חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן
-
לא יודע מה קרה לספויילר שלי השתבש, אז אני מוציאסורי לא התכוונתי לפגוע, כתבתי כמו מAI כי באמת זה מנוסח דומה...
-
@eliyahu @שלוימי-770
ההקלטות שיחה עדיין לא עובדות, מגיע מייל ריק ללא ההקלטה -
@אבו כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@eliyahu @שלוימי-770
ההקלטות שיחה עדיין לא עובדות, מגיע מייל ריק ללא ההקלטהוגם לא נשמר בסל המיחזור
-
מה הנציג צריך לעשות כדי לעבור לשיחה הבאה או לגמור את השיחה?
-
@HMJE22 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
ומאידך - באסטרטגיות חיוג כתבת שם גם בקשר לשיחה ממתינה לנציג, שאם רוצים שיופיע אצל הנציג שיחה ממתינה, יש להגדיר
ringuse=yesההגדרה הזאת באמת לא עובדת ויש להגדיר כמו בתור הישן (כנראה טעות אנוש של אי-זכירת ההגדרה המדוייקת)
-
@CUBASE כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@HMJE22 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
ומאידך - באסטרטגיות חיוג כתבת שם גם בקשר לשיחה ממתינה לנציג, שאם רוצים שיופיע אצל הנציג שיחה ממתינה, יש להגדיר
ringuse=yesההגדרה הזאת באמת לא עובדת ויש להגדיר כמו בתור הישן (כנראה טעות אנוש של אי-זכירת ההגדרה המדוייקת)
לפי דבריך אני מבין שההגדרה כמו בתור הישן כן עובד, ואני לא כ"כ מצליח להבין איך, כי אצלי גם אם לא מוגדר כלום מההגדרה הנ"ל, זאת אומרת לא ההגדרה החדשה ולא ההגדרה כמו במודול תור הישן, הוא גם מפנה לנציג כאשר הוא בשיחה ממתינה, וזה מה שכתבתי בסוף שם
כמו כן בקשר לשיחה ממתינה כתוב שבשיחה ממתינה אצל הנציג, ברירת מחדל שהמערכת גורעת אותו מרשימת היעדים לחיוג.
למעשה גם כאשר הנציג הוא בממתינה המערכת מחייגת אליו ולא מגרעת אותו...עכ"פ ודאי שיש שם בפוסטים של הגדרות המודול בלבול גדול עם הגדרות שלא פעילות, אם זה בגלל באג או שזה בגלל שהועתקו מהמודול הישן ועדיין לא הגדירו את זה גם במודול החדש שיעבדו הגדרות אלו...
בכל מקרה @שלוימי-770 או @eliyahu - נשמח אם יוכלו לתקן ולסדר את הפוסטים בהגדרות המודול, או לטפל שההגדרות באמת יעבדו...
-
@HMJE22 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
כי אצלי גם אם לא מוגדר כלום מההגדרה הנ"ל, זאת אומרת לא ההגדרה החדשה ולא ההגדרה כמו במודול תור הישן, הוא גם מפנה לנציג כאשר הוא בשיחה ממתינה
את זה באמת לא בדקתי, אני הגדרתי מיד שיפנה גם בממתינה כי כך הייתי צריך, איך שאתה אומר זה נראה באג
-
חסר שליחה של וובהוק לאחר השיחה עם נתוני השיחה
-
@eliyahu
יש אפשרות להוסיף מעבר בהקשה במהלך התור כמו שיש בתור הרגיל?
דהיינו שבהקשה על מקש מסויים במהלך התור יוכלו לעבור להשארת פרטים -
@eliyahu
יש באג שלא משמיע לנציג כמה זמן הלקוח ממתין, אלא ישר עובר לשיחה.
וכן כשהגדרתי שיחכה כמה שניות מרגע שהנציג ענה ועד שהשיחה תחל, זה לא עבד, והשיחה החלה מיד. -
כמו כן המערכת לא משמיע את הזמן המשוער להמתנה, וגם משמיע את המיקום רק בפעם הראשונה ולא שוב לאחר הזמן שהוגדר