שרשור ישן {הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית}
-
הגדרת ושינוי שפה
כברירת מחדל כל הודעות המערכת שהמשתמש שומע במהלך השיחה הן בעברית.
כדי לשנות את שפת המערכת יש להגדיר בשלוחהlanguage=שפה רצויה (ראה להלן)
במקרה כזה, השפה שתוגדר עבור השיחה של המשתמש (מהשלוחה הנוכחית והלאה) היא השפה שהגדרתם.
אין צורך להגדיר את ההגדרה בכל שלוחה במערכת, המערכת זוכרת את ההגדרה גם עבור שלוחות הבאות. (כמובן שבכל שלב תוכלו להגדיר שפה שונה וזו השפה שתהיה מאותו שלב והלאה)
רשימת שפות
עברית
language=he
יידיש
language=de
אנגלית
language=en
ערבית
language=ar
ספרדית
language=es
גרמנית
language=de1
הערה: אם המערכת לא מוצאת קובץ בגרמנית היא מנסה למצוא אותו ביידיש ואם לא קיים אז בעברית
צרפתית
language=fr
רוסית
language=ru
אמהרית
language=am
הערה: כרגע עובד רק ספרות 0 עד 9, כל השאר ילקח מאנגלית
קול ממוחשב
language=wap
הערה: לא כל הקבצי שמע נתמכים בכל השפות, במידה וקובץ שמע חסר ישמיע בכל זאת את הקובץ בשפה הקיימת - עברית.
-
סדר ההרשאות בכניסה לפי זמנים ו/או סיסמה ו/או חסימת מספרים לא מזוהים ו/או כניסה ע"פ רשימה לבנה ו/או כניסה על פי רשימה שחורה ו/או כניסה לפי מספר אישי
הבדיקה היא לפי הסדר כלומר בודק קודם כל אם יש שעות כניסה מורשות ולאחר מכן בודק אם יש סיסמה, לאחר מכן האם מוגדר לא להכניס אם זיהוי ובאמת אין זיהוי, לאחר מכן האם מופיע ברשימה הלבנה ולאחר מכן רשימה שחורה ולאחר מכן האם מוגדר כניסה לפי מספר אישי,
באם עומד בקרטיונים של 6 הדברים - אז יכנס לתיקיהשימו לב שכל המודולים של פילטרים גם אלו של הטמעה יעבדו רק אחרי שהמשתמש יעבור את כל השלבים האלו
-
כניסה לשלוחה לפי זמנים
enter_if_time=09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
בדוגמא יכניס בין השעות 9 ל 17 כאשר הימים בין שני לשישי כאשר הימים בחודש בין 1 ל20 בחודש jun
דוגמא נוספתenter_if_time=*.mon-fri.*.*
תכניס בכל השעות כאשר הימים בין שני לשישי בכל הימים בחודש ובכל החודשים.
כוכבית זה אומר בכל הזמניםהסדר הוא
שעות-ימים בשבוע-ימים בחודש- חודשים
יש לכתוב משעה עד שעה כאשר ביניהם יש-
וכן מיום עד יום ומחודש עד חודש.רשימת הימים:
ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת sun mon tue wed thu fri sat
רשימת החודשים
ינואר - 01 פברואר - 02 מרץ -03 אפריל - 04 מאי - 05 יוני -06 יולי - 07 אוגוסט - 08 ספטמבר - 09 אוקטובר 10 נובמבר - 11 דצמבר - 12 jan feb mar apr may jun jul aug sep oct nov dec חשוב לציין שבהגדרת כניסה לפי טווח ימים, הרי ש'עד' בכלל, לדוגמה: 1-28, גם 28 בכלל הפעילות ורק ב29 יחסם. לתשומת לבכם.
בלינק זה הוסבר כיצד להגדיר מספר שעות כניסה לשלוחה לדוגמה מ10 עד 12 ומ5 עד 7
חדש! ניתן לעשות בשלוחה אחת 2 זמני כניסה. יש להכניס את ההגדרה -
enter_if_time_check_again=yes
לאחר מכן יש להגדיר את שעות הכניסה הנוספים בהגדרה -
check_again_enter_if_time=20:30-23:00.sat-sat.26-26.sep
במידה ועכשיו השלוחה סגורה המערכת תשמיע:
M1114
שלוחה זו סגורה כעת
ברירת מחדל חוזר שלב אחורה
ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרתenter_if_time_close_goto=/5/8
או ניתוק
enter_if_time_close_goto=hangup
זמן פתיחת שלוחה
ניתן להגדיר ששלוחה מסויימת תפתח רק לאחר הזמן המוגדר
הגדרת הזמן היא:enter_after_time=2019-01-05-11-22-00
שנה, חודש,יום, שעה, דקות, שניות
ניתן להגדיר שהמערכת תשמיע הודעה
enter_after_time_playfile=AAA
המערכת מחפשת הודעה בשלוחה הנוכחית,
בדוגמא כאן המערכת תחפש אתAAA.wav
באם ברצונכם שהמערכת לא תשמיע את הזמן המוגדר אלא את ההודעה שהגדרתם ומיד לאחר מכן חזרה שלב אחד אחורה ניתן להגדיר
enter_after_time_playfile=AAA enter_after_time_wait_goto=..
ברירת מחדל כשהזמן עוד לא הגיע
באם הזמן הוא מעל 24 שעות
המערכת תשמיע:
M1180
הכניסה לשלוחה תחל מ
(יום בשבוע)
יום בחודש עברי
חודש עברי
יום בחודש לועזי
חודש לועזי
M1181
בשעה
M1182
ו...
M1183
דקותברירת מחדל משמיע גם תאריך עברי וגם לועזי
ניתן להגדיר להשמיע רק תאריך עברי
enter_after_time_say_date=heb
או להשמיע רק תאריך לועזי
enter_after_time_say_date=gregorian
ברירת מחדל חוזר שלב למעלה
ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוקenter_after_time_tfr_wait_goto=hangup enter_after_time_tfr_wait_goto=/5/8
באם הזמן הוא מעל 2 דקות ומתחת ל24 שעות:
יושמע תפריט
M1184
הכניסה לשלוחה תחל בעוד
M1185
שעות
M1182
ו...
M1183
דקות
M1186
"להמתנה הקישו 1 ליציאה הקישו 2 או כוכבית"מי שמקיש 2 או כוכבית
ברירת מחדל חוזר שלב למעלה
ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוקenter_after_time_tfr_wait_goto=hangup enter_after_time_tfr_wait_goto=/5/8
במידה ונשאר פחות מ2 דקות הלקוח ישר מועבר להמתנה
ניתן לשנות את המוזיקה בהמתנה לכל אחד מהאפשרויות הקיימותenter_after_time_music_on_hold=המוזיקה בהמתנה שלכם
במידת הצורך בקשו משרות הלקוחות להוסיף את המוזיקה בהמתנה שלכם
ניתן להגדיר שמלכתחילה כל עוד השלוחה לא נפתחה ישר יעבור ללא שום הודעות לשלוחה אחרת או ניתוק
enter_after_time_wait_goto=hangup enter_after_time_wait_goto=/5/8
זמן סגירת שלוחה
ניתן להגדיר מתי השלוחה תיסגר
enter_foldar_end_time=2019-07-09-18-52-30
כאן בדוגמה השלוחה תיסגר בתאריך 09/07/2019, בשעה 18:52:30.
ברירת מחדל משמיע את הקובץ
M1174
"תם זמן הכניסה לשלוחה".ניתן גם להגדיר שלא ישמיע אלא יחזור לשלחה הקודמת בשקט
enter_foldar_end_time_play=no
ניתן גם להגדיר לאן ללכת באם השלוחה כבר נסגרה, ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה, אם רוצים שילך למיקום אחר, יש להגדיר
enter_foldar_end_time_out_goto=/2
כאן בדוגמה ילך לשלוחה 2 שתחת השלוחה הראשית
-
הגדרת סיסמה לשלוחה
יש שלוש אפשרויות להגדרת סיסמה
- בחירת סיסמה מסויימת לשלוחה זו
password=1234
בדוגמה הקוד הוא 1234 ניתן להחליף לכל מספר
- הסיסמה של ניהול המערכת תידרש בכניסה לשלוחה זו
לחילופין ניתן גם להגדיר
password=password_admin
ואז הסיסמה היא סיסמת הניהול של המערכת המוגדרת באותו זמן, וכאשר תוחלף סיסמת הניהול תוחלף גם הסיסמה בשלוחה.
- הסיסמה של הקלטות תידרש בכניסה לשלוחה זו
password=password_record
ואז הסיסמה היא סיסמת ההקלטות של המערכת המוגדרת באותו זמן (שמגדירים בלשונית הגדרות משתמש באתר),
וכאשר תוחלף סיסמת ההקלטות תוחלף גם הסיסמה בשלוחה.
ברירת מחדל דורש סיסמה פעם אחד בשיחה, ניתן להגדיר שכל כניסה לשלוחה ידרוש סיסמה גם באותה שיחה:
password_always_required=yes
מעבר בהקשת סיסמא שגויה
ברירת מחדל בהקשת סיסמה שגויה חוזר שלב אחד אחורה
ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרתpassword_error_goto=/5/8
(בדוגמה, יעבור לשלוחה 5/8)
או ניתוקpassword_error_goto=hangup
log ניסיונות הקשת סיסמא
באם רוצים שישמר לוג עם ניסיונות הכניסה המוצלחות והלא מוצלחות של מי שהקיש קוד שגוי, ניתן להגדיר
password_log_save=yes
הקובץ ישמר בשלוחת
Log
שתחת השלוחה הראשית,
שם הקובץ הוא
LogPassword.ini
לתשומת לב - זה לא שומר נסיונות כניסה לשלוחה מסוג "כניסה לניהול"
אם אתה רוצה לראות מי ניסה להיכנס לניהול תוסיף בשלוחת הניהול [0 בד"כ] את הקוד:enter_id=yes enter_id_type=phone record_name=no
והכניסות יופיעו בקובץ
LogEnterID.ymgr
הודעות מערכת קשורות
M1100
נא הקש את הסיסמה ובסיום הקש סולמית
M1101
סיסמה שגויה -
אימות דו שלבי
ניתן להגדיר בכל מודל, שהמאזין יעבור לאימות מספר הטלפון שלו לפני הכניסה (נגד אלה שמזייפים מספרים)
האימות מתבצע פעם אחת בכל שיחה.
בשביל להפעיל את ה"אימות דו שלבי", יש להגדיר:check_phone_verify=yes
ההודעות הקשורות:
M1802
לצורך אימות מספר הטלפון שלכם, תקבלו כעת שיחה ממספר מסויים, יש לזכור את ארבעת הספרות האחרונות של המספר, ולהקיש אותם לאחר קבלת הצינתוק.
M1803
אנא הקישו את ארבעת הספרות האחרונות של מספר הטלפון שקיבלתם ממנו שיחה כעת
M1798
האם לא קיבלתם את שיחת האימות?
M1799
לשליחה מחודשת של שיחת אימות הקישו 1, לחזרה להקשת הארבע ספרות האחרונות הקישו 2. שימו לב, כדי לקבל את שיחת האימות עליכם לוודא שאופציית שיחה ממתינה פועלת אצלכם. ניתן לבדוק זאת בהגדרות הטלפון או לפנות לחברת התקשורת על מנת לוודא או להפעיל את האופציה.
M1804
אחד או יותר מהנתונים שהוקשו שגויים
M1805
חלה שגיאה באימות מספר הטלפון
M1806
אימות מספר הטלפון בוצע בהצלחה -
-
רשימה לבנה
הגדרת רשימה לבנה - מי מורשה להיכנס לשלוחה
כל מי שלא יופיע ברשימה הלבנה לא יוכל להיכנס לשלוחהההגדרה לשלוחה שבה רוצים להפעיל את הרשימה הלבנה
white_list=yes
פותחים בשלוחה קובץ בשם:
WhiteList.ini
במידה והמספר מופיע בקובץ, אז הוא יוכל להיכנס לשלוחה.
הסבר על אופן יצירת הקובץ כאן
בקובץ רושמים את כל הרשימה של המספרים שאתם רוצים לאשר להם גישה לשלוחה
כל מספר בשורה נפרדתברירת מחדל, מתייחס לקובץ
WhiteList.ini
הנמצא בתיקית השלוחה,
אם רוצים שיתייחס לקובץ הנמצא בשלוחה אחרת, יש להגדירwhite_list_folder=/1/1
(שימו לב, חובה לשים
/
לפני כתיבת מיקום השלוחה)ניתן גם להגדיר שהכניסה לשלוחה תהיה רק למי שנמצא ברשימת התפוצה של קמפיין ברירת המחדל של המערכת, זאת על ידי ההגדרה
white_list=yes white_list_type=template_default
ניתן גם להגדיר כניסה לפי רשימות מרשימות תפוצה שונים
white_list=yes white_list_type=template_number white_list_template_number=default/1/2/3 וכו'
בכל מקרה בו אין גישה מודיע את הודעה
M1102
"אין לכם הרשאת גישה לתיקיה זו"
ברירת מחדל בכזה מצב חוזר שלב אחד אחורה
ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוקwhite_list_error_goto=hangup white_list_error_goto=/5/8
-
רשימה שחורה
black_list=yes
בכניסה לשלוחה המערכת בודקת האם מספר הטלפון נמצא בקובץ
BlackList.ini
, הסבר על אופן יצירת הקובץ כאן
ברירת מחדל, במידה והמספר בקובץ, הלקוח ישמע את הודעתM1102
"אין לכם הרשאת גישה לתיקיה זו" ויחזור שלב אחד אחרה.
כדי שיעבור לשלוחה אחרת, יש להגדירblack_list_error_goto=/1/1
כדי שינתק את השיחה, יש להגדיר
black_list_error_goto=hangup
ברירת מחדל, מתייחס לקובץ
BlackList.ini
הנמצא בתיקית השלוחה,
אם רוצים שיתייחס לקובץ הנמצא בשלוחה אחרת, יש להגדירblack_list_folder=/1/1
(שימו לב, חובה לשים
/
לפני כתיבת מיקום השלוחה) -
כניסה לשלוחה ע"פ מספר ישראלי/לא ישראלי
כברירת מחדל - כניסה לכל שלוחה היא לכל מספר - ישראל או לא ישראלי, חסוי או לא חסוי.
אם רוצים שהכניסה לשלוחה תהיה למספר ישראלי בלבד, יש להכניס לשלוחה את ההגדרה הבאה:check_phone_number=yes
הגדרה זו בודקת האם המספר ישראלי או לא ישראלי (מספר חסוי נחשב כמספר לא ישראלי).
מספר ישראלי - נכנס לשלוחה. לא ישראלי - חוזר שלב אחורה (לדוגמא - אם זו שלוחה 1/1, אז המאזין יחזור לשלוחה 1).ניתן להגדיר שאם המספר לא ישראלי שיבקש סיסמה:
after_check_phone_error_check_password=yes
אם הוקשה סיסמה נכונה - יכנס לשלוחה. אם הסיסמה שהוקשה שגויה - חוזר שלב אחורה.
יש להגדיר את הסיסמה אותה יתבקשו להקיש:
password_after_check_phone=1234
ניתן להגדיר שאם הוקשה סיסמה שגויה, שיעבור לשלוחה אחרת (ולא שלב אחורה):
password_error_go_to_foldar=yes
על מנת להגדיר לאיזו שלוחה לעבור באם המספר לא ישראלי או לאחר הקשת סיסמה שגויה (באם הוגדר שיבקש סיסמה), יש להכניס את ההגדרה הבאה:
after_check_phone_error_go_to_foldar=/1
בדוגמא הנ"ל מוגדר שהמאזין יעבור לשלוחה 1.
כמובן שניתן להגדיר לכל שלוחה אחרת במערכת.שמירת כל כל נסיונות הקשות הסיסמה בקובץ בתוך השלוחה:
password_after_check_phone_log_save=yes
דוגמאות:
check_phone_number=yes after_check_phone_error_go_to_foldar=/1
יבדוק האם המספר ישראלי או לא.
באם המספר לא ישראלי - יעבור לשלוחה 1.check_phone_number=yes after_check_phone_error_check_password=yes password_after_check_phone=1234 password_error_go_to_foldar=yes after_check_phone_error_go_to_foldar=/1 password_after_check_phone_log_save=yes
יבדוק האם המספר ישראלי או לא.
באם לא, יבקש סיסמה.
הסיסמה היא 1234.
באם הוקשה סיסמה שגויה - יעבור לשלוחה 1.
נסיונות ההקשה ישמרו בקובץ לוג בתוך השלוחה. -
השמעת מיקום השלוחה בכניסה לשלוחה
mode_say_log=yes
אם רוצים שבכל כניסה לשלוחה המערכת תשמיע את המיקום של השלוחה בה היא נמצאת (ניתן לדלג על השמיעה בהקשה על כל מקש שהוא, ומועבר לתוך השלוחה)
מיועד לצורך שמיעת לוג לדעת איפה אתה נמצא כרגע, ובעיקר בזמני הקמת מערכת, כאשר המערכת עובדת כמו שצריך מומלץ להורידהמשך השרשור | הגדרות זיהוי הועברו לשרשור ייעודי
-
הודעות מערכת
הקלטת הודעות/העלאת הודעות/וכדו'
ההודעה הראשונה בכל סוגי השלוחות
בכל מודול ניתן להכניס קובץ בשםM0000
והוא יושמע ראשון,
(שימו לב! ניתן להכניס גם הקלטה רגילה, דהיינו עם סיומת wav וכן קובץ מוקלד, דהיינו עם סיומת tts)איך מעלים?
בלשונית "מערכת תוכן" > "הודעות" - יש את ההודעות מערכת של השלוחה,
אנחנו צריכים לחפש את ההודעה שרלוונטית לנו לשלוחה זו - שאותה אנחנו רוצים להחליף,
בצד שמאל מופיע "איקון" להעלאה (חץ כלפי מעלה) - נקיש עליו ויפתח לנו חלונית לבחירת קובץ מהמחשב - נבחר את הקובץ הרצוי - ונעלהניתן גם להעלות כקובץ רגיל לשלוחה ואז ללחוץ לחצן ימני על הקובץ ואז על שנה שם ולשנות למספר הודעת המערכת (לדוגמה
M0000
)ברירת מחדל שניתן לדלג על ההודעה - על ידי הקשת כל מקש שהוא,
ובשלוחתmenu
- תפריט - לחיצה במהלך ההשמעה תגיב כמו ההקשה במהלך התפריט הראשי.
באם רוצים להגדיר שהודעתM0000
תושמע עד הסוף ללא אפשרות דילוג, כך שהמאזין ישמע את כולה (לדוגמה בהודעה חשובה שלא רוצים שהמאזינים ידלגו עליה) יש להגדיר:play_and_return=play_all
להשמיע את קובץ
M0000
רק פעם אחת בכל פעם שמתקשר למערכת:say_first_one_time=yes
ניתן לשים כמה קבצים שרוצים, כאשר כל קובץ יכול להיות אחת מ3 האפשרויות
קובץ
wav
קובץogg
קובץtts
בחלק מהודעות המערכת ניתן להוסיף הודעת המשך (לדוגמה כשיש הודעת ברוכים הבאים ורוצים רק להוסיף הודעה בלי לשנות את הודעת הברוכים הבאים) ניתן לעשות זאת על ידי הוספת
-1
לשם ההודעה כמו פה (הקבצים חייבים להיות בצורה עוקבת)
M0000
M0000-1
M0000-2
M0000-3
וכו' -
הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
ראה כאן
-
דוחות מונה כניסה לכל שלוחה /פירוט
ראה כאן
-
לוג כניסה ויציאה מכל השלוחות בקובץ csv (עבור אקסל וכד')
ראה כאן
-
שליחת סמס ללקוח בכניסה לשלוחה
תוכלו למצוא הגדרה זו כאן
-
הגבלת כמות כניסות לשלוחה בצורה כללית
תוכלו למצוא הגדרה זו כאן
-
הוספת ניקוד ל points_total בהתאם לאורך ההאזנה במערכת
תוכלו למצוא את הגדרה זו כאן
-
פג תוקף לכל הגדרה במערכת.
תוכלו למצוא את הגדרה זו כאן
-
access_filter - אקסס פילטר כהטמעה בכל מודול
תוכלו למצוא את הגדרה זו כאן
קישורים לפוסטים נוספים שהיו בשרשור זה והופרדו
שליחת סמס (SMS) ללקוח בכניסה לשלוחה
הגבלת כמות כניסות לשלוחה בצורה כללית
אימות מול שרת API בכל כניסה לשלוחה האם הלקוח מורשה כניסה
שליחת הודעה בטלגרם על כניסה לשלוחה
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-