@שמעון-אדלר זה אומר שההגדרה הזאת לא פעילה
יכול להיות למשל אם כבר יש הגדרה למפתח הזה בקובץ הזה
-
RE: לא ברור
-
RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה
@יעקב-ברייער כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
בדרך אגב.
על אף שכתוב שבניתוביה יש פרסומת.
באם הקו שלכם ללא פרסומות אז גם במעבר אין פרסומת .
ניסיתי גם לקווים אחרים בימות וגם לנתב לפלאפון שלי או קווים מחוץ לימות ואין פרסומת...בטוח?
-
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
@sh0548534047 אני לא שאלתי אמרתי ל @נועם-אלימלך שזה נכון למרות שזה לא הוזכר כאן כרגע כלומר הוא הגיב לי שזה מחייב יחידות אז כתבתי לו שלגבי הנושא שעליו הגבתי לך שזה אופציה לחיוג עם קול של חיוג ולא מנגינה לא דובר על נושא היחידות
-
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
@נועם-אלימלך כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן:
זה מחייב יחידות
לא ראיתי שהנושא הזה הוזכר
ואגב זה נכון שזה התחיל לעלות יחידות -
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
@sh0548534047 אז כתבתי שאם זה נמצא בשלוחה הראשית (ואפשר באמצעות ניתוב שיחה ודוק) אז כל זמן שלא ענו זה לא נחשב שהמערכת עונה וממילא יש צליל חיוג (תלוי בחברות אבל ברמת העקרון)
מקווה שעכשיו זה כבר כן מובן -
RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה
@שלוחה-404 כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
זה כתוב על המיילים לא על מודל תור
מה זה?
מה היה כתוב שם שגם יעלה כסף? -
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
@sh0548534047 מה לא ברור?

חיפשת דרך שישמיע חיוג
נתתי
אם משהו לא ברור בבקשה להסביר -
RE: הודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה
@שמואל כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
@איל-משולש כתב בהודעה על תחילת גביית יחידות במודול תורים החדש לאחר תקופת ההרצה:
@שמואל יש במודל הזה בעיות, למה שמשהו ישתמש בו אם ממילא זה עולה כסף (אותו מחיר)
אכן, אנחנו משאירים ללקוחות לבחור האם להשתמש עם מודול שעולה כסף - שלא מתוחזק, לבין מודול שגם עולה אותו כסף - שכן מתוחזק עם עוד הרבה מרכיבים שעוד לא התפרסמו בכלל ועוד בבדיקות, וכו וכו.
כמובן, שלטענך בעצם ימות המשיח צריכה לשלם ללקוחות שמשתמשים עם זה - כי זה עוד לא מספיק מוכן - לפחות לפי הטון של ההודעה שלך ש״למה שמישהוא ישתמש בכלל״, אבל זה לא המצב..

סליחה על השאלה ברשותך
לא יצאתי ברור איזה מודל נחשב למודל המתוחזק הישן או החדש?
נשמח לתגובה -
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
@sh0548534047 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
@הלי
לא ביטול או הפעלת חיוג בחיוג למערכת
אלא במודל הנ"ל {תורים החדש} בעת חיוג יש מנגינה ואני רוצה שיוכו לשמוע צליל חיוג ולא מנגינת חיוג כמו שיש בניתוביה....נכון
אם המערכת לא עונה עד שמישהו מהתור עונה אז זה גם אמור להשמיע צליל חיוג כאילו עדיין מחייגים למערכת -
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
@sh0548534047 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
האם יש למישהו מושג האם יש אפשרות שיהיה צליל חיוג ולא מנגינה
או שזה רק בתשלוםתודה רבה
ישנה אפשרות כלשהיא לשים בשלוחה הראשית ולהגדיר הגדרה מסוימת (אני צריך לחפש אותה) ואז זה כאילו ממשיך לחייג
אני חושב שזה עובד רק בחלק מהחברות זה לא לגמרי מסודר
אם הכוונה לזה תעדכן -
RE: בעיה בהשמעת קובץ וטקסט או מספר בAPI
@112233 אולי תעלה את התשובה שיש בלוג על שני הצורות שאתה שולח
יתכן שזה יקדם
אני רוצה את מה שמופיע בלוג של ימות המשיח -
RE: הגבלת כניסה לשלוחה דרך מודול API בלבד .
@יב כתב בהגבלת כניסה לשלוחה דרך מודול API בלבד .:
@אלי-דובדבן כתב בהגבלת כניסה לשלוחה דרך מודול API בלבד .:
@יב כתב בהגבלת כניסה לשלוחה דרך מודול API בלבד .:
שלוחה 2 תגדיר להעברה לשלוחה הראשית
מצטער , אבל לא הצלחתי להבין
פשוט מאוד.
שלוחה 1 - שלוחת המודול שיש לך. מלבד זה אתה מגדיר בדיקה API, שהשרת מחזיר את המילהOut(וזה יעבור לשלוחה 2/1)check_api=yes api_link=כתובת לבדיקה check_api_every_entry=yes api_goto=/2/1 api_error_goto=/שלוחה 2 - מוגדר להעברה לשלוחה ראשית
go_to_folder=/, כלומר, מי שמקיש 2 לא נכנס לשום שלוחה, אלא יוצא לשלוחה הראשית.
שלוחה 2/1 - מוגדר לאלו שמאושרים להיכנס לפי שלוחה 1.זה יפה מאוד
אבל אפשר פשוט להכניס את שלוחה אחד במקום לשתיים אז פשוט לתוך שלוחה אחד או לתת לשלוחה שם או מספר גבוה שלא ניתן להקיש ובלי להסתבך -
RE: ביטול פרסומות במערכת הטלפונית עבור לקוחות פרטיים - ללא צורך בנציג שירות
@kol כתב בביטול פרסומות במערכת הטלפונית עבור לקוחות פרטיים - ללא צורך בנציג שירות:
איך מבטלים בשלוחת הניהול את החיוב על הפרסומות?
בשביל שיחזור הפרסומות בקו ?בעיקרון אמרו לי בשירות לקוחות שביטול זה רק דרכם במייל או בטלפון
-
RE: שלוחה מאתגרת - אשמח לעזרה
@אאאאאאא אם כך למה לא לעשות שתמיד ישמע את השאלה ואחר כך את התשובות לפי הסדר מהמקום ששם הוא אוחז?
-
RE: שלוחה מאתגרת - אשמח לעזרה
@שואל-שאלה כתב בשלוחה מאתגרת - אשמח לעזרה:
@מוטי-מוטי-מוטי
אבל זה מוזר כי לפי מה שכתוב כאן זה נראה שזה לא שלוחה בפני עצמה

@שואל-שאלה כתב בשלוחה מאתגרת - אשמח לעזרה:
@אאאאאאא
אבל פתאום אני אוחז שההגדרה הזאת
של חזרה למיקום האחרון אליו האזנתם זה שלוחה בפני עצמהזה נכון שאפשר להגדיר את זה כשלוחה בפני עצמה אבל זה ניתן גם להגדרה בתוך שלוחת השמעת קבצים ההגדרה היא
last_play_tfr=yesוזה גם התשובה לך @אאאאאאא
זה מה שאתה צריך להגדיר שיעבוד לך גם חזרה למיקום אחרון לפי בחירה וגם השמעה מהסוף להתחלהlast_play_tfr=yes start=minרק שים לב שאז בכל אופן שהמאזין כבר הקשיב לשלוחה הזאת זה ישמיע לו תפריט לחזרה למיקום האחרון הקישו אחד להמשך הקישו שתיים
אם אתה רוצה שמיד יעביר צריך להגדיר כךlast_play_auto=yes start=minבהצלחה
-
RE: תוכנה לניהול קבצים ושלוחות
@yankl כתב בFTP הפסיק לעבוד, נפתר! תוכנה חדשה!:
יש גירסה ניידת או להתקנה.
נשמע תוכנה מעולה
מה הגרסה הניידת ומה הלהתקנה? -
RE: מזמור לתודה
@BEN-ZION לאור בקשתך המפורשת אעדכן
קודם כל תודה
עזרתי לי במשהו שאני גם חושב כך
חוץ מזה בקשר לנושא עצמו אני חושב שמבלי לגרוע בצורך הבסיסי הזה וגם היהודי כל כך זה לא תמיד אמור להפריע למשאיר הפתרון
אסביר
הודעות מהפורום לא נמחקות סתם אחרי תקופה
כך שאחרי תקופה כשמישהו יתקל בבעיה הוא ימצא את הפתרון הזה שכתבת בעבר למישהו אחר
אז מצד אחד כשאני נתקל בתגובה אחרי פתרון ש תודה עזרת וכולי אז אני יודע שזה אכן הועיל אך מצד שני גם אם לא כתבו עדיין זה יכול להועיל בהמשך לעוד הרבה אנשים אז הבודד יותר או פחות לא אמור לפגוע ברגש
עצם זה שהיה בעיה אתה כתבת תשובה עכשיו לבעיה הזאת יש פתרון בפורום תרמת לציבור אתה לא יודע מתי זה יבוא לשימוש לעוד מלא אנשים
שוב כל זה מבלי לגרוע בצורך הבסיסי של אדם שהשקיע זה רק לתת כיוון נוסף בשביל להגיע להרגשה טובה גם אם למשאיר הבעיה אין את ההבנה הבסיסית הזאת -
RE: באג במודל daily_message מישהו נתקל ו/או יודע לעקוף?
@אA שלחתי מייל..
@אA כתב בבאג במודל daily_message מישהו נתקל ו/או יודע לעקוף?:
בסך הכל הלכתי לפי מה שאמרת
אהבתי את הגאונות של מציאת הדרך להגיע למצב שיהיה כמו שאמרתי
-
RE: באג במודל daily_message מישהו נתקל ו/או יודע לעקוף?
@אA ואו.
עבד מעולה
תודה רבה -
באג במודל daily_message מישהו נתקל ו/או יודע לעקוף?
הגדרתי במערכת מודל daily_message הכנסתי הודעה הקראת טקסט לפי תאריך עברי
כאשר אני מפנה לשלוחה מיד בכנסה לקו לא שומעים כלום
כאשר אני מפנה לאותה שלוחה משלוחה אחרת במערכת זה עובד מצוין
אשמח לשמוע על פתרונות
תודה רבה