ה id של המאזין, המערכת תוסיף ככה
0555555555=
לדעתי הרעיון הכי טוב הוא שינוי הנתיב לקובץ הנציגים
צודק, חשבתי שהוא רק מוסיף את המספר ולא זכרתי את ה=
מה יעזור שינוי הנתיב לקובץ הנציגים?
-
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמיןאם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמיניםניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות
תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך
זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף
אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם
ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר
תודה רבה רבה על הערה, אעדכן
אבל צריך לבדוק מה לעשות עם הגדרה של אי זמינות,
כי בקובץ queue שזה. הנציגים, אין מפתח וערך אלא מספר פלאפון אנטר וכו'
אולי תעשה שישנה את השלוחה ממנה ייקח את קובץ הנציגים.מספר פלאפון זה מעולה, יש הגדרה של פשוט להוסיף את המספר פלאפון, לא?
ברירת מחדל המערכת מכניסה את ה זיהוי ID שאיתו נכנסו לשלוחה. ניתן להגדיר ערך מוגדר מראש שהוא יוכנס (או ישתנה)
כלומר הוא פשוט יוסיף שם 0555*****
אבל הקובץ אמור להיראות ככה
0555555555 033333333 022222222
ברגע שתגדיר שהמפתח יהיה ה id של המאזין, המערכת תוסיף ככה
0555555555=
לדעתי הרעיון הכי טוב הוא שינוי הנתיב לקובץ הנציגים
צודק, חשבתי שהוא רק מוסיף את המספר ולא זכרתי את ה=
מה יעזור שינוי הנתיב לקובץ הנציגים?
כאמור, אני לא בטוח שיש אפשרות לשנות את הנתיב, אבל בגדול הרעיון הוא שלדוגמא בשלוחה 1 הקובץ הוא
0555555555
בשלוחה 2
0555555555
022222222ובשלוחה 3
022222222
ובשלוחה 4 קובץ ריקבדוגמא יש 2 נציגים כש אה מעדכן שהוא זמין הקובץ ילקח משלוחה 1
כשנציג ב' יעדכן שהוא זמין הקובץ ילקח משלוחה 3
כששתיהם יעדכנו שהם זמינים הקובץ ילקח משלוחה 2
כשאף אחד לא זמין ילקח משלוחה 4 -
אז בעצם נכון לעכשיו יש לו אופציה לשלוט על ההגדרה האם התור פעיל או לא לפי זה
https://f2.freeivr.co.il/topic/10182/חדש-במודול-תור-queue-הגדרת-תור-כ-לא-פעילאבל לא מצאנו דרך להגדיר מי הרשימת נציגים דרך שלוחה
-
מעדכן: בסוף עשיתי הפניה לנציג אחד בלבד, ולא למספר נציגים, זה האופציה הכי טובה שמצאתי
ואז הוספה שלו לשלוחת ניתוב רגילה type=routing
ואם אין נציג פעיל יש מעבר לשלוחה אחרת של שליחת הודעה לטלגרםאם יש למישהו פיתרון למספר נציגים ביחד, עדיין אשמח לשמוע
-
@MGM-IVR אני לא מבין מה הבעיה, תשתמש בהוספת והסרת ערך ID, זה ההגדרות:
שלוחת הוספת המתקשר לרשימת הנציגים:type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, ללא סיומת, למשל /5/4/queue
שלוחת הסרת המתקשר מרשימת הנציגים:
type=remove_id_from_list remove_id_from_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, כולל סיומת, למשל /5/4/queue.ini remove_id_from_list_mode=key_only remove_id_from_list_key=phone
עובד מעולה, הרגע בדקתי
-
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
שלוחת הוספת ערך מוסיפה = לאחר המפתח
בדקת לפני שאתה אומר?
בברירת מחדל זה לא מוסיף =, נסה והיווכחאמנם בהסרת ערך בברירת מחדל הוא לא מסיר אם אין =, ולכן הגדרנו
remove_id_from_list_mode=key_only
. -
@פלמנמוני תודה רבה!