• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. אA
    3. הגבוה ביותר
    א
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 6
    • נושאים 30
    • פוסטים 944
    • הגבוה ביותר 173
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אA

    • מודול "השמעת הודעה כשיש הודעה חדשה"

      אמנם הנושא כבר נטחן בפורום שוב ושוב, אבל עקב כך כשהוצרכתי למודול כזה וקצת הסתבכתי, אני מעלה הדרכה מתומצת וברורה ( אני מקווה...🙄 ).
      אמנם ישנה הדרכה כזו כאן בשילוב של API, אך כיון שיש שחוששים מהעברת פרטיהם דרך שרתים אחרים, אני מעלה הדרכה שכל כולה מבוססת על המודולים של ימות המשיח.

      שירשור לתגובות

      שלב א':
      יש לפתוח בשלוחה הראשית שלוחה חדשה, שלוחה 900 ( בשביל הוגמא,לא משנה איך היא תיקרא), ולהכניס בתוכה את ההגדרות הבאות:

      type=playfile
      check_access_filter=yes
      access_filter_1=h.*.*.*.*.*.*.1.*.none
      

      זוהי בעצם שלוחת השמעת קבצים שבה מוגדר שיתן להיכנס לכל מספר טלפון פעם אחת בלבד.
      כעת יש להעלות לשלוחה זו הקלטה שבה יושמע "יש לך הודעה חדשה בשלוחה X",
      וכן להשתיק את הודעות המערכת M1005 M1006 M1114.

      שלב ב':
      יש להכניס את ההגדרות הבאות לקובץ ההגדרות שבשלוחה הראשית,
      להגדרה שכל מי שיחייג למערכת ישמע את ההודעה

      check_did_and_go_to_folder=yes
      

      כעת יש ליצור קובץ ini בשם Did_Go_To ובו יש להכניס את המספר של המערכת ואת השלוחה להפנייה, לדוגמא

      0773137770=/900
      

      להגדרה שמספרים מסויימים ישמעו את ההודעה

      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_check_only_phone=yes
      

      ולהכניס בקובץ Did_Go_To את המספרים הרצויים בתוספת השלוחה להפנייה, לדוגמא

      0500000000=/900
      

      בנוסף יש להכניס את ההגדרה הבאה

      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      

      שהיא בעצם מגדיר שישמיע את ההודעה פעם אחת בלבד בשיחה וכדי שיוכלו לעבור למערכת עצמה.

      שלב ג':
      בשלוחה של ההקלטות יש להגדיר שבסיום ההקלטה המקליט יועבר לשלוחה מספר 1 בתוך שלוחה זו (ניתן לשינוי), ובה תגדירו את הגדרות הבאות:

      type=access_filter
      access_filter_delete_from=השלוחה של ההודעה (בדוגמא 900).
      access_filter_delete_all=yes
      access_filter_delete_quiet=yes
      access_filter_delete_goto=/
      

      שלוחה זו בעצם מוחקת את קובץ ההגבלות בשלוחה שמשמיע את ההודעה, וכך כל מי שיתקשר ישמע שוב את ההודעה על כך "שיש הודעה בשלוחה X".

      וזהוווו!!

      קרדיט ל @ערוץ-הסקרים

      בהצלחה!!!

      שירשור לתגובות.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      א
      אA
    • מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"!!!

      אמנם נושא זה כבר נטחן בפרום, אך מכוון שכשבאתי להקים מערכת כזו, הוצרכתי לחבר כמה מודולים וכן להוסיף רעיונות, הביא אותם כאן לתועלת מי שנצרך לכך.
      כמובן שאת כל הקרדיטים אתן בסוף.

      לתגובות והארות כאן

      הבהרה

      את ההגדרות הבאתי ממערכת שפיתחתי ולא הספקתי לעבור על כל ההגדרות ולראות כל הגדרה לאיזה פרמטר היא שייכת, אני השתדל לעשות זאת בהמשך אך בינתיים השארתי את ההגדרות שלא ידעתי בהגדרה הבסיסית.
      וכן אם הגדרה מסוימת לא עובדת לכם תנסו להחליף בהגדרה אחרת מההגדרות הנוספות כי יתכן והחלפתי.
      אני אשתדל לעבור על כל ההגדרות ולבדוק אותן אחת אחת.
      אם מצאתם הגדרה לא נכונה בבקשה תדווחו לי בתגובות.
      בהצלחה!

      בהגדרות המודול ישנם הגדרות בסיסיות וישנם שניתנות להוספה לשדרוג המערכת.

      המערכת בנויה בצורה ששלוחה 1 היא העברת השיחה לנציג. כמובן שניתן לשנות.

      שלוחה 1

      ההגדרות בשלוחה:

      type=tzintuk
      tzintuk_admin=yes
      list_tzintuk=שם רשימת הצנתוקים לנציגים
      tzintuk_end=/1/1
      run_tzintuk_automat=yes
      title=מעבר לשירות הלקוחות-נציג
      

      הסבר:
      שלוחה זו היא שלוחת צינתוקים, שבכניסה לשלוחה מופעל צינתוק לנציג שמודיע לו על כך שיש שיחה בתור.
      כמובן שלפני כן הנציג נרשם לרשימה זו בשלוחה לרישום לקבלת צינתוקים.(ניתן למחוק אותה לאחר הרישום.
      לאחר שהופעל הצינתוק, המאזין עובר לשלוחה 1/1/.
      מומלץ! להגדיר שהצינתוק יהיה באורך של שנייה- שתיים, ולהגדיר בטלפון שיחה חוזרת למספר הזה, ואז הנציג לא יצטרך לעשות כלום חוץ מלהחליט אם לענות לשיחה או לנתק.

      יש להשתיק את הודעת המערכת M1338

      הגדרות נוספות:
      1.נעילת השלוחה בשעות שאינן שעות פעילות שרות הלקוחות.

      enter_if_time=07:00-06:59.*.*.*
      

      ולעלות הודעת מערכת M1114
      ניתן להוריד את הקובץ המצורף

        m1114.wav

      2.בשעות אלו, מעבר לשלוחה אחרת (92) בה ישנה אפשרות להשאיר הודעה לנציג, כדי שיחזור אליו בהמשך, או לסיים את השיחה (כפי שיובא בהמשך).

      enter_if_time_close_goto=/92
      

      שלוחה 1/1/

      ההגדרות:

      type=go_to_folder_count
      go_to_folder_count=1
      go_to_folder=/1/1/1
      go_to_folder_big=/90
      

      זוהי שלוחת מעבר לשלוחה אחרת, המוגבלת למעבר של לקוח 1, כך שאם הנציג פנוי יעבור לשלוחה 1/1/1/, ואם הוא תפוס, יעבור לשלוחה אחרת (90) להמשך המתנה, כפי שיפורט בהמשך.

      יש להשתיק את הודעת מערכת M2526

      שלוחה 1/1/1/

      ישנם 2 אפשרויות:
      1.מעבר לשיחה עם נציג.
      2.שמירת מספרו של הלקוח, כדי שהנציג יוכל לדעת את זהותו (בלקוח שאינו חדש, או בחדש שידע את המספר שלו). את האפשרות הזו נביא בהמשך.
      כמובן שבשתי האפשרויות הלקוח אינו מרגיש בשינוי ועובר להמתנה לנציג.

      מעבר לשיחה עם נציג:
      ההגדרות:

      type=confbridge
      conf_bridge_type=speech
      title=שיחה
      number_now_is=1
      

      שלוחה זו היא בעצם שלוחת חדר ועידה שהמנהל והמאזין יכולים לדבר, אך בגלל ההגבלה בשלוחה 1/ אדם נוסף אינו יכול להיכנס לשיחה.

      יש להשתיק הודעת מערכת M1815 M1008

      הגדרות נוספות:
      1.המנגינה שמשמיע בעת ההמתנה

      confbridge_music_on_hold=ztomao+patiach
      

      כאן מוגדר שמשמיע צמאה+ קריינות של "שיחתכם חשובה לנו אנא המתינו ותיענו בהקדם".
      ניתן לשנות מנגינה.
      2.שלא ישמיע את התפריט למנהל כשיכנס לשיחה (כמו שמובא בהמשך) "מספר הממתינים בחדר הועידה הוא. לכניסה לחדר הועידה הקישו אחת"

      confbridge_say_title=no
      

      וכן שלא ישמיע "ביפ" בכניסה

      confbridge_live_no_goto=wait_live
      

      זהו השלוחה של שיחה בשירות הלקוחות מוכנה!

      אבל מה יקרה כשבתוך כדי שיחה של הלקוח עם הנציג, יכנס למערכת לקוח נוסף, ויקיש 1?
      הוא יחזור חזרה לתפריט הראשי, בגלל שהגדרנו שלא יכנס יותר מלקוח 1 לשיחה!
      כך פועל שירות לקוחות!?

      לכן נפתח שלוחה נוספת בה ישהה הלקוח הנוסף עד שהנציג יתפנה!

      שלוחה 91

      ההגדרות:

      type=playfile
      playfile_error_goto=/1
      playfile_end_goto=/1
      start=min
      play_beep=no
      title=שלוחת המתנה לנציג
      number_now_is=2
      

      שלוחה זו הינה שלוחת השמעת קבצים.
      כשיכנס הלקוח לשלוחה, הוא ישמע 2 השמעות.

      1. "שיחתכם חשובה לנו אנא המתינו ותיענו בהקדם"
        2.את המנגינה שיש בשלוחה 1/1/1/ (בכדי שלא יחשוד שזו שלוחה שונה).
        ניתן להשתמש בקבצים המצורפים:
          000.wav

          001.wav

      יש לשים לב לכתוב את המספר של את הקבצים בצורה הפוכה או להגדיר שישמיע מהקובץ הקטן לגדול, בכדי שישמיע בסדר הנכון.
      לאחר שיסיים לשמוע את הקבצים הללו (מומלץ שלא יחכה יותר מידי זמן, אני ממליץ על בין דקה ל2 דקות), עובר חזרה לשלוחה 1/ שם המערכת בודקת האם הלקוח הקודם עדיין בשיחה. אם כן הוא יעבור חזרה לכאן (כמו שהגדרנו בשלוחה 1/). ישמע שוב את הקבצים והמערכת תבדוק שוב. וחוזר חלילה.

      ממולץ לתת אפשרות להשארת הודעה, כמו שיובא בהמשך.

      כעת הלקוח יכול לחכות על הקו בידיעה שכשהנציג יתפנה הוא יעבור לשיחה.

      יש להשתיק הודעת מערכת M1005
      וכעת נעבור להגדיר את השלוחה דרכה יוכל המנהל להיכנס לשיחה.

      שלוחה 4

      ההגדרות:

      type=confbridge
      conf_bridge_type=admin
      conf_bridge_folder_to_play=1/1/1
      conf_bridge_exit=yes
      conf_bridge_admin_no_ask=yes
      conf_bridge_message_start_after_beep=no
      conf_bridge_beep=no
      title=ניהול שיחה-נציג
      

      שלוחה זו היא שלוחת המעבר לשיחה עם הלקוח שנמצא בשלוחה 1/1/1/.
      כשהנציג יכנס לשלוחה, הוא יעבור ישירות לשיחה.
      שימו לב! מומלץ להכניס בשלוחה ראשית את ההגדרה

      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_check_only_phone=yes
      

      ולהעלות לשלוחה הראשית את הקובץ Did_Go_To.ini , ובתוכו להכניס את המספר של הנציג עם הפנייה לשלוחת הניהול,לדו',

      0770000000=/4
      

      וזה יגרום לכך שברגע שהנציג יתקשר (או שיגדיר שיחה חוזרת כמו שכתבתי למעלה), הוא יוכנס מיידית לניהול השיחה.

      הגדרות נוספות:
      1.שלא ישמיע את התפריט למנהל כשיכנס לשיחה (כמו שמובא בהמשך) "מספר הממתינים בחדר הועידה הוא. לכניסה לחדר הועידה הקישו אחת"

      conf_bridge_message_start_after_beep=no
      
      1. שלא ישמיע "ביפ" בכניסה לשיחה.
      conf_bridge_beep=no
      

      עד כאן הגדרות הבסיסיות כדי ליצור מערכת ניתוב שיחות עבור הלקוחות שלכם!
      כעת הביא עוד כמה הגדרות שניתן (ורצוי!) לשלב במערכת.

      אפשרויות בעת המתנה לנציג

      בזמן שהלקוח בשיחה עם נציג, ויש לקוח נוסף במערכת שמחכה, מומלץ לתת לו את האפשרות להשאיר הודעה לנציג כדי שיחזור אליו בהמשך.
      ולכן נפתח שלוחה נוספת.

      שלוחה 90

      ההגדרות:

      type=menu
      timeout=3
      attempts=1
      timeout_goto=/91
      title=אפשריות בעת המתנה-נציג
      

      בשלוחה זו מוגדר שיתן ללקוח תפריט לבחירה, האם להשאיר הודעה לנציג כדי שיחזור אליו כשיתפנה וכן אפשרות שישלח את ההודעה לדוא"ל שלכם או להמשיך בהמתנה.
      וכן מוגדר שהמערכת תשמיע את התפריט פעם אחת, תמתין 3 שניות, ולאחר מכן תעבור לשלוחה 91 להמשך המתנה לנציג.
      יש להעלות לשלוחה תפריט, לדו' "באפשרותכם להשאיר הודעה לשירות הלקוחות ונחזור אליכם מיד כשנתפנה. להשארת הודעה הקישו אחת. להמשך ההמתנה הקישו שתים או הַמְתִּינוּ ", אפשר גם בהקראה רובוטית.

      כעת יש לפתוח עוד 2 שלוחות בתוך שלוחה זו.

      שלוחה 90/1/

      ההגדרות:
      ישנם 2 הגדרות אפשריות:

      1. שלוחת הקלטות רגילה.
        2.שלוחת הקלטה ושליחת ההקלטה לדוא"ל המוגדר.
        ההגדרות:
      type=voicemail_email
      folder_move=/5
      voicemail_email_no_save_if_hangup=yes
      record_ok=#
      voicemail_email_add_id_to_name_record=yes
      email_address=כאן יש להגדיר כתובת מייל לשליחה
      email_name=כאן יש להגדיר מה יכתב בכותרת המייל.
      email_title=הודעות שירות הלקוחות
      voicemail_email_end_goto=hangup
      

      בשלוחה זו מוגדר הקלטת הודעה, הכנסתה לתוך שלוחה 5, ושליחת עותק שלה למייל המוגדר,עם אפשרות לתת כותרת למייל שישלח.

      שלוחה 90/2/

      ההגדרות:

      type=go_to_folder
      go_to_folder=/91
      title=מעבר להמשך המתנה
      

      שלוחה זו מוגדרת כמעבר לשלוחה אחרת (91), שהיא שלוחת ההמתנה לנציג.

      הגדרת שעות פעילות המוקד

      כמו שהבאתי בשלוחה 1/, ישנה אפשרות להגדיר שעות לפעילות המוקד, כשלאחר הזמן המוגדר יעבור הלקוח לאפשרות בחירה בין השארת הודעה לנציג, לבין סיום השיחה.

      לשם כך יש לפתוח שלוחה נוספת, ולהגדיר שבשעות שהמוקד סגור יופנה הלקוח לשלוחה זו.

      שלוחה 92

      ההגדרות:

      type=menu
      attempts=1
      timeout=5
      timeout_goto=/92/2
      title=מעבר מחוץ לשעות הפעילות
      

      בשלוחה זו מוגדר שיתן תפריט לבחירה, בין מעבר להקלטת הודעה לנציג ובין סיום השיחה.
      עוד מוגדר שהתפריט יושמע פעם אחת, כשלאחר מכן תמתין המערכת 5 שניות ואם לא תהיה בחירה על ידי הלקוח, תעבור לשלוחה 92/2/ שהיא שלוחת ניתוק ותנתק את השיחה.
      יש לעלות תפריט לדו' "להשארת הודעה הקישו 1. לסיום השיחה הקישו 2 או הַמְתִּינוּ ", אפשר גם בהקראה.

      וכעת נפתח 2 שלוחות בתוך שלוחה זו.

      שלוחה 92/1/

      ההגדרות:

      type=go_to_folder
      go_to_folder=/90/1
      title=מעבר להקלטת הודעה
      

      שלוחה זו תפנה את הלקוח להקלטת הודעה לנציג.

      שלוחה 2

      type=hangup
      title=ניתוק
      

      שלוחה זו תנתק את השיחה.

      שמיעת המספר של הלקוח (ואת שמו) לפני הכניסה לשיחה

      מה קורה כשהנציג נכנס לשיחה ולא יודע עם מי הוא הולך לדבר עם לקוח חדש, או אולי לקוח ותיק... לא נעים!
      לכן ניתן לו אפשרות לדעת מה המספר של המתקשר ובלקוחות ותיקים אפילו את שמו!

      לשם כך יש להחליף את שלוחה 1/1/1/ בשלוחה חדשה ואת השלוחה הקודמת להעביר לתוך השלוחה הזו.

      וכעת נשים בשלוחה החדשה את ההגדרות הבאות:

      שלוחה 1/1/1/

      ההגדרות:

      type=record
      hangup_insert_file_to_folder=/4/1
      folder_move=/4/1
      record_ok=#
      say_record_number=no
      say_record_menu=no
      option_record=0-1-1
      record_end_goto=/1/1/1/1
      title=שמירת מספר
      

      שלוחה זו היא בעצם שלוחת הקלטות, שבה מוגדר שבכל פעם שהמאזין יכנס לשלוחה הוא יוקלט למשך שנייה אחת, כשלאחר ההקלטה הוא יעבור לשלוחה 1/1/1/1/ שהיא ההמתנה לשיחה עם נציג
      וכן מוגדר שלא יהיה תפריט לאישור ההקלטה וכן שלא יהיה "ביפ" בתחילת ההקלטה.
      עוד מוגדר שההקלטה תעבור לשלוחה 4/1/ שהיא שלוחת הניהול

      יש להשתיק הודעות מערכת M1452 M1012 M1166

      וכעת נעבור להגדרות בצד של הנציג.

      וכעת נחליף את שלוחת הניהול (4) בהגדרות הבאות, כשאת ההגדרות הקודמות (של ניהול השיחה) נכניס לשלוחה 1 בתוך שלוחה זו (4/1/).

      שלוחה 4/

      ההגדרות:

      type=playfile
      after_play_tfr=tfr_more_options
      control_after_play_moreA1=go_to_folder
      playfile_control_play_1_goto=/4/1
      say_details_message_first=yes
      say_details_message_skip_menu=yes
      say_details_message=phone,name
      control_after_play_moreA2=go_to_folder
      playfile_control_play_2_goto=/92/2
      title=שמיעת המספר של המתקשר-נציג
      

      שלוחה זו היא בעצם שלוחת השמעת קבצים, בה יושמע הקובץ שהקלט על ידי הלקוח. וכן מוגדר שלאחר ההשמעה ישמיע את פרטי ההשמעה המוגדרים כאן שהם, הטלפון של המקליט, והשם אם מוגדר.
      ניתן להגדיר שישמיע "הודעה מאת" ואת שמו של מקליט ההודעה (שיוכנס בקובץ) כמו שכתוב כאן.
      ניתן להוריד את ההקלטה של "הודעה מאת" בהגדרה הנ"ל על ידי העלת קובץ שקט בשם M4808.

      לאחר שיסיים להשמיע את הפרטים והקובץ עובר לתפריט בחירה שמוגדר פה בצורה הזו:
      1.מעבר לשלוחה 4/1/ שהיא שלוחת הפעלת השיחה בשלוחה 1/1/1/1/.
      2. מעבר לשלוחת ניתוק השיחה של הנציג במידה ואינו יכול (או רוצה...) לענות(שלוחה 92/2/. אך שימו לב שהמתקשר עדיין ישאר בהמתנה.
      יש להשתיק הודעת מערכת M1486
      ולהעלות הודעת מערכת M1459, לדו',

        m1459.wav

      עד כאן ההגדרות שאני צירפתי. כמובן שניתן לפתח עוד ועוד, ואשמח אם תשאירו רעיונות בתגובות כדי שאוכל לעדכן את המודול.

      כמה בעיות שלא הצלחתי לפתור:

      1.לעשות תפריט בחירה ללקוח הראשון בשלוחה 1/1/1/1/ או לפחות לתת לו אפשרות לעבור לשלוחת התפריט.
      2.להשמיע את המיקום בתור.
      3.ניסיתי להחליף את שלוחת ההמתנה (91), בשלוחת מוזיקה בהמתנה שכעבור 30 שניות עובר לתפריט בחירה, אבל הוא לא עבר, אלא המשיך להשמיע את המוזיקה.
      4. יתכן שאם תגדירו שיחה חוזרת, שאם יתקשרו כמה לקוחות למערכת בבת אחת, שיחייג לכם כמה שיחות.

      וכעת לקרדיטים: תודה רבה ל כמובן ימות המשיח ולכל אלה שמשאירים פה הדרכות ברורות שבזכותם יכולתי לבנות את המודול הזה ול @חדר-1 ול @brochabar ולכל מי שנעזרתי בו ואני לא זוכר...

      לתגובות הערות והארות בשירשור
      בהצלחה!!!

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      א
      אA
    • שיכפול ערכים לכמה שלוחות

      אשמח אם תהיה אפשרות בהוספת ערך שישכפל את הערך לכמה קבצים בבת אחת.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      א
      אA
    • RE: שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

      @נתנאל-הקטן
      השאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
      כי הוא יהיה תקוע שם.
      אבל אהבתי את הרעיון שלך. יצירתי!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אA
    • RE: הופה, איזה שידרוגים 🎀🙏🏻

      @פלוס
      באמת מגיע לכל החבר'ה שעוזרים כ"כ הרבה ללא מטרת רווח כלל וכלל.
      רק שלפעמים זה יכול לגרום לכך שחדשים יתביישו לשאול (או להתווכח...😊 😊 ) עם המומחים וחבל...

      פורסם בעל הפורום
      א
      אA
    • RE: ימות המשיח התחילו לשנות גם את הווטסאפונים הישנים למערכות IVR2!!! 👍👍👍🥰🥰

      @דף-חדש
      בכניסה של המנהל לקו הוא משמיע הודעה כי ניתן לשדרג את המערכת בהקשה על * בתפריט הראשי.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אA
    • RE: הופה, איזה שידרוגים 🎀🙏🏻

      @נר-יצחק

      להיפך אתה תמיד יכול לתייג את @מומחה וזה יקפיץ התראה לכל המומחים

      זה חידוש חזק!!!

      פורסם בעל הפורום
      א
      אA
    • RE: אישור הגעה לפי מספר כרטיס

      @אופיר כתב באישור הגעה לפי מספר כרטיס:

      @קובי-י חשבתי לעשות מדריך מפורט בפורום על בניית אקסל שמתעדכן מהמערכת, כמו שכתבתי פה אבל יותר מפורט עם עוד אפשרויות וכו', השאלה אם זה שימושי לאנשים או שמעדיפים להכנס לאתר לעשות הפקת דו"ח וזהו, מה דעתך?

      https://f2.freeivr.co.il/topic/11197/קריאת-דוחות-באקסל-ללא-צורך-בהמרה-כלשהו?_=1682813856450
      כמעט ובקשתי ממך שתעלה מדריך לענין, אבל מצאתי את זה.
      אבל עזרת לי בעצם הרעיון, תודה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אA
    • RE: בניית הגדרת צינטוקים

      @פלוס
      תגדיר שבסיום ההקלטה יעבור לשלוחת העברה לפי שעות שבה תגדיר את השעות להעברה.

      type=go_to_folder_time
      go_to_folder_time_1=/8.08:00-22:59
      go_to_folder_time_2=/9.23:00-07:59
      

      כאן מוגדר שבין השעות 8 בבוקר ל-11 בערב יעבור לשלוחה 8. ובין השעות 11 בערב ל8 בבוקר יעבור לשלוחה 9.
      כמובן שניתן לשנות את השלוחה להעברה ושעות הפעילות רק תקפיד שתהיה נקודה באמצע.
      תעדכן אם עובד לך.
      בהצלחה!

      נ.ב. רק עכשיו שמתי לב ש @הכוכב-הנודד כתב לך את זה. רק ששמתי לך את זה בלי ההגדרות של הצינתוקים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אA
    • RE: שמיעת מספר הטלפון שהפעיל צנתוק אחרון

      @Liy
      דרך המחשב באתר הישן רשימות צינתוקים ובדיקת פעילות.
      ודרך הטלפון אתה יכול לעשות שלוחה שבה יעברו לפני הפעלת הצינתוק ובה ירשם כל מי שעבר

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אA
    • RE: הפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת, של IVRפון.

      @ivrפון
      הוא הוריד את השורה הזו ושינה לתפריט.
      הבעיה היא איך עושים שיעביר רק את מי שהועבר מהמערכת הראשונה ולא את כל מי שנכנס למערכת?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אA
    • RE: שורות מוזרות בשלוחת צינטוק

      @נר-יצחק
      אלו הגדרות להזמנת חבר לקו.
      השורה הראשונה מגדירה איזה מספר יצנתק, והשניה איזה מספר יושמע כשיענה.
      המקור מכאן.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אA
    • RE: הגדרת שלוחות

      @יוסף-אלחנן

      שלוחה 1

      type=playfile
      

      שלוחה 2

      type=record
      say_record_number=no
      say_record_menu=no
      folder_move=/1
      menu_record_options_8=record_ok_end_run_tzintuk
      list_tzintuk=הגדר את מספר רשימת הצינתוקים
      

      שלוחה 3

      type=confbridge
      conf_bridge_type=listen_all
      confbridge_block_digits=yes
      

      שלוחה 4

      type=menu
      

      שלוחה 4/1
      תפרט יותר מה אתה רוצה

      שלוחה 4/2

      type=tzintuk
      list_tzintuk=כאן תגדיר את מספר רשימת הצינתוקים
      

      שלוחה 5

      type=record
      say_record_number=no
      say_record_menu=no
      folder_move=לאיזה שלוחה יקליט (תגדיר שלוחה עם סיסמה בה תשמע את ההודעות)
      email_send=yes
      email_address=כתובת המייל@gmail.com
      email_name=כותרת המייל
      

      שלוחה 6

      type=last_play
      

      שים לב!
      בשלוחה 2 באישור ההקלטה, הקשה על 2 אישור ללא צינתוק ,על 8 עם צינתוק.
      בשלוחה 3 הכניסה לניהול השידור דרך הניהול בשלוחה 0 (שים לב שכרגע אין הגדרה שיקליט את השיעור כיון שצריך שתחליט איפה ישמרו ההקלטות)
      בשלוחה 4 תפרט מה אתה רוצה בשלוחה 1
      ובשלוחה 5 ישנה אפשרות להגדיר שלוחה רשמית להשארת הודעה למערכת שאת ההקלטות תוכל לשמוע בניהול שלוחה 0.
      וכן שים לב להגדיר רשימת צינתוקים בשלוחה 4/2 וכן ב שלוחה 2

      בהצלחה!!!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אA
    • RE: שאלה איזה קובץ עלי להעלות כדי שישמיע שם שלוחה

      @מים-אחרונים
      איזה קטע!!
      עכשיו אני רואה שהוא בעצם כתב את מה שכתבתי לך למעלה, רק בלי API.
      שלב א':
      תפתח בשלוחה הראשית שלוחה חדשה ובה תגדיר

      type=toplay_time
      toplay_time_end_goto=/
      

      ותעלה קובץ בשם M0000-1
      ולהשתיק את הודעת המערכת M1005
      עכשיו תוסיף לשלוחה זו את ההגדרה הבאה

      toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.*.1.none
      

      ובשלוחה הראשית תכניס

      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      

      ובקובץ Did_Go_To בשלוחה הראשית תכניס את מספר המערכת והשלוחה למעבר, לדוג'

      0773137770=X
      

      שלב ב':
      תגדיר שבסיום ההקלטה יעבור לשלוחה אחרת שבה מוגדר

      type=access_filter
      access_filter_delete_from=השלוחה של ההודעה.
      access_filter_delete_all=yes
      access_filter_delete_quiet=yes
      access_filter_delete_goto=/
      

      דהיינו שימחוק את קובץ הכניסות לשלוחה וכך ההגבלה תרד.

      בהצלחה!!!

      קרדיט ל @ערוץ-הסקרים

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אA
    • RE: רשימת הצנתוקים

      @מושי-גרינוואלד
      שאתה תוסיף?
      לא.
      אבל הוא יוכל להוסיף את עצמו.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אA
    • RE: רישום נתונים

      @שיואו-הצלחתי
      עיין כאן.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אA
    • RE: ניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?

      @מים-אחרונים
      כמו שאמר @בעזרת-ה , למעשה הכי טוב זה לקרוא את השירשור הרשמי, ולאט לאט להבין אותו.
      כך אני עשיתי והיום אני מכיר את המודול הזה לא רע (ועדיין אני לא יכול להגיד שאני מכיר אותו חלק, בסוף רק שתנסה אותו בפועל אתה תדע אם הבנת כמו שצריך...).
      ואסיים במשפט שידידנו @ד-סופר-0 אוהב לומר "הדרך להצלחה כוללת קשיים לא מספיק לרצות להצליח אלא גם לרצות להתמודד עם הקשיים".
      בהצלחה!!!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אA
    • RE: התראות פיקוד העורף להטמעה במערכת הטלפונית שלכם - ללא עלות

      הוא גם לא נותן להיכנס להרשמה לקבלת צינתוקים כבר תקופה.
      ניסתי בתחילת השבוע להתקין מחדש וזה לא עזר.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אA
    • שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

      שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

      למעבר להדרכה
      אשמח שתתנו הערות והארות על המודול ואשתדל לעדכן במקור

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אA
    • RE: הגבלת כניסה לפי טלפון

      אקסס פילטר

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אA